Labik
člen KLANu
- 76
Žial tlačítko MODE tam nemáme a ostatní tlačítka mi to nezmění. Jde s tím žít, jestli jsou 3h. ráno nebo odpoledne, to v autě většinou rozliším ...Podle logiky z RX-8, tam se to přepíná stejně a 12/24 se mění podžením Mode.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Žial tlačítko MODE tam nemáme a ostatní tlačítka mi to nezmění. Jde s tím žít, jestli jsou 3h. ráno nebo odpoledne, to v autě většinou rozliším ...Podle logiky z RX-8, tam se to přepíná stejně a 12/24 se mění podžením Mode.
Aha já myslel že jo na 6 po fl je, ale tam mám extra tlačítka na hodiny u hodinového displaye, tak nic no.Žial tlačítko MODE tam nemáme a ostatní tlačítka mi to nezmění. Jde s tím žít, jestli jsou 3h. ráno nebo odpoledne, to v autě většinou rozliším ...
Říkám mám po fl a tam jsou dvě tlačitka přímo u displaye hodin. A u Rx kde je spousta věcí podobných ne-li stejných to jde přes mode na volantu.@Macyn na GH se to dělá održením tlačítkem na originálním rádiu. Přes volant to nejde
Eonon mi z obrázků přišel trošku kvalitnější, že já ho před pěti lety hned nekoupil... Tohle programovatelná tlačítka asi nemá a je to nejspíš nějaké ZWNAV, tak jsem ho našel na ali i za stejnou cenu. To co píšeš zní logicky, ale tenhle postup nastavení hodin mi nefunguje(předface), nerozblikají se, i když to SET držím minutu. Hodiny mi šly i dříve nastavit jen na rádiu, pokud se dobře pamatuji. A taky mi to přešlo do režimu 12h a na displeji je navi system nebo tak něco. S prodejcem jsme na to nastavení hodin nepřišli, ale jinak mi ten horní displej v komunikaci s volantem funguje mimo hodin stejně jako dřív.To rádio vypadá podobně jak EONON, tam jde všem tlačítkům nastavovat funkci. Dokonce každé tlačítko může mít 2 funkce, jinou na zmáčknutí a jinou na podržení.
Také jsem měl za to že hodiny nastavit nejdou, až když jsem zapomněl na to že to nejde, tak jsem je intuitivně nastavil Takže:
Přepnout pal. počítač aby zobrazoval hodiny, na levých ovladačích na volantu podržet tlačítko SET, dokud hodiny nezačnou blikat a pak šipkou doleva měnit hodiny a šipkou doprava minuty, šipky nahoru a dolů vynulují minuty. Akorát neumím přepnout z 12H na 24H zobrazení.
Myslel si na to že celkovo do 15r auta dávať rádio, repráky a kopu veci okolo za kopu peňazí je nezmysel? Ja som s čínskym rádiom vzhľadom na cenu 200e spokojný natoľko že som subwoofer už dávno vyhodil a po nastavení stačia dvere. A nemám problém ani s hlasitosťou 15+ "dielikov" aj vonku je to dobre počuť pri zavretých dveráchPrebehol som asi prvých 15 strán tejto témy a nenašiel som že by niekto riešil výmenu rádia za značkové 2DIN.
Neviem ako hrá non-BOSE, ale origo BOSE hrá teda biedne na to že to je príplatkové audio - to môžem potvrdiť z kamošovej GH-čky (neposral som sa ani z príplatkového BEATS v Cupre Formentor).
Basy tam nejaké sú - počuť že je tam subwoofer, ale je to nejak málo "zrozumitelné".
Nastavenie také lakomé, len basy a výšky, ale hlavne ten výsledný zvuk je taký že tam zaniká spev, moderovanie z rádia je také - nie je to skrátka zrozumitelné.
Teraz to porovnám s mojím Legacy - mám origo US verziu, kde bolo Matsushita (Panasonic), v EU modeloch sa montoval výlučne Kenwood. Ten Kenwood hrá tak prašivo, ako ked pustím hudbu priamo na mobile, hodím mobil do kýbla a ten hodím k nohám spolujazdca, nedá sa to ani počúvať.
Ten origo US Panasonic hral o tri galaxie lepšie ako EU Kenwood, ale nemalo to RDS, AF, neladilo párne frekvencie.
Kamoš čo kúpil teraz GH-čko s BOSE má ešte aj Grand Vitaru, kde kúpil Android čínu, Vitara sama o sebe nehrá ani prd, s tou čínou získal fukncie ako Android Auto, ale zvukovo stále tragedia, príjem FM NULA - radio teda počúva cez mobil a streamuje do radia. Telefonovať cez to je za trest, druhá strana rozumie sotva 50% ked riadne natrča uši...
