• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
@Marek.B tak třeba my v práci jezdíme každej den na oběd v 5 lidech a střídáme auta. Gh dobrý ale do BM/BN nebo i té nové 3ky by to bylo dost nepohodlny hlavně po tom obědě
 
Tak jsem asi blbec ale v GH je dle mého názoru téměř stejně místa vzadu jako v té trojce BN. Rozdíl tak sotva 2 cm. Podle mě z vašeho pohledu trochu placebo efekt vize většího auta.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak na šířku je to asi opticky, ale na výšku mě přišlo že strop je vzadu prostě nízko
 
Místo vzadu - nekonečné téma :D Co v těch autech na zadních sedačkách děláte? :D
Já jsem třeba osobně absolvoval cestu do Chorvatska ve 4 dospělých lidech ve Škodě Rapid spaceback a se svými 182cm jsem na zadním sedadle neměl vůbec žádný problém (chápu, že dvoumetrový chlap je něco úplně jiného, ale těch určitě není většina a asi úplně nejezdí vzadu). Naše šestka GH si myslím má taky místa vzadu na rozdávání. Zrovna, řeší li-se auto do města, těch 5km vydrží člověk na zadní sedačce opravdu ve všem :D
Jinak pozor, GH má vzadu opravdu významně víc místa jak GJ/GL. V tom mě GL Wagon zklamala, ale už to místo až tolik nepotřebuji. GH má kratší čumák jak GJ/GL, takže při skoro stejné celkové délce jí zbývá víc místa pro sezení vzadu.
 
Ja ale zase z opacneho soudku muzu okomentovat, ze 6 Sedan GL ma vzadu vyrazne vic mista proti 3 HB BM. Ty auta jsem menil jedno za druhy v dobe, kdy jsem mel dite v protismerne sedacce (ktera v zadnem pripade nesla dat ve 3 za ridice, aniz bych nesedel namackany na volant; v 6 v pohode), takze se nespoleham na pocity, ale na realnou zkusenost. V Sestce me taky na zacatku prekvapovalo, jak se sedi blizko celnimu sklu, cimz se prave podarilo natahnout interier, krom delsiho rozvoru.

Wagon je na tom kvuli kratsimu rozvoru hur.
 
Ono by taky bylo opravdu velice podivné, kdyby větší kategorie auta - tedy model 6 měl pro pasažéra na zadních sedadlech méně místa, než model 3. Bez ohledu na ročník a karosářskou variantu.

Skoro jako kdyby Octavia měla vzadu méně místa, než Fabia, že... :grinning:

A kdo rád sedí vzadu a chce se cítit opravdu téměř až zapomenut a opuštěn, tak kromě Rolls Royce, Bentley apod. může sáhnout po Superbu už od druhé generace. To je skoro na interkom. :joy: Komu je i to málo, a přitom má odvahu, šlo by asi aby se vozil na vozíku za autem na přikurtovaném křesle.

Případně se nějakým tělesným otvorem nasadit na tažné zařízení :joy: Místa dost na hlavu a na všechno vlastně. Současně můžete plnit funkci parkovacího senzoru
 
Tak asi každý sedíme v jiných autech, ale otcova BN a vs. naše GH tak tam je to fakt rozdíl nejen optický. Tu (3ku bych přirovnal tak Rxce, interierově je v ni použito hodně prvků a celkově deisgn budiku a tak)
btw. chvilku sme měli auta vyměněný kuli nějakým organizačním věcem a otec byl potom docela zklamany z 3ky když jel po dálnici tak je ta 6ka plně naložená prostě jistější, to řekl sám jako majitel BNka. Jo a Ondrej K ma pravdu krásně to de vidět když tam nacpeš stejné dětské sedačky(které sem točil jak v RX tak 3/6)
 
Poslední úprava:
Jirka87:
X7 tuším disponuje interkomem pro komunikaci řidiče s poslední řadou sedadel.

