Holt umí, já bych se posral strachy.Pěkně to tam sype nová mx-5 ka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Holt umí, já bych se posral strachy.Pěkně to tam sype nová mx-5 ka
Jako proč? Čekals snad, že mu v protisměru vyjede nějaké auto? Záplava adrenalinu s každou projetou zatáčkou co nejvíce na hraně tě naopak nabádá nepolevovat v tempu. Ale je možné, že u každého to působí jinak.Holt umí, já bych se posral strachy.
Tys neslyšel ta místy kouzající kola? To už je hodně blízko bodu, kdy letíš ze silnice, i když je široká a trochu sklouznout dovolí. Asi to tam dobře zná, že si tak troufá, a taky to jistě nedělá poprvé. Já jsem tak rychle nikdy nejel, tak bych se bál. A víc než adrenalinu mám rozumu. Ale jízda to teda byla.Jako proč? Čekals snad, že mu v protisměru vyjede nějaké auto? Záplava adrenalinu s každou projetou zatáčkou co nejvíce na hraně tě naopak nabádá nepolevovat v tempu. Ale je možné, že u každého to působí jinak.
Nejhorší na tom ovšem je, jak to video klame. Třeba projedeš něco opravdu ostře, že třeba vnímáš, že moc nechybělo a už bys to neubrzdil; a pak si to zpětně pustíš na TV a tam se to jeví jako úplně (skoro) normální jízda, zvláť když je to chyceno širokoúhle.
Teoreticky to chápu, ale tak rychle neumím. Vy tak jistě jezdíte normálně, jak čtu, ale na mě je to moc.Pískající kola jsou při jízdě na okruhu normální věc, při takový ostrý jízdě se využívá v maximální míře slip angle pneumatik při kterym má auto větší grip než když se jede úplně čistá stopa.
(při zatáčení se zatáčí trochu víc než by si člověk na první pohled myslel, že je potřeba a pneu se pak neodvalujou úplně čistě, což pak vydává tohle pískání)
Ale prdlačky, normálně v provozu takto nikdo nejezdí. No, možná @eko1980 někdy takto trochu jezdí, ale v dnešním provozu se to nedá. A i na motorce už to není co bývalo. Těch aut kolem je strašně moc a cca 1/5 jsou vyloženě kreténi, že neumožní předjet, a nebo chtějí schválně závodit. A taky roky..., to na co bych si troufnul o 20 let dříve dnes nechávám (většinou) odeznít, páč nikde nic neuspěcháš a nijak si nepomůžeš, když budeš někde o 10 minut dřív.Vy tak jistě jezdíte normálně, jak čtu, ale na mě je to moc.
Já vím, jen jsem čekal, kdo přizná, že takovou jízdu taky nedá.Ale prdlačky, normálně v provozu takto nikdo nejezdí. No, možná @eko1980 někdy takto trochu jezdí, ale v dnešním provozu se to nedá. A i na motorce už to není co bývalo. Těch aut kolem je strašně moc a cca 1/5 jsou vyloženě kreténi, že neumožní předjet, a nebo chtějí schválně závodit. A taky roky..., to na co bych si troufnul o 20 let dříve dnes nechávám (většinou) odeznít, páč nikde nic neuspěcháš a nijak si nepomůžeš, když budeš někde o 10 minut dřív.
Jako nic hrozneho ale pijou mi krev tihleti lidi, musim rict ze když jsem vjizdel do kruhace tak jsem si vsimnul te koktavky a podle toho jak jel rychle tak jsem vedel ze tam vpali…
Mne to nepride ako nic strasne. Neohrozil nikoho ak tak max obmedzil co je povolene ked ide z vedlajsej cesty. Skor ma seru vodici ktori potrebuju snad uplne prazdny kruhac aby don vosli a potom sa tvoria kolony pred kruhacom kvoli takym.Jako nic hrozneho ale pijou mi krev tihleti lidi, musim rict ze když jsem vjizdel do kruhace tak jsem si vsimnul te koktavky a podle toho jak jel rychle tak jsem vedel ze tam vpali…
Teda nevim jak u vas na Slovensku, ale u nas urcite neplati, ze pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni muzes ridice omezit. Toto plati jen u silnice, kde je pripojovaci pruh. Tam pri zarazovani omezit muzes, ohrozit nesmis. U kruhace plati klasicky Dej prednost v jizde!, coz dle zakona znamena "dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy". Z toho videa mi prijde, ze trochu ubrat rychlost ridic ze zaznamu musel, ale konkretne to musi objasnit onMne to nepride ako nic strasne. Neohrozil nikoho ak tak max obmedzil co je povolene ked ide z vedlajsej cesty. Skor ma seru vodici ktori potrebuju snad uplne prazdny kruhac aby don vosli a potom sa tvoria kolony pred kruhacom kvoli takym.
Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
U nas je to rovnake presne s rovnakou definiciou a rovnako ako u vas aj u nas ked davas prednost mozes vodica iduceho po hlavnej obmedzit nie vsak ohrozit:Teda nevim jak u vas na Slovensku, ale u nas urcite neplati, ze pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni muzes ridice omezit. Toto plati jen u silnice, kde je pripojovaci pruh. Tam pri zarazovani omezit muzes, ohrozit nesmis. U kruhace plati klasicky Dej prednost v jizde!, coz dle zakona znamena "dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy". Z toho videa mi prijde, ze trochu ubrat rychlost ridic ze zaznamu musel, ale konkretne to musi objasnit on