Rád by do GH "moderné radio" ale čínu už moc nechce, značky ako Sinosmart či Eonon vo mne teda nevzbudzujú tiež dôveru u kamoša podobne.
Ja mám teraz v Legacy JVC KW-M565DBT (kúpil som cez Black Friday za 229€) a to hrá - radosť počúvať, je to 3x zrozumitelnejšie, má to riadne hutné basy aj napriek tomu že nemám žiaden subwoofer, reproduktory v aute sú pôvodné predné kompo 165mm a vzadu koax 130mm a hrá to 2x lepšie ako BOSE v Mazde.
Radio má čistý FM príjem a kvalitný zvuk a to nepoužívam ani DAB.
JVC je dnes na chlp to isté radio čo Kenwood - je to korporácia JVCKenwood Corporation...
Za mna v prvom rade je podstatný zdroj signálu, teda kvalitný FM tuner/DAB a pri hudbe neexistuje počúvať MP3, ked už tak jedine FLAC.
Potom je podstatný zosilovač a všetko okolo spracovania signálu v rádiu a reproduktory aby neboli nejaké malé koaxial šunty, ale ideálne kompo.
Ak je kvalitný zdroj zvuku a nie je prašivé rádio, tak to zahrá úplne inak aj na pôvodných repro, kludne 2x lepšie
Viem že sa tu u GH riešila komunikácia rádia s horným displayom, respektíve že to je viacmenej plug & play, ale ja tej číne tiež zrovna 2x neverím že to je zvukovo v poriadku - bazoš je plný prašivých rádii .
Mal som kedysi v dobe minulej aj Renaulta, kde som 3x rozmýšlal či vygrcam za ojazdený vyšší model Alpine 4500,-Sk, pričom sa dalo kúpiť fungel nové značkové radio nižšej rady za 3500-Sk, ale po zapojení som nelutoval, vedelo to zrazu zahrať basy, výšky a to aj pri vyššej hlasitosti a stále bez skreslenia a zrazu v tej hudbe bolo úplne inak počuť stereo, priestorovosť...
O čo teda ide? Kamoš sa na číne do Suzuki opálil, akože BOSE v GH-čku je voči Vitare určite posun vpred, ale vie ako hrá u mna JVC čo stojí momentálne +-320€ a nerád by vygrcal za rádio 150-200€ ktoré stojí... (nechcem nikoho uraziť)
Riešil teda niekto seriozne značkové radio v GH-čku?
Priznám že mám obavu aj s rádii Nakamichi, napriek tomu že sa tu normálne predávajú. JVC/KENWOOD je totožný produkt len s iným logom a ostáva viacmenej Pioneer (to má iný kamoš v RAV4 a je velmi spokojný), Alpine by som sa nebránil, ale to už je cenovo že by človek musel obetovať jednu obličku...
Pozri revanced manager, je tam aj spotify aj youtubeSom zásadne proti aby som si platil Spotify, Netflix a XY dalších blbostí len aby som nemal reklamy...
Ono potom človek zistí že platí 50€ mesačne do luftu. Ked budú chcieť 1€ tak prosím...
Takže chceme klasické rádio, kde nevadí sem tam reklama a diskusiu moderátora si naopak niekedy rád vypočujem
Ja neviem aký bitrate má FM, ale čo sa týka príjmu, tak si rozhodne nemôžem sťažovať ked to porovnám s FLAC tak je tam rozdiel, ale zanedbatelný.
Sú samozrejme aj rádia, kde počujem že to je plané. Radio ide počúvať aj cez net, každpodne využívať platené služby NEEXISTUJE.
Nechci se nikoho dotýkat a řešit tu značky. První věci pokud by jsem šel ja po celkovém vylepšení zvukové produkce je vytlumeni auta aby se neprojevovaly ruiny pazvuky a hluk z venku. To zlepši it on Bose i když ne o moc. Teprve potom by jsem řešil Radio.Není to jen o reklamách, free verze má bitrate 120kbps, placená 320. To že je mezi FM a Flacem zanedbatelnej rozdíl je spíš myšleno jako vtip že ano? FM většinou odpovídá těm 128. Každá stanice má jiný ořez zespodu a z vrchu, a třeba evropa 2 má dost zesílený výšky na ekvalizéru
Samozřejmě ochota platit je každýho věc, taky nechci platit vše ale spotify využíváme dost v rámci rodinyho účtu, takže to vychází nějakých 45 Kč měsíčně což je stejný jak rozhlasovej poplatek, kterej zas sere mě, protože ty komu z něj peníze jdou, neposlouchám a nevyužívám jejich služby