Jinak Superb je extrém. Svého času jsem měl SII a dalo se vzadu pohodlně projít mezi nohou od vajíčka a zadní částí předního sedadla. Na šířku auta už to ale bylo horší.
 
Ahoj borci, jsem stale ve stavu hledani novejsiho auta nez mam ted (nafta / 2017 / 140tis najeto). Zatim to vypada na 6 GL nebo mam jeste 2 kousky CX-5. Hledam kousek 2018 a novejsi s najezdem do 90tis -> aby to melo smysl menit, ted moje stavajici kara sice funguje dobre, ale za par roku ji prodam silne pod cenou, jen kvuli tomu ze ma hodne roku, coz radeji investuju do auta s "legendarnim" motorem a abych nemel to same (stejny najezd), tak chci i mene najeto.

Mate uz nekdo zkusenosti s nakupem auta z Polska pres nas "slavny" triple ackovy bazar ? Sleduju nabidku vicero bazaru a u acek jsem si nemohl nevsimnout, ze ty polsky kousky jsou proste o cca 50 az 100 tis levnejsi nez ty co jsou tahany z D ci CZ puvod (kdyztak mohu poslat par linku co mam namysli). A neni to jen jeden kousek, ale hodne polskych kusu co jsou levnejsi, takze to ve me navozuje dojem, ze PL trh je na tom s cenama o tech 50-100k levnejsi oproti CZ. Anebo by se na to dalo take nahlizet tak, ze se do Acek dostaly samy nalesteny bidy, coz nerikam ze byt nemuze, ale ze by acka v Polsku mela punc "prodas tam uplne vse", to se mi take nezda...

Ma vubec cenu o tom nakupku polske kary uvazovat ?

Podminky co jsem tam zjistil: auto vam neukazi podrobneji, nez je nafoceno v inzeratu. Takze koupite vlastne karu na zaklade par fotek co nejsou detailni. Musite slozit nevratnou zalohu 50% z kupni ceny. Tj prstem ukazat, zaplatit 50% a pak se trast ze to auto nema napr propaleny sedacky, nebo ze vubec jde nastartovat -> to je pocit co jsem z toho nabyl.
 
@xkendy to tak padá na ceně? Já před necelýma 5 rokama koupil 2.5 GH za tuším 220. Když se kouknu dnes tak dost lidí je ochotných to auto za stejnou částku pořád prodávat.
Zas je otázka jestli si u GL o tolik pomůžeš, bude mít najeto sice min a líp vypadá, ale ooravdu je to až takovej rozdíl? Nehledě na to že na novější budeš muset přidat další peníze, což je v podstatě stejný jako když si současný necháš a za pár let prodáš - Navíc to GL bude na ceně padat stejně. - to je jen taková úvaha
Znám několik lidí, co brali /berou auta jen z polska. Vybava slušná, cena příznivá a horší než z DE to dnes už není
 
Do káry z polska a tímhle stylem nákupu ani omylem.
Už jsem to tady psal, mrkni k týpkovi co vozí mazdy, případně mu zavolej sežene ti dle představy. Domluva s ním na jedničku. Momentálně jich má v nabídce dost.

Bohužel mazdy nejsou za pár kaček, ale nelituju. Užívám si každou pohodovou jízdu a M6 je i v letech nádnerná.
 
