• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nehody, skoro nehody, on-board videa

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
jj pekne si to dava :) Tady je jasne videt, ze i když mas o 200 koni vic tak je ti to k nicemu pokud neumis "ridit"
 
Holt umí, já bych se posral strachy.
Jako proč? Čekals snad, že mu v protisměru vyjede nějaké auto? ;-) Záplava adrenalinu s každou projetou zatáčkou co nejvíce na hraně tě naopak nabádá nepolevovat v tempu. Ale je možné, že u každého to působí jinak.
Nejhorší na tom ovšem je, jak to video klame. Třeba projedeš něco opravdu ostře, že třeba vnímáš, že moc nechybělo a už bys to neubrzdil; a pak si to zpětně pustíš na TV a tam se to jeví jako úplně (skoro) normální jízda, zvláť když je to chyceno širokoúhle.
 
Je krásně vidět, jak tomu těch 20 koní navrch oproti původnímu NDčku pomohlo, že už to i na pětku do toho krpálu od Berkwerku ke Karuselu trochu jede.
 
Jako proč? Čekals snad, že mu v protisměru vyjede nějaké auto? ;) Záplava adrenalinu s každou projetou zatáčkou co nejvíce na hraně tě naopak nabádá nepolevovat v tempu. Ale je možné, že u každého to působí jinak.
Nejhorší na tom ovšem je, jak to video klame. Třeba projedeš něco opravdu ostře, že třeba vnímáš, že moc nechybělo a už bys to neubrzdil; a pak si to zpětně pustíš na TV a tam se to jeví jako úplně (skoro) normální jízda, zvláť když je to chyceno širokoúhle.
Tys neslyšel ta místy kouzající kola? To už je hodně blízko bodu, kdy letíš ze silnice, i když je široká a trochu sklouznout dovolí. Asi to tam dobře zná, že si tak troufá, a taky to jistě nedělá poprvé. Já jsem tak rychle nikdy nejel, tak bych se bál. A víc než adrenalinu mám rozumu. Ale jízda to teda byla.
 
Pískající kola jsou při jízdě na okruhu normální věc, při takový ostrý jízdě se využívá v maximální míře slip angle pneumatik při kterym má auto větší grip než když se jede úplně čistá stopa.
(při zatáčení se zatáčí trochu víc než by si člověk na první pohled myslel, že je potřeba a pneu se pak neodvalujou úplně čistě, což pak vydává tohle pískání)
 
Pískající kola jsou při jízdě na okruhu normální věc, při takový ostrý jízdě se využívá v maximální míře slip angle pneumatik při kterym má auto větší grip než když se jede úplně čistá stopa.
(při zatáčení se zatáčí trochu víc než by si člověk na první pohled myslel, že je potřeba a pneu se pak neodvalujou úplně čistě, což pak vydává tohle pískání)
Teoreticky to chápu, ale tak rychle neumím. Vy tak jistě jezdíte normálně, jak čtu, ale na mě je to moc.
 
Vy tak jistě jezdíte normálně, jak čtu, ale na mě je to moc.
Ale prdlačky, normálně v provozu takto nikdo nejezdí. No, možná @eko1980 někdy takto trochu jezdí, ale v dnešním provozu se to nedá. A i na motorce už to není co bývalo. Těch aut kolem je strašně moc a cca 1/5 jsou vyloženě kreténi, že neumožní předjet, a nebo chtějí schválně závodit. A taky roky..., to na co bych si troufnul o 20 let dříve dnes nechávám (většinou) odeznít, páč nikde nic neuspěcháš a nijak si nepomůžeš, když budeš někde o 10 minut dřív.
 
Za mě klobouk dolů. Perfektní jízda a skvělá kontrola na limitu. Mám něco málo najeto v NC, ale na tohle bych tam musel trénovat denně asi tak rok :-( No, hlavně si zvolil dobrej stroj :-)
 
Ale prdlačky, normálně v provozu takto nikdo nejezdí. No, možná @eko1980 někdy takto trochu jezdí, ale v dnešním provozu se to nedá. A i na motorce už to není co bývalo. Těch aut kolem je strašně moc a cca 1/5 jsou vyloženě kreténi, že neumožní předjet, a nebo chtějí schválně závodit. A taky roky..., to na co bych si troufnul o 20 let dříve dnes nechávám (většinou) odeznít, páč nikde nic neuspěcháš a nijak si nepomůžeš, když budeš někde o 10 minut dřív.
Já vím, jen jsem čekal, kdo přizná, že takovou jízdu taky nedá.
 
