• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

To je spíš skládačka, a VIN tam nikde taky nevidím
 
V Americe jsou takové výbavy běžné. Taky jsem měl v Protege manuální klimu i když evropské BJ s dvoulitrem měli automatickou
 
Buďte rádi, že to není v kožence. Manuál GJ 2.5 se sociální výbavou je běžná věc, nejnižší výbava Sport i střední výbava Touring.
 
Ahoj, kamarád se dívá po šestce, co myslíte, je cena této přiměřená nebo je to prodávané pod cenou?
 
Ahoj,jelikoz jsem posledni mesice stravil mimo jine hledanim noveho mazlika tak jsem mel moznost projet par kousku a tim si zjistit i ceny tak vybavy. Tahle mazda se objevila nedavno a ikdyz nebyla ve vyberu vyskakovala mi mezi zadanyma. Pokud muzu radit...zalezi co pozaduje a jak je na tom s vybavou. Protoze tohle je docela holatko...nema navigaci (coz nemusi vadit v dobe mobilu) ale jen aby nebyl prekvapeny. Jinak zaklad tam je (tempomat, vyhr.sedacky volant kamera atak...ale pocitej jen 17" kola (nerikam ze nevyhoda) a malej najezd..no na rovinu pred mesicem jsem jel na tu stejnou vybavu navic v red soul a cena 550. Takze cena je trochu vyssi ale je fakt auta dnes nejsou a co je trochu slusne mizi behem dnu.
 
Ahoj, kamarád se dívá po šestce, co myslíte, je cena této přiměřená nebo je to prodávané pod cenou?
Ahoj, cena plus minus přiměřená (podle aplikace Carolina od Cebia). Výbava podle mého gusta, mám stejnou;), holátko to rozhodně není. Regulace tuhosti podvozku je blbost inzerenta. Navigaci bych dokoupil, v té ceně se to ztratí. A hlavně: je to benzín! Pohlídat, jestli nebyla bouraná nebo utopená, jednat rychle.
 
Poslední úprava:
;) ve středu bych měl mít značky tak to dám podrobněji, ale jako ochutnávku ted - samozřejmě benzín, povedla se 2.5, 2020
 
Ahoj. Prosim o radu k zjisteni vybavy..Ja jsem poridil zde neoblibenou disi, nemecko 2012, dle me jede dobře a ty delsi kvalty mi nevadi ani disi. Jen nejak poradne nevim celou vybavu. Je to 2.0 edition 125, bose, hlidani uhlu, dsc, vyhrev sedacka a sklo, psal tam automaticke brzdeni a asistent rozjezdu do kopce, maska ma v podkresu mrizku čtverečky, alu 17, polokuze, dual klima a prahy jsou plast.svetla vzadu zarovky tempomat asi nee..sem teda nekoukal...Prikladam vin:JMZGHA4E601491500 diky
 
Ahoj. Prosim o radu k zjisteni vybavy..Ja jsem poridil zde neoblibenou disi, nemecko 2012, dle me jede dobře a ty delsi kvalty mi nevadi ani disi. Jen nejak poradne nevim celou vybavu. Je to 2.0 edition 125, bose, hlidani uhlu, dsc, vyhrev sedacka a sklo, psal tam automaticke brzdeni a asistent rozjezdu do kopce, maska ma v podkresu mrizku čtverečky, alu 17, polokuze, dual klima a prahy jsou plast.svetla vzadu zarovky tempomat asi nee..sem teda nekoukal...Prikladam vin:JMZGHA4E601491500 diky
Jetli by neslo cerpat z toho ze je to Edition 125...
 