@xkendy to tak padá na ceně? Já před necelýma 5 rokama koupil 2.5 GH za tuším 220. Když se kouknu dnes tak dost lidí je ochotných to auto za stejnou částku pořád prodávat.
Zas je otázka jestli si u GL o tolik pomůžeš, bude mít najeto sice min a líp vypadá, ale ooravdu je to až takovej rozdíl? Nehledě na to že na novější budeš muset přidat další peníze, což je v podstatě stejný jako když si současný necháš a za pár let prodáš - Navíc to GL bude na ceně padat stejně. - to je jen taková úvaha
Znám několik lidí, co brali /berou auta jen z polska. Vybava slušná, cena příznivá a horší než z DE to dnes už není
Je to jina znacka nez je toto forum a nevim zda je vhodne to sem psat, nicmene mam ted Ford Mondeo. Zatim je to spolehlivy a funguje dobre, ale diky tomu, ze ho mame (dost vysoka vybava), tak mame i vysoko posazene naroky co musi nova kara splnovat (keca mi do toho i moje zenska a ta se par veci z vybavy nechce vzdat).
Nicmene za par let pujde hodne Mondeo dolu s cenou, a to uz jen proto, ze se mu pak bude blizit velky servis (rozvody a jine) a bude stary.
Od nakupu novejsi Mazdy si slibuju stejnou, ale zaroven i vyssi spolehlivost, a novejsim rocnikem a mene km si zase slibuju tu vec, ze velke servisy, ktere jsou na kazdem aute budou o hodne dele nez na stavajicim aute. Navic nebude to servis nafty, ale benzinu, takze by to melo byt i o hodne levnejsi.


Do káry z polska a tímhle stylem nákupu ani omylem.
Už jsem to tady psal, mrkni k týpkovi co vozí mazdy, případně mu zavolej sežene ti dle představy. Domluva s ním na jedničku. Momentálně jich má v nabídce dost.

Bohužel mazdy nejsou za pár kaček, ale nelituju. Užívám si každou pohodovou jízdu a M6 je i v letech nádnerná.

I to moje stavajici nebylo levne, je to posledni model, nez ho prestali vyrabet. S doplatkem za Mazdu samo ze pocitam. Navic od toho typka z Druztove jsou tyto 2 bile kousky (6 i ta CX5) ve velmi uzkem vyberu. Sice ta 6 ma uz nad 100kkm a uz tak moc nezapada do konceptu "kdyz uz vymenit auto, tak za neco mladsiho s peknym najezdem", ale verim ze bych s ni neudelal spatne.
Zenska tu bilou zatim nemuze (nebo nechce ?) nejako prekousnout, takze stale hledam dal.
Navic to mame s vyberem vybavy dosti zuzene, nejen ze (doufam ze zatim) nechce bilou, ale nechce ani tu tuctovou (ac je krasna) cervenou, protoze ji ma proste kazdy :) a nemame radi kuzi na sedackach. Takze pro nas vyber je velmi uzky.
 
Jo taak. Podívej mondeo je supr když je nový a prvních 5 let, mondeo tě víc hýčká, mazda zas v tobě bude probouzet kluka co si rád hraje/sveze se s autama ale bez většího rozmazlování, když to přeženu, tak takovej střed v dravosti mezi mondeem a BMW.

Ještě k tomu nakupu z Polska - myslel jsem samozřejmě osobní nákup. Ne na dálku - to je samozřejmě zajíc v pytli.
 
Jo taak. Podívej mondeo je supr když je nový a prvních 5 let, mondeo tě víc hýčká, mazda zas v tobě bude probouzet kluka co si rád hraje/sveze se s autama ale bez většího rozmazlování, když to přeženu, tak takovej střed v dravosti mezi mondeem a BMW.

Ještě k tomu nakupu z Polska - myslel jsem samozřejmě osobní nákup. Ne na dálku - to je samozřejmě zajíc v pytli.
Jo ja uz se radim o trosku dale nez do hravych let :), vozim v aute rodinu -> takze neni moji prioritou hravost/dravost, ale komfort a hlavne a to prioritne spolehlivost a take i bezpecnost, coz napr tim, ze motor je dostatecne "pruzny" je jedna z mych priorit (mysleno ne ze s tim budu litat 180km/h, ale to ze kdyz predjizdim, tak mam dost vykonu na dostani se z pripadneho maleru).
Napr jizda 2 - 2.5k km na dovolene tam/zpet a musi to byt pro "nas" dostatecne komfortni a bezpecna, a take to, ze nebudu resit neco vysypaneho pri ceste, coz dokaze dovolenou primo skazit.
Verim, ze tyto kriteria dokaze splnit jak Mazda 6, tak i druha zminovana CX-5.
Jeste se mi fakt moc libi CX-30, ta neni takovej kolos jako CX-5, ale u te se obavam, ze v tom budeme jako sardinky. Nemyslim ted bagaz, tu bych hodil do stresniho boxu (stejne jako u CX-5), ale mysleno osoby ktere budou sedet na sedackach.
 
