• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Ahoj borci, jsem stale ve stavu hledani novejsiho auta nez mam ted (nafta / 2017 / 140tis najeto). Zatim to vypada na 6 GL nebo mam jeste 2 kousky CX-5. Hledam kousek 2018 a novejsi s najezdem do 90tis -> aby to melo smysl menit, ted moje stavajici kara sice funguje dobre, ale za par roku ji prodam silne pod cenou, jen kvuli tomu ze ma hodne roku, coz radeji investuju do auta s "legendarnim" motorem a abych nemel to same (stejny najezd), tak chci i mene najeto.

Mate uz nekdo zkusenosti s nakupem auta z Polska pres nas "slavny" triple ackovy bazar ? Sleduju nabidku vicero bazaru a u acek jsem si nemohl nevsimnout, ze ty polsky kousky jsou proste o cca 50 az 100 tis levnejsi nez ty co jsou tahany z D ci CZ puvod (kdyztak mohu poslat par linku co mam namysli). A neni to jen jeden kousek, ale hodne polskych kusu co jsou levnejsi, takze to ve me navozuje dojem, ze PL trh je na tom s cenama o tech 50-100k levnejsi oproti CZ. Anebo by se na to dalo take nahlizet tak, ze se do Acek dostaly samy nalesteny bidy, coz nerikam ze byt nemuze, ale ze by acka v Polsku mela punc "prodas tam uplne vse", to se mi take nezda...

Ma vubec cenu o tom nakupku polske kary uvazovat ?

Podminky co jsem tam zjistil: auto vam neukazi podrobneji, nez je nafoceno v inzeratu. Takze koupite vlastne karu na zaklade par fotek co nejsou detailni. Musite slozit nevratnou zalohu 50% z kupni ceny. Tj prstem ukazat, zaplatit 50% a pak se trast ze to auto nema napr propaleny sedacky, nebo ze vubec jde nastartovat -> to je pocit co jsem z toho nabyl.

Nevím úplně, které přesně M6 z Polska o 50-100k levnější máš na mysli, ale co jsem jich pár viděl v českých nabídkách já, tak byly trošku osekaný - co jsem si všimnul, tak třeba chybělo tlačítko pro výhřev sedadel a volantu (u GL 2018+) a je tedy pak otázka, co všechno tam ale potom nebude. Německé a české verze to mají v základu... A v případě, že si to auto nebudeš chtít nechávat do úplného konce, tak bych taky uvažoval s ohledem na to - že se pak takové auto bude hůř prodávat, protože většina aut v nabídce nejpíš takovou výbavu mít bude.
 
Nevím úplně, které přesně M6 z Polska o 50-100k levnější máš na mysli, ale co jsem jich pár viděl v českých nabídkách já, tak byly trošku osekaný - co jsem si všimnul, tak třeba chybělo tlačítko pro výhřev sedadel a volantu (u GL 2018+) a je tedy pak otázka, co všechno tam ale potom nebude. Německé a české verze to mají v základu... A v případě, že si to auto nebudeš chtít nechávat do úplného konce, tak bych taky uvažoval s ohledem na to - že se pak takové auto bude hůř prodávat, protože většina aut v nabídce nejpíš takovou výbavu mít bude.
Měl jsem namysli například tento inzerát z acek
To auto stojí v PL, na Mazdy (zatím 😀 ) nejsem expert, ale vybavené se mi zdá na první pohled ok, a jakékoliv podobné v ČR vidím od 550 a výše Kč
 
Měl jsem namysli například tento inzerát z acek
To auto stojí v PL, na Mazdy (zatím 😀 ) nejsem expert, ale vybavené se mi zdá na první pohled ok, a jakékoliv podobné v ČR vidím od 550
To je přesně to, co jsem psal - tohle auto má nižší výbavu než auto v základu dodávané na český trh. Těžko říct přesně o co vše je ochuzeno (chtělo by to najít nějaký polský ceník), ale minimálně chybí vyhřívání sedaček a volantu - viz zelené rámečky + na druhé fotce porovnání tlačítek když tyto funkce auto má... Potom cena dost skočí pokud je to 2.5 l a u vyšších výbav (auta pro český trh mají v základu v podstatě všechno důležité, pak už jde jen o to, zda člověk chce i kůži, 19 kola, střešní okno... a samozřejmě nájezd).