Ahoj všem, jsem tu poprvé. Chystám se pořídit spolehlivější rodinné auto, než jsem měl dosud a za nejlepší považuju Mazdu 6 kombi. Pro jistotu bych si u vás chtěl ověřit pár věcí:
1) Když chci koupit spolehlivé auto, které by vydrželo dalších 10 let, má cenu uvažovat i o 9-10 leté Mazdě GJ? Mám rozpočet zhruba 350 tisíc Kč a za tu cenu se dá koupit i 5 leté Mondeo (2.0 TDCi) nebo 5 letý Avensis (2.0 D4d), tato auta by prý taky měla být spolehlivá. Srdcem volím Mazdu, rozumem si nejsem jistý...
2) Existují nějaké specifikace, kterým je dobré se vyhnout? Na komfortu mi nezáleží, klidně beru holátko (čím méně asistentů, tím lépe :) ), nejvíc mě láká atmosférický benzínový dvoulitr s manuálem :)
3) Většina šestek v českých bazarech jsou dovozy z Německa. Lze u nich do infotainmentu nahrát češtinu, nebo alespoň přepnout do angličtiny? Nebo je lepší dívat se po autech prodaných jako nová v Česku?
Předem díky moc!
 
Ahoj všem, jsem tu poprvé. Chystám se pořídit spolehlivější rodinné auto, než jsem měl dosud a za nejlepší považuju Mazdu 6 kombi. Pro jistotu bych si u vás chtěl ověřit pár věcí:
1) Když chci koupit spolehlivé auto, které by vydrželo dalších 10 let, má cenu uvažovat i o 9-10 leté Mazdě GJ? Mám rozpočet zhruba 350 tisíc Kč a za tu cenu se dá koupit i 5 leté Mondeo (2.0 TDCi) nebo 5 letý Avensis (2.0 D4d), tato auta by prý taky měla být spolehlivá. Srdcem volím Mazdu, rozumem si nejsem jistý...
2) Existují nějaké specifikace, kterým je dobré se vyhnout? Na komfortu mi nezáleží, klidně beru holátko (čím méně asistentů, tím lépe :) ), nejvíc mě láká atmosférický benzínový dvoulitr s manuálem :)
3) Většina šestek v českých bazarech jsou dovozy z Německa. Lze u nich do infotainmentu nahrát češtinu, nebo alespoň přepnout do angličtiny? Nebo je lepší dívat se po autech prodaných jako nová v Česku?
Předem díky moc!

Ahoj,
určitě tu dostaneš i lepší odpovědi, za mě tak jako letem světem:

1) 10 letý horizont do budoucnosti se mi obecně zdá u ojetiny docela dost, i s ohledem na rychle se vyvíjející situaci v oblasti různých regulací, zvyšování cen paliva, nástupu elektromobility apod. I tvoje osobní situace se může za pár let razantně změnit. Uvažoval bych v kratším výhledu, třeba 5-6 let. Pak by mi i to skoro 10 leté GJ dávalo smysl. Sám to mám podobně (loni koupené tehdy 8 leté GJ, s tím že uvažuju že bych si ho nechal cca těch 5 let a pak se uvidí co dál).

Možná že 5 letý Avensis klidně dá dalších 15 let nebo déle, ale k čemu to bude, jestli za 5 let někdo přijde po vzoru Německa s tím, že diesly nesmí vjet do Prahy (Brna, Ostravy...).

2) Neumím moc říct, já osobně šel opačnou cestou, tedy co možná nejvyšší výbava (např. bezklíčkové otevíraní, zadní parkovací kamera nebo sedačky s pamětí se mi dřív zdály jako zbytečnosti, ale zvykl jsem si hoodně rychle, a už bych nechtěl downgradovat zpět :))
Pochopitelně čím víc elektroniky, tím víc potenciálních problémů, na mém autě např. teď od podzimu přestaly fungovat parkovací senzory.
Jinak ale nevím o nějaké zvláštní položce výbavy, která by se houfně všem rozbíjela (častěji jsem četl jen o motorcích sklápění předních zrcátek).

Co se týče motorizace, kánon je zdá se benzinový atmosférický nepřeplňovaný dvoulitr, nafta ma dost pošramocenou pověst. Na druhou stranu, pokud se o ní uživatel náležitě staral, a jezdil odpovídajícím způsobem (dlouhé trasy apod.), tak i nafta může dobře sloužit. Viz např. toto nedávné vlákno: https://www.mazdaklan.cz/threads/manova-mazda-6-podruhe.5691/

Sám jsem šel stejnou cestou - hledal jsem specificky ten silnější (121 kW) benzínový dvoulitr s manuálem. Bohužel nejsilnější 2.5 141 (?) kW benzín se v Evropě nabízel jen s automatem, který prý trochu otupuje jeho projev.

