• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

zvažuju koupi zánovní Mazdy 6, zaujala mě tato nabídka z Prahy: https://praha5.mazdaihned.cz/Mazda/6/l4vy82gl/
No já bych moc neváhal, pokud se ti líbí. Cena skoro o 25 % nižší při nepatrném nájezdu. A v záruce od prodejce, kde to koupíš. Snad jediné, co je třeba trochu prověřit, je to, jestli není motor poněkud zhuntovaný, pokud to byl referentský vůz. Tedy projet a po zahřátí vytočit a poslouchat zvuk. Ale považuji toé za dost nepravděpodobné, referenti by tomu neměli šlapat na krk. Na předváděčku to má najeto už trochu moc. A vyptat se na opravy, jaké to mělo. Autorizák by neměl nic skrývat, to by se dalo řešit i přes Mazdu ČR, kdyby něco zatajil.
Já jsem takhle koupil svou z německého autorizáku před 4 roky a žádný problém nebyl. Najeto 10 tis. km, sleva asi 20 %.
A nečekal bych, takových jako ty mohou být desítky!
 
Poslední úprava:
Když jsem prodával svou CX-5, koukal jsem na "konkurenční" nabídky na mazdaihned, a několik aut nabízených jako "referentské" nebo "předváděcí" s 10tkm a více mělo dost viditelnou opravu jednoho nebo obou nárazníků (už jsem měl nakoukaný rozdíl z výroby, který je nepatrný... navíc lze porovnat rozdíly plastové díly předek/zadek, nebo koukat po detailech jako je křivé uchycení = nárazník nesedí zcela rovně kolem výfuků); podle mě většina těchto aut jezdí jako zápůjčky během oprav, zrovna v Jeremiášově mají velké "nehodové centrum" a náhradní Mazdu mi při opravě mojí nabízeli, takže pak to často nějaké ty škrábance utrží, což autorizák před prodejem nechá vyřešit. Stejně tak u takového auta mohlo docházet klidně k točení za studena a obecně nezodpovědnému chování vypůjčitelů, kterým to auto na ty dny a týdny hradila pojišťovna. Pokud ano, nejspíš trochu dřív a trochu víc začne brát olej - ten bych každopádně nechal vyměnit tak jako tak, pokud není doklad, že to dělali.

Za mě je teda důležité dostat se k pravdě, jak to s tím autem a jeho používáním opravdu bylo, nahlédnout do TP na předchozího majitele (jsou schopni nabízet auto, které přitom ani neměli oni sami - už jsem se s tím setkal, i u "předváděčky", která měla pár tisíc), zkontrolovat určitě i vůle na podvozku a zda je komplet plastový kryt spodku (jak vymetají lidé se služebáky a vypůjčenými auty díry a obrubníky asi všichni víme), klidně i proměřit tloušťku laku při jakékoliv nejistotě... Nemusí to být špatná koupě, ale je podle mě potřeba to brát realisticky a bez iluzí, že to jako nové nejspíš nebude. Řekl bych, že v ČR je, jako nikde jinde, potřeba opravdu nevěřit a prověřovat :D

Taky jsem totiž takhle koupil předváděčku, svou první trojku, od autorizovaného prodejce, která měla lakovaný celý bok... což jsem zjistil až při následném prodeji. A nověji, letos mi v Citroenu i Mazdě říkali, že i nové auto může být už lakované, pokud se poškodí při přepravě a že se to občas stane a zakazníkům se to neříká - to jsou pro mě naprosto nepředstavitelné věci... Do toho mám opakovaně dost špatnou zkušenost s Mazda Jeremiášova. Prověřovat, prověřovat.
 
Poslední úprava:
AJ tvrdí, že s autem jezdí od koupě pouze jeden člověk, vedoucí jejich partnerské společnosti, název firmy napoprvé neuvedli.
 
Rozdil z vyroby je nepatrny? Jestli myslis v odstinu, tak rozdil je sakra patrny i osobe se zbytky zraku! Je tam rozdil x odstinu mezi plastem a plechem, alespon u moji machine grey a nevim, jestli je to k placi nebo k zbliti, ze tohle umi osetrit i Dacia, ale Mazda ne. Honda je na tom dost podobne, mozna ty sikmy oci nemaji takove rozlisovaci schopnosti...
 