Jako nic hrozneho ale pijou mi krev tihleti lidi, musim rict ze když jsem vjizdel do kruhace tak jsem si vsimnul te koktavky a podle toho jak jel rychle tak jsem vedel ze tam vpali…
 
Klasika, videl odbocujici dodavku, takze se citil, ze ma prostor. Jo, ze za ni jede jeste nekdo jiny? Nu coz, priste :D.
 
Typek nataci sam sebe se svého auta a mysli si ze je v pravu…? Hlavne je to tezke pako! Skocte na 5:10, tohle se jen tak nevidi ;) Asi hodne travy :D
 
Jako nic hrozneho ale pijou mi krev tihleti lidi, musim rict ze když jsem vjizdel do kruhace tak jsem si vsimnul te koktavky a podle toho jak jel rychle tak jsem vedel ze tam vpali…

Tohle zažívám snad pokaždé když vjíždím na kruháč, nebo když někdo vyjíždí z vedlejší, bohužel když už tam vjede, tak jede jak šnek místo toho abych zrychlil.. nepochopím
 
Jako nic hrozneho ale pijou mi krev tihleti lidi, musim rict ze když jsem vjizdel do kruhace tak jsem si vsimnul te koktavky a podle toho jak jel rychle tak jsem vedel ze tam vpali…
Mne to nepride ako nic strasne. Neohrozil nikoho ak tak max obmedzil co je povolene ked ide z vedlajsej cesty. Skor ma seru vodici ktori potrebuju snad uplne prazdny kruhac aby don vosli a potom sa tvoria kolony pred kruhacom kvoli takym.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Mne to nepride ako nic strasne. Neohrozil nikoho ak tak max obmedzil co je povolene ked ide z vedlajsej cesty. Skor ma seru vodici ktori potrebuju snad uplne prazdny kruhac aby don vosli a potom sa tvoria kolony pred kruhacom kvoli takym.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
Teda nevim jak u vas na Slovensku, ale u nas urcite neplati, ze pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni muzes ridice omezit. Toto plati jen u silnice, kde je pripojovaci pruh. Tam pri zarazovani omezit muzes, ohrozit nesmis. U kruhace plati klasicky Dej prednost v jizde!, coz dle zakona znamena "dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy". Z toho videa mi prijde, ze trochu ubrat rychlost ridic ze zaznamu musel, ale konkretne to musi objasnit on ;)
 
Teda nevim jak u vas na Slovensku, ale u nas urcite neplati, ze pri vjizdeni z vedlejsi na hlavni muzes ridice omezit. Toto plati jen u silnice, kde je pripojovaci pruh. Tam pri zarazovani omezit muzes, ohrozit nesmis. U kruhace plati klasicky Dej prednost v jizde!, coz dle zakona znamena "dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy". Z toho videa mi prijde, ze trochu ubrat rychlost ridic ze zaznamu musel, ale konkretne to musi objasnit on ;)
U nas je to rovnake presne s rovnakou definiciou a rovnako ako u vas aj u nas ked davas prednost mozes vodica iduceho po hlavnej obmedzit nie vsak ohrozit:
pojmy „náhla zmena smeru alebo rýchlosti jazdy“ a „ohroziť“ totožné. Možno ich vysvetliť tak, že vodič bol iným účastníkom cestnej premávky prinútený využiť maximálny možný súčiniteľ adhézie medzi pneumatikou a vozovkou, čiže brzdil s najväčším dosažiteľným spomalením alebo menil smer jazdy na hranici šmyku

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Tak možná to není až tak vidět ale musel jsem docela dost šlápnout na brzdový pedál, jinak bych to do něho napálil...Jinak píšu jako nic hrozného na začátku věty ...:rolleyes:
 
Back
Top