2023-08-01.png 2023-08-01 (2).png
 
To je přesně to, co jsem psal - tohle auto má nižší výbavu než auto v základu dodávané na český trh. Těžko říct přesně o co vše je ochuzeno (chtělo by to najít nějaký polský ceník), ale minimálně chybí vyhřívání sedaček a volantu - viz zelené rámečky + na druhé fotce porovnání tlačítek když tyto funkce auto má... Potom cena dost skočí pokud je to 2.5 l a u vyšších výbav (auta pro český trh mají v základu v podstatě všechno důležité, pak už jde jen o to, zda člověk chce i kůži, 19 kola, střešní okno... a samozřejmě nájezd).

Zobrazit přílohu 47065 Zobrazit přílohu 47066
Já řeším z uvedeného jen nájezd. V podstatě mám i jednoduché nároky co do puntíku splňuje výbava Revolution. Tj základní, ale litá kola, né kůže, manuál, 2L/G165, android auto, bez střešního okna. Jediné co chci vlastně navíc je ten nájezd ca 60 až 80.
 
Ahoj borci, jsem stale ve stavu hledani novejsiho auta nez mam ted (nafta / 2017 / 140tis najeto). Zatim to vypada na 6 GL nebo mam jeste 2 kousky CX-5. Hledam kousek 2018 a novejsi s najezdem do 90tis -> aby to melo smysl menit, ted moje stavajici kara sice funguje dobre, ale za par roku ji prodam silne pod cenou, jen kvuli tomu ze ma hodne roku, coz radeji investuju do auta s "legendarnim" motorem a abych nemel to same (stejny najezd), tak chci i mene najeto.

Mate uz nekdo zkusenosti s nakupem auta z Polska pres nas "slavny" triple ackovy bazar ? Sleduju nabidku vicero bazaru a u acek jsem si nemohl nevsimnout, ze ty polsky kousky jsou proste o cca 50 az 100 tis levnejsi nez ty co jsou tahany z D ci CZ puvod (kdyztak mohu poslat par linku co mam namysli). A neni to jen jeden kousek, ale hodne polskych kusu co jsou levnejsi, takze to ve me navozuje dojem, ze PL trh je na tom s cenama o tech 50-100k levnejsi oproti CZ. Anebo by se na to dalo take nahlizet tak, ze se do Acek dostaly samy nalesteny bidy, coz nerikam ze byt nemuze, ale ze by acka v Polsku mela punc "prodas tam uplne vse", to se mi take nezda...

Ma vubec cenu o tom nakupku polske kary uvazovat ?

Podminky co jsem tam zjistil: auto vam neukazi podrobneji, nez je nafoceno v inzeratu. Takze koupite vlastne karu na zaklade par fotek co nejsou detailni. Musite slozit nevratnou zalohu 50% z kupni ceny. Tj prstem ukazat, zaplatit 50% a pak se trast ze to auto nema napr propaleny sedacky, nebo ze vubec jde nastartovat -> to je pocit co jsem z toho nabyl.
Ahoj, tři šestky GJ a GL jsem už z Polska dovezl nebo zprostředkoval dovoz(pro sebe a když to viděli kamarádi, tak i pro ně). Zajímám se pouze o auta z polské dealerské sítě, prodaná jako nová v PL a mající pouze jediného majitele, s max. nájezdem do 150 000km a jasnou servisní historií u dealera Mazda. Není se vůbec čeho bát. Pokud by tě to zajímalo, tak napiš. Polsky se domluvím a postup nákupu od dealera i soukromého majitele znám. Z Polska jedeš už po vlastní ose, bez jakéhokoli chození po polských úřadech.

Např. teď je v nabídce tento kus: 2016, 2.0 benzín, 91 000km. Cena cca 400 000 Kč.

4.png 1.png 2.png 3.png 5.png
 
Poslední úprava:
Zdar lidi, na plánu mám pořízení

Mazda 6, 2,0 Skyactiv 121kW Sportline

v práci dělám s elkometrem v úterý bych se na jednu mohl jet podívat, poradíte místa kde se nejlépe pozná úprava laku a jaké by měl mít hodnoty?​

 
Mě se libi jak mě vždy někdo příchozí hned umravňuje aniž by věděl že chyba je na jeho straně - není to škodovka kolego ;)
 
Je to Mazda z německa a přesný název výbavy je Sports-Line

@Endomame Všechno nad 200mikronů bude lakovaný. Jenže tyhle Mazdy mají tak měkký lak, že i osobně znám hodně lidí co si nechali přelakovat třeba kapotu, nárazník a blatníky jen aby se zbavili teček od kamínků. Po lakovaní se ty hodnoty pohybují cca od +400 mikronů. Spíš se zaměř na tmel co je na nosníkách. Pokud to zažilo větší havárku (ne jen nějaký odření na parkovišti), a auto se muselo vytahovat a rovnat, tak bude na spojích/svárech plechů a nosníků karosářský tmel nanesený nerovnoměrně. Člověk tenhle tmel nikdy nenanese tak krásně nebo stejně jako robot ve fabrice.
 