V podstatě souhlas s @Ondrej K , byť já nemám špatnou zkušenost. Ale Jeremiášova opravdu nemá dobrou pověst. Když jsem psal "vyptat se na opravy", tak jsem měl na mysli nejlépe si to nechat napsat písemně, co tam bylo opravováno, pokud něco. Pak je možné je popotahovat, protože pokud není v kupní smlouvě uvedeno, že tam nebyla žádná oprava (resp. jen vyjmenované maličkosti), tak pokud se ukáže něco horšího, řeknou, že na to zákazníka ústně upozornili, že auto je úměrně opotřebované provozem (to jistě ve smlouvě bude) a jemu to nevadilo a proto taky dostal takovou slevu.
 
Rozdil z vyroby je nepatrny? Jestli myslis v odstinu, tak rozdil je sakra patrny i osobe se zbytky zraku! Je tam rozdil x odstinu mezi plastem a plechem, alespon u moji machine grey a nevim, jestli je to k placi nebo k zbliti, ze tohle umi osetrit i Dacia, ale Mazda ne. Honda je na tom dost podobne, mozna ty sikmy oci nemaji takove rozlisovaci schopnosti...
Už to je nejaká doba, čo som bol v Mazda predajni, ale vtedy nesedeli nárazníky ani na jednom aute :grinning: na žiadnej farbe. A Machine Grey bola na tom najhoršie. Akurát som sa čudoval, že mazďáci na to kašlú aj na bielej perleti..
Ale ja robím na lakovni, pre mňa je to choroba z povolania - hľadať rozdiely v odtieňoch a odleskoch..
P.S.: S Daciou to nie je lepšie :laughing:
 
Rozdil z vyroby je nepatrny? Jestli myslis v odstinu, tak rozdil je sakra patrny i osobe se zbytky zraku! Je tam rozdil x odstinu mezi plastem a plechem, alespon u moji machine grey a nevim, jestli je to k placi nebo k zbliti, ze tohle umi osetrit i Dacia, ale Mazda ne. Honda je na tom dost podobne, mozna ty sikmy oci nemaji takove rozlisovaci schopnosti...
Machine Grey zrovna ten rozdil ma asi nejvetsi, a ja ho z vyroby samozrejme vidim, vsak jsem tady kdysi kolem toho inicioval nemaly flame, kde ho cast clenu klanu porad popiralo... Taky jsem ale opravu laku uz na trech Mazdach resil, a ten rozdil z vyroby je o hodne mensi (tzn. pro vetsinu lidi skoro nepatrny) proti rozdilu, ktery udela skoro jakakoliv lakovna (cest vyjimkam). Staci si postavit takovy auto s lakovanym dilem vedle auta, ktery dodatecne lakovany neni... vetsina tech opravovanych je fakt "o parnik" jinak. Kdo na to cilene nekouka, zridka to vidi — ostatne ja to na ty svy nekdejsi trojce na tom celem boku taky nevidel, dokud to nezmeril hloubkomerem a pak i nepostavil tesne vedle jiny Mazdy se shodnou cervenou. To bylo moje prvni auto, kde jsem se naucil se na to divat... do ty doby jsem vubec netusil, ze lakovna u opravy "noveho" auta klidne udela viditelne jiny odstin.

Zrovna to, co mi odevzdali na CX-5 v Jeremiasove letos v kvetnu, to sice bylo na prvni pohled pekny, ale na druhy bych to nikdy neakceptoval, protoze bubliny, prestriky, a k tomu na plechu i plastu odstin, jako kdyby to bylo z jineho auta; a jeste krive srovnany uchyty narazniku, takze byl cely zvlneny, coz jsem aspon mohl srovnat sam doma... bohuzel prodej uz byl domluveny, takze nebyl cas reklamovat, dal jsem ale kupujicimu tak vysokou slevu, aby si to pripadne mohl nechat nekde prelakovat na dalsi pokus. Po navoskovani a za chladnejsiho svetla tim na prvni pohled zprznili auto, ktery by jinak bylo k nerozeznani od noveho (na silnem slunci nebo na fotkach ten rozdil az takovy nebyl, bila dost oslnuje a znemoznuje to vnimat).