Tak jsem to myslel, pohodlí a dostatečnej komfort pro rodinu s velkou spolehlivostí, ale když jedeš sám, dokáže i trochu vytvořit úsměv na tváři ;-)
CX-30 jsme měli nedávno v práci, a je to takový jiný, přijde mě to odfláklý, navíc vsude samý trčící ostrý rohy který napr při otevření dveří nebo kufru dost závazí a stojí to nesmysl. Mým pohledem je CX-5 daleko lepší, ostatně tam taky není extra místa je to "jen zvedlá" mazda 3, i když trochu víc místa tam bude, ale 6ka je za mě furt hezčí a praktičtější
 
Tak jsem to myslel, pohodlí a dostatečnej komfort pro rodinu s velkou spolehlivostí, ale když jedeš sám, dokáže i trochu vytvořit úsměv na tváři ;)
CX-30 jsme měli nedávno v práci, a je to takový jiný, přijde mě to odfláklý, navíc vsude samý trčící ostrý rohy který napr při otevření dveří nebo kufru dost závazí a stojí to nesmysl. Mým pohledem je CX-5 daleko lepší, ostatně tam taky není extra místa je to "jen zvedlá" mazda 3, i když trochu víc místa tam bude, ale 6ka je za mě furt hezčí a praktičtější
V jedne CX-5 jsme uz vsichni sedeli, a to jen nahodou (jeli jsme se puvodne podivat na Toyota), mno a deti si vzadu chrochtali blahem, mista tam bylo dosti. Holka by ji vzala ihned, jenze auto bylo hodne drahy (cenu na nas vybafli az po zkusebni jizde), takze ten kousek jsme v tom bazaru nechali.
Chci si stejne tak sednout do 6 v latce (uz jsme sedeli v kuzi a nevydrzeli tam ani 5min, jak to bylo priserne rozpaleny) a pak jeste zkusit tu CX-30, ale tu si me ted tak trosku odradil :-) Ostry trcici rohy mel trojkovej Focus, nejvic me na nem stvala hrana presne na koleni blizko radici paky, takze jsem vzdy dlouhe trasy na dovolene doslova protrpel s rozskrabanym kolenem, tak doufam ze ta CX-30 -> o 8 let mladsi auto nebude tak strasna.
 
Jako nevím ale my máme v kůži Sportage a ačkoli stojí třeba celý den na slunci tak po usednuti jsou sedačky sotva vlažné stejně jako látkové. Nemluvě že přední mají odvětrávání. Podle mě je tohle problém starých kozenkovych potahů a nikoli dnešní kůže. Já bych tedy volil šestku výhradně v kůži.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Látka je pohodlná v létě i zimě, ale nesmí ti na ni dite něco vylít (nebo do ní nablit) - to jsou zas výhody kůže. Já mám polokůži a je to takovej kompromis, i když v zimě si ji můžu ohřát a u novych 6ek tuším i ochladit
 
Ano. Má odvětrávání a hlavně se nerozpali stejně jako koženka v autech 90let. Na druhou stranu v ní je perforace a pokud tam dítě něco vylije tak je to též boží dopusteni. U mě se v autě prostě nic nekonzumuje

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nechci nikomu kazit iluze, ale "v kuzi" bude maximalne tak RR, Bentley, pripadne Maybach.
 
Back
Top