3) Česky GJ neumí, do angličtiny jde přepnout bez problému. Klidně koukej do zahraničí, když to bude dobrý kousek.

Přikládám starý ceník s přehledem výbav pro představu. Pokud budeš koukat na mobile.de, tak mám pocit že v německé terminologii se "Challenge" nebo "Attraction" jmenuje "Center Line" a "Revolution" je pak "Sport Line".
 

Přílohy

  • Mazda6_cenik_SK_December_2012.pdf
    1,5 MB · Zobrazení: 5
S benzinovou 6 v manuale bude asi najmenej problemov, oproti vymenovanym. (kamos nepresiel so 4 rocnym! Ford Kuga najazdene 50tisic prvou technickou od kupy, otec ma D4D Verso a motor je extremne nachylny na hocijaku menej kvalitnu naftu). Prave preto su asi tie ceny jazdenych benzinovych mazd take vysoke oproti inym znackam.
 
Ahoj všem, jsem tu poprvé. Chystám se pořídit spolehlivější rodinné auto, než jsem měl dosud a za nejlepší považuju Mazdu 6 kombi. Pro jistotu bych si u vás chtěl ověřit pár věcí:
1) Když chci koupit spolehlivé auto, které by vydrželo dalších 10 let, má cenu uvažovat i o 9-10 leté Mazdě GJ? Mám rozpočet zhruba 350 tisíc Kč a za tu cenu se dá koupit i 5 leté Mondeo (2.0 TDCi) nebo 5 letý Avensis (2.0 D4d), tato auta by prý taky měla být spolehlivá. Srdcem volím Mazdu, rozumem si nejsem jistý...
2) Existují nějaké specifikace, kterým je dobré se vyhnout? Na komfortu mi nezáleží, klidně beru holátko (čím méně asistentů, tím lépe :) ), nejvíc mě láká atmosférický benzínový dvoulitr s manuálem :)
3) Většina šestek v českých bazarech jsou dovozy z Německa. Lze u nich do infotainmentu nahrát češtinu, nebo alespoň přepnout do angličtiny? Nebo je lepší dívat se po autech prodaných jako nová v Česku?
Předem díky moc!
Ahoj. Souhlas s @kubak. Jenom si nech nějakou rezervu na opravy. Auto nevydrží 10-15 let bez větších investic (většinou podvozek nebo brzdy), to bys musel mít velké štěstí. A naftu opravdu raděj nebrat.
 
Ahoj všem, jsem tu poprvé. Chystám se pořídit spolehlivější rodinné auto, než jsem měl dosud a za nejlepší považuju Mazdu 6 kombi. Pro jistotu bych si u vás chtěl ověřit pár věcí:
1) Když chci koupit spolehlivé auto, které by vydrželo dalších 10 let, má cenu uvažovat i o 9-10 leté Mazdě GJ? Mám rozpočet zhruba 350 tisíc Kč a za tu cenu se dá koupit i 5 leté Mondeo (2.0 TDCi) nebo 5 letý Avensis (2.0 D4d), tato auta by prý taky měla být spolehlivá. Srdcem volím Mazdu, rozumem si nejsem jistý...
2) Existují nějaké specifikace, kterým je dobré se vyhnout? Na komfortu mi nezáleží, klidně beru holátko (čím méně asistentů, tím lépe :) ), nejvíc mě láká atmosférický benzínový dvoulitr s manuálem :)
3) Většina šestek v českých bazarech jsou dovozy z Německa. Lze u nich do infotainmentu nahrát češtinu, nebo alespoň přepnout do angličtiny? Nebo je lepší dívat se po autech prodaných jako nová v Česku?
Předem díky moc!
Pětileté Mondeo, bez váhání. Ideálně čtyřleté, i ty se dají sehnat kolem 300 - 350, chce to chvíli čekat. Ještě před časem se dalo narazit i na tříleté v sociální výbavě nebo vyšším nájezdu. A taky bych doporučil nízkou výbavu a manuál. 2.0 TDCi pozdějších generací umí s dobrou naftou a pravidelným používáním najet bez závady/servisu přes 350 tis (možná i víc, ještě uvidíme). Naši měli předchozí generaci, teď ji podědila sestra, nájezd už bude ke 400tkm, absolutní spolehlivost. Teď mají necelý rok další tříleté, opět 2.0 TDCi, automat (risk), ale opět už mnoho desítek tisíc km a naprosto bez problémů. Jízdně mi přijde bezva, hlavně v ohledu komfortu a ticha, naprosto srovnatelné s mou předloňskou Mazdou 6 s 2.5 s automatem, a o dost lepší, než byla před-2018 6 (tu jsem měl také).