Ciste pro info, Citroen tenhle rozdil laku na plastu a plechu z vyroby neumi vyresit o nic lip, nez Mazda :D A pokazdy, kdyz jsem to u Mazdy resil, tak jsem si prohlizel i ostatni znacky na parkovistich, a u stredne tmavych barev a bile, u kterych je to nejvic videt, tam ten rozdil mely uplne vsechny znacky, na ktery jsem koukal (hned v Jeremiasove jsem se byl mrknout treba na Kiu a Nissan — taky rozdil uz u noveho. Ale u niceho nebyl ani zdaleka tak extremni rozdil, jako u opravovaneho).
 
Poslední úprava:
Tchyne ma Dustera v takove te hovnove metalize a rozdil mezi plechem a plastem takrka nejde rozpoznat, narozdil od Mazdy... ?‍♂️
 
A jak jste byl úspěšný v tom vyjednávání?

No s cenou se jim hybat moc nechtelo ale myslim ze jsem to ukecal o nejakych 15tis kc. K tomu fungl nova druha sada zimnich kol (cenikova cena nekde okolo 40 tis), vlozka do kufru, prodlouzena zaruka, karta navigace. Plus jsem k tomu jeste myslim nejake drobnisti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Přidám k tomu taky trochu info. Když jsem se byl dívat v autosalonu na nový Ford Mustang, tak jsem se až zděsil, když jsem viděl, jak mají udělanou výrobu. :D:laughing: Kapota - na jedné straně mezera 2 mm na druhé straně 10 mm. Prostě děs. A rozdíl barevnosti mezi plastovými díly a plechovými - extrémní. Já teda vidím i ty na Mazdách a rozčiluje mě to. A všichni říkají, že to je normální... Není. Když to vezmu deset let zpět, tak byla barva stejná všude.
 
Ahojte, co by ste povedali na tieto 3 mazdy ? Je niektora z nich taka ze sa jej treba vyhnut, alebo jedna ovela lepsia nez ostatne ?
Vdaka



 
Jen jedno, jsi si opravdu jistý že potřebuješ diselovou mazdu?
 
Takto pokud chceš jen "lit benzín měnit olej" určitě si vem benzín, pokud si tak trochu dobrodruh a rád se v něčem furt vrtáš tak tydle, oni fungují dobře, pokud s tím prostě hodně jezdíš, po dálnici a dálky, ale kolem komína todle rozhodně ne. Skusit něco vyhlednout na mobile a nechat přivést.
 
Takto pokud chceš jen "lit benzín měnit olej" určitě si vem benzín, pokud si tak trochu dobrodruh a rád se v něčem furt vrtáš tak tydle, oni fungují dobře, pokud s tím prostě hodně jezdíš, po dálnici a dálky, ale kolem komína todle rozhodně ne. Skusit něco vyhlednout na mobile a nechat přivést.
Uprimne, ja by som sa aj rad vrtal, ale nemam garaz, takze to pre mna nie je momentalne ani mozne. Problem je ze dnes som bol v servise s mojou starou 6 a neprejdem dalsou STK, takze mam cas do 21.10. na najdenie novej. Ale vdaka, pozriem to este raz a hlavne benziny
 
Je niektora z nich taka ze sa jej treba vyhnut
Všechny... Protože diesel...

Uprimne, ja by som sa aj rad vrtal, ale nemam garaz, takze to pre mna nie je momentalne ani mozne. Problem je ze dnes som bol v servise s mojou starou 6 a neprejdem dalsou STK, takze mam cas do 21.10. na najdenie novej. Ale vdaka, pozriem to este raz a hlavne benziny
Zkus i https://www.facebook.com/vozymazda vozi pěkný kousky starší, novější všechno ?
 
@mae Chce to mít ovšem určitě nachystanou finanční rezervu na preventivní servis SH motoru. Potom bude na dálnice sloužit skvěle.
Doporučuji pročíst různá témata:
 
Ahojte, co by ste povedali na tieto 3 mazdy ? Je niektora z nich taka ze sa jej treba vyhnut, alebo jedna ovela lepsia nez ostatne ?
Tak pokud se smíříš s turbodehtem, tak ta první je určitě výbavou vč. inovace v r. 2017 (odhlučnění, vyhřívaní volantu ej.) nejlepší. A pokud se poohlídneš v Rakousku či Německu, věřím, že máš šanci na podobnou benzínovou za podobný peníz. Tady na fóru najdeš odkazy na spolehlivé dovozce - tedy v Česku. Nevím jak na Slovensku.
Jen jsem rychle mrknul na mobile.de s pár tvými kritérii a v ceně jako ta první jich tam pár benzínových je.
 
Back
Top