• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vypada primerene veku a kilometrum (az na ten volant, to je des!). Z fotek se toho moc vycist neda, musis se na to jit podivat. Nebo pokud mluvis nemecky, skus se skontaktovat s tim prodejcem z Rakouska, nebo tam rovnou zajdi. Dovis se mozna vic, nez od dovozce...
 
Já bych tu naftu nebral. Ty nízké ceny u dieselů mají svůj důvod. I když se tu najdou členové, co jsou s naftovými Mazdami spokojení, zpravidla to jsou lidi kteří se o ně starali od nového auta, nebo provedli hned po koupi ojetiny důkladný a velký preventivní servis.
Jinak z toho inzerátu nejde vyčíst skoro nic, není tam vidět serviska, nějaké větší detaily apod...
 
Naftu by som chcel zvoliť iba z toho dôvodu aby som ušetril na spotrebe. Ako som písal, budem denne dochádzať 100km, nie je to po diaľnici ale iba cez okresy. Rozumiem, že z fotiek je ťažko odhadnúť čo je auto zač, je potreba sa na ňu pozrieť. Jednoducho zháňam spoľahlivé auto s malou spotrebou, vyložene na cestu do a z práce. Počítam aj s tým, že viac ako 5-6 rokov to auto nebudem mať, pokým našetrím na niečo novšie. Mazdu som zvolil na základe informácií od známych, že tieto autá spoľahlivé sú, takisto spotreba a cenová kategória mi taktiež vyhovuje (cca do +- 6000€ = 150000Kč ?). Ak sú tieto informácie mylné, rád sa poučím, predsa len sa vyznáte v týchto autách viacej ako ja a nechám si poradiť, prípadne navrhnúť aj iné auto, značku.
 
Poslední úprava:
Tyhle motory (navíc tato Low Power verze) najedou půl miliónu na jedno turbo a jedny vstřiky, pokud se o ně člověk stará běžným způsobem a netankuje bionaftu z JZD.
To auto bych vzal, ale nechal bych ten autobazar tu palubní desku zpět odmastit.
 
Ešte taký dotaz, na čo všetko si pri kúpe dávať pozor ? Asi teda určite znaky korózie, je potreba pozerať aj podvozok ? Čo ďalšie veci, aby som nekupoval auto do ktorého hneď po nákupe investujem raz tolko ako je jeho cena :)
 
Určitě bych se na podvozek podíval, ramena a mechanické díly budou orezlé povrchovou korozí, karosérie by neměla mít prorezlá místa. Vyzkoušet všechny funkce, tlačítka, elektroniku.
 
Pěkný, umytý.. Víc to musíš vidět naživo, hlavně zespodu. Projet a uvidíš. Prověření podle VIN si musíš zaplatit sám. Prověření zdarma jsou nic neříkající, hlavně stav tachometru kontroluje jen podle evidencí na českých STK. Všechny tři jsou z dovozu. Poslední inzerát má VIN zvýrazněný na fotkách.
 
Trošku bych být tebou popřemýšlel, co vlastně od toho auta očekávám. Máš tady přímovstřik a nepřímovstřik dvoulitr a k tomu ještě 2,5l. Tady je rozdíl, jestli hledáš auto na každodenní poskakování 10km, nebo každodenní dávku 100km, nebo víkendové výlety... :)
 
Tyhle motory (navíc tato Low Power verze) najedou půl miliónu na jedno turbo a jedny vstřiky, pokud se o ně člověk stará běžným způsobem a netankuje bionaftu z JZD.
To auto bych vzal, ale nechal bych ten autobazar tu palubní desku zpět odmastit.
Potvrzuji :) Já mám sice 2.0 MZR-CD 105kW, ale myslím, že rozdíl tam moc nebyl. Aktuálně má najeto 418tis km, motor je původní, vstřiky se sice už dávaly, ale ve finále asi nemusely. Jediný problém byly DPF, který ale předchozí majitel ......takže už neblbne ? Akorát za studena ten výkon už není, co býval, ale chytá na drc ? Ale spotřeba už tedy nic moc, pod 7 se nedostaneme ani omylem, ale příčina spíš bude, že poslední 3 roky s tím jezdí větěinou manželka trasy kolem 10-15km
 
Na vědomí se dává, že během pár týdnů bude na prodej naše krasavička. Wagon 2.5 G192 GL 2017 Revolution Top. Titanium flash, tmavý interiér, GL = nový volant atd..
166995243_2581693058802843_2142565056304789468_n.jpg

Najeto 90 tis. km, první majitel, kompletní servisní historie, pravidelný servis (včetně nového oleje v převodovce, brzd, zimních 17" pneu atd.)
Důvod prodeje je zvyšování poměru Subaru oproti Mazdám ve vozovém parku :)
Auto ve firmě tzn. možnost odpočtu daně. Cena bude 500 000 CZK + DPH.

Zatím jen jako taková rychlozpráva, kdyby někdo zrovna hledal GL, tak určitě neváhejte napsat a domluvíme se na prohlídce.
Jak bude více času, tak přibude klasický prodejní inzerát s více foto ;)
 
Na vědomí se dává, že během pár týdnů bude na prodej naše krasavička. Wagon 2.5 G192 GL 2017 Revolution Top. Titanium flash, tmavý interiér, GL = nový volant atd..
Zobrazit přílohu 43901

Najeto 90 tis. km, první majitel, kompletní servisní historie, pravidelný servis (včetně nového oleje v převodovce, brzd, zimních 17" pneu atd.)
Důvod prodeje je zvyšování poměru Subaru oproti Mazdám ve vozovém parku :)
Auto ve firmě tzn. možnost odpočtu daně. Cena bude 500 000 CZK + DPH.

Zatím jen jako taková rychlozpráva, kdyby někdo zrovna hledal GL, tak určitě neváhejte napsat a domluvíme se na prohlídce.
Jak bude více času, tak přibude klasický prodejní inzerát s více foto ;)
Krasna..
 
@Natural přebíhas k Subaru? Taky me to asi potká v následující výměně. Co chystáš? Outback?
 
...nez prejdete vsichni k Subaru, tak hlavne radne prostudovat ty americky fora z poslednich cca sesti sedmi let (americky kvuli tomu, ze tam se Subaru prodava jak housky na krame, takze je kolem tech aut i relativne dost zivo). Zejmena se zamerit na zkusenosti majitelu starsich Subaru vs. posledni nebo posledni-1 generace. Kdyz jsem prostudoval, rychle me to preslo...

Ale pisu to jako clovek, co z Mazdy presel na Citroen, takze brat s rezervou. Nekdy clovek proste z "donuceni" (a.k.a. posledni prostorne MPV s vykonnym dieselem na trhu a s cenovkou pod milion) udela veci, ktere by jinak neudelal :D. Ale taky toho svyho rozhodnuti neprisetrit a nejit do CX-9 docela lituju...
 
Subaru? To volíte kvůli očekávané vyšší spolehlivosti? Docela by mně zajímaly důvody přechodu od Mazdy k Subaru. Vizuálně mi osobně přijdou ty auta jako slátanina Hnůjdeje a Dacie, ale design je věc čistě subjektivní a chápu, že i z pohledu designu to cílovou skupinu má a zřejmě ne malou. Takže mně napadá jedině ta spolehlivost, případně asi "víc offroad" parametry třeba u Outbacku apod. Doufám, že jsem se nikoho moc nedotknul ?... Klidně můžete nakydat hnůj na Mazdu, jestli jo ???
 
Back
Top