Devítileté moderní auto podle mě dalších deset let bez velkých investic nemůže vydržet, ani Mazda, ani Toyota... Ještě jsem neslyšel o moderním autě post-2010, co by dalo prvních byť jen 10 let. Moc elektroniky, moc složitých konstrukčních řešení kvůli pohodlí a bezpečnosti (víc než v 90. letech). Čím novější, tím lepší. Nebo levnější, kdyby se šlo uskromnit, a otočit dříve, třeba jen po pěti letech. Ojeté Mazdy mi i jako mazdařovi přijdou předražené, na rozdíl od nových, navíc různé mouchy i ty nové také mají, takže proto moje doporučení...
 
Poslední úprava:
Rekl bych, ze spis nez o letech ma smysl bavit se o najetych kilometrech. Pokud nekdo najede kolem 10 tisic km za rok, pak auto tech 20 let muze vydrzet. Ovsem specielne u stare Mazdy bych se obaval toho, ze umre na korozi jeste driv, nez se neco poroucha...
 
Sam jsem nedavno koupil GH disi protoze Avensis 1,8 neprimy vstrik nebo 2.0 s primym byl predrazeny nebo se nedal sehnat. Predchozi polovolvo slouzi verne 12let a to je 22let stare. Bohuzel dnesni 3lektronika a preelektrifikovane auta s nesmysly eu tohle nedaji...
 
U nas...Mondeo 2010 2.2 tdci 2x, jedno nájezd 450 tis, druhé 300 - to si ve 260 km koupil kamarád takže ho mám pořád na očích ...obě dvě 100% spolehlivost, kdy stačil jen obyčejný servis v režimu olej, brzdy rozvody a jinak nic. Dokonce ani ložiska na kolech nebo dvojhmota..jen spokojkové ložiska u obou v cca 250 tis. A obě v plné výbavě kromě navigace..ta se jm dost kazila..takže za mě toto byl totální držák...a asi kdyby ho v roce 2015 neposlali do kytek řidičsky a docela problémovým automatem asi bych se jen tak k mazdě nedostal...před koupi Mazdy jsme byl na nové MOndeo kouknout několikrát dokonce už jsem měl i jedno dovezené z Německa, ale nakonec se ve stejný čas objevila 2.2 D Mazda a po projiždce a bližsím seznámení šlo Mondeo mimo hru...nevim jestli bohužel ale s dieslovou Mazdou jsem si jak už tady se obecně ví užil své, no ale po vývoji letem světem jsme nakonec zase skončil u Mazdy..tenotkrát benzín...2.5 sice automat, ale za mne jedna z nejlepších voleb na dnešní ježdění, pokud se chceš bavit a nemít nějáký starší kus ještě z pořádné kovářiny. Osobně jsme tenkrát taky vybíral i 2,0 manual, ale bohužel tam jsme vždy za sebe ztroskotal na vybavě, kterou jsme od nového auta požadoval. Pokud se spokojíš s nižší výbavou pak může být Mazda ve 2,0 zajímavá volba i co do spolehlivosti.
Tam samozřejmě bude prim hrát i Toyoyta, jen u ní asi nikdy nikdo nezaplesá štěstím jak hezky vypada a jak se dobře řídí. :)
 
Back
Top