Poslední úprava:
Je to Mazda z německa a přesný název výbavy je Sports-Line

@Endomame Všechno nad 200mikronů bude lakovaný. Jenže tyhle Mazdy mají tak měkký lak, že i osobně znám hodně lidí co si nechali přelakovat třeba kapotu, nárazník a blatníky jen aby se zbavili teček od kamínků. Po lakovaní se ty hodnoty pohybují cca od +400 mikronů. Spíš se zaměř na tmel co je na nosníkách. Pokud to zažilo větší havárku (ne jen nějaký odření na parkovišti), a auto se muselo vytahovat a rovnat, tak bude na spojích/svárech plechů a nosníků karosářský tmel nanesený nerovnoměrně. Člověk tenhle tmel nikdy nenanese tak krásně nebo stejně jako robot ve fabrice.
@Max6 Díky za věcné informace :)
 
Ahoj Mazďáci, chtěl bych se zeptat, koukal jsem na nějaké levnější kousky Mazdy 6 okolo roku výroby 2015 s 2.5 motorem.
Jsem dost překvapen z šílených stavů elektronů, není to první případ, co jsem viděl.
To má Mazda nějaký generální problém s kvalitou laku na elektronech?


Další dotaz, tenhle kousek má zborcenou sedačku u řidiče

Dá se to nějak opravit? Na kolik to tak vyjde?

Děkuji za info
 
Mazda samozrejme s temi cinskymi disky problem ma, ale tohle vidim poprve. To vypada, ze ten clovek jezdil v kyseline.
 
Ahoj Mazďáci, chtěl bych se zeptat, koukal jsem na nějaké levnější kousky Mazdy 6 okolo roku výroby 2015 s 2.5 motorem.
Jsem dost překvapen z šílených stavů elektronů, není to první případ, co jsem viděl.
To má Mazda nějaký generální problém s kvalitou laku na elektronech?


Další dotaz, tenhle kousek má zborcenou sedačku u řidiče

Dá se to nějak opravit? Na kolik to tak vyjde?

Děkuji za info
Odkud ta první vůbec je? Tuhle barvu jsem měl předtím na GH a hodně jsem o takovou stál pro GL, ale podle mě ji nikdy na GL nedali. Ta je snad přelakovaná, ne? Jinak z elektronů se ta vrchní vrstva může loupat. Taky se mi to v menší míře stalo, ale už jsem cizí disky v takovém stavu viděl. Nechal jsem si je přelakovat, někde tu mám o tom info. Nestojí to majlant.
 
Odkud ta první vůbec je? Tuhle barvu jsem měl předtím na GH a hodně jsem o takovou stál pro GL, ale podle mě ji nikdy na GL nedali. Ta je snad přelakovaná, ne? Jinak z elektronů se ta vrchní vrstva může loupat. Taky se mi to v menší míře stalo, ale už jsem cizí disky v takovém stavu viděl. Nechal jsem si je přelakovat, někde tu mám o tom info. Nestojí to majlant.
Podle me je to tahle barva, 42B, modra reflex, v Nemecku zvana Sapphireblau, treba tady v dobovem katalogu: https://docplayer.cz/69028657-Mazda6-v-sede-machine-gray.html
 
Podle me je to tahle barva, 42B, modra reflex, v Nemecku zvana Sapphireblau, treba tady v dobovem katalogu: https://docplayer.cz/69028657-Mazda6-v-sede-machine-gray.html
Ta modrá reflex v tom katalogu, co jsi posílal, vypadá dobře. V reálu je ale dost do šeda, taková nevýrazná: líbí se mi jedině, když je pečlivě navoskovaná a vyleštěná, jak to umí @Natural. Tady na té fotce, co zveřejnil @orgasmic, vypadá mnohem světleji, stejně jako bývalá Clear Water Blue, co jsem měl na svých dvou GHčkách. Ale třeba je na té fotce hodně ulítlá tahle Reflex, ať už náhodou nebo záměrně.
 
Ano, je to blue reflex mica. Já si jí vybral, protože červená už je okoukaná (má jí tak 50+% Mazd 6) a ostatní jsou ty dnešní odstníny šedi (bílá, černá, stříbrná, béžová,...). K té blue reflex - na světle skutečně je skoro stříbrná. Líbí se mi jen při soumraku, kdy nabere sytější modrou.
 
Back
Top