• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Má smysl se registrovat s G165? ASi není zatím šance to trochu zvednout ke G184 když jsou ty motory HW rozdílné?
 
První vlašťovka.. ;) Mazda6 GH 2.2 MZR-CD (R2) FL 120 kW stock na 132 kW stock mám hotovo - v poslední dostupné kalibraci E (ale i ve starších, preferuju vždy poslední verzi) - chvíli dalo práci najít příslušnou mapu, ale zadařilo se.
GH FL R2 120-132.png
Ještě jsem udělal jednu verzi s mapou ze BL 136 kW stock
GH FL R2 120-136 BL.png
A jednu s mapou ze GH 136 kW stock (EURO 4)
GH FL R2 120-136.png
A ještě 120 kW předFL EURO 4 s mapou ze 136 kW EURO 4
GH R2 120-136.png

Udělal jsem i pokusnou úpravu pro 95 kW R2 - mapy plnícího tlaku, tlak v railu a limiteru tlaku v railu ze 110 kW BL.
 
Poslední úprava:
Bylo by fajn, kdyby šlo něco udělat i s G165, určitě bych do toho šel taky.
 
Ahoj zjistíš víc ? JMZDK6W7601319*** předem dík
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj @shr3k, máš nějaké zkušenosti s motorem v Bl 2.0 disi? Jaké jsou tam možnosti? Když nebudeme brát v úvahu změnu za MPS. :D

Dikys
 
Ahoj @shr3k, máš nějaké zkušenosti s motorem v Bl 2.0 disi? Jaké jsou tam možnosti? Když nebudeme brát v úvahu změnu za MPS. :D Dikys
Na 2.0 DISI nemám zatím flasher, ale povedu v patrnosti. Tenhle projekt zatím směřuju spíš na Skyactiv motory. Ale pokud bude dost zájemců na L8, LF, L5 a LF-VD motory, udělám to.
Ako dlho trva uprava? Zvazujem tiez, ale cesta do Prahy z mojho bydliska trva 5 hodin.
Můžeme se sejít ve Zlíně v Autoefektu, jezdím tam tak jednou za 3 týdny čt-pá a pak zůstávám do neděle. Když si úpravu předem připravím, tak je to na cca hodinu.
 
je ve vyhledu i DJ? :)
 
Rozhodl jsem se nabídnout možnost jednoduchého zvýšení výkonu pro továrně přiškrcené motory Skyactiv řady P5 (1.5) a PE (2.0). Zatím bych se nechtěl pouštět do nějakých velkých akcí, proto princip je jednoduchý: nejde jen tak přehrát řídící jednotka 1:1, protože v PCM je zabudováno hodně funkcí souvisejících především s přítomností i-ELOOP, manuálu/automatu atp., proto je potřeba upravit stávající datové mapy podle příslušných výkonnějších verzí (mimo jiné předstih, tlak v railu atp.). Základním principem ale bude: žádný problém při kontrole na emisích nebo ohrožení motoru - proto bude naladění vycházet ze sériových map.

Motory P5 zastavěné v malé platformě mají také odlišné svody pro různé výkonové verze, tudíž lze třeba bez problémů provést upgrade P5 ze 66 na 85 kW (* upraveno), ale na stock kalibraci 55 kW už je třeba manipulovat s předstihem nebo koupit kroucenec 4-2-1 svodů s katem za bratru 15000. V první fázi se tak bude jednat o ty nejsnadnější úpravy, kde je hardware úplně stejný a je pouze softwareově uříznutý vrchol výkonu, což jsou P5 90 (na 115), PE 120 a 145 (na 165). Převodové poměry v převodovkách samozřejmě nevylepšíme, dlouhé převody slabších verzí zůstanou. Pro základ úprav budou použity samozřejmě nejnovější PCM kalibrace dostupné pro daný model.

Pokud se to osvědčí, pokračovali bychom s tuningem ostatních motorů (nějaké extra tuning kalibrace mám nakoupené) a je možné, že později dojde i na motory PY (2.5) a diesely S5/SH. U SH bych raději z důvodů, které jsou tu už rozebrány, šel maximálně stock 110 kW na stock 129 kW, s tím jsou dobré zkušenosti. Asi bude možné podobně upravit i starší diesely R2 v GH a BL (ačkoliv tam se nejslabší verze liší kompresí, takže by bylo nutné otestovat nějaký kompromis, nicméně 110 a 120 kW na 132/136 kW by neměl být problém).

Formulář pro předběžné zájemce je zde a slouží k tomu, abych si podle VIN udělal představu o použitých řídících jednotkách (jestli Denso nebo Mitsubishi) a jejich kalibracích:
https://forms.gle/y4ST9UjeiDWAxug66

Zaváděcí ceny bych si představoval úměrné výkonovému zisku s nějakým základem:
2000 za 1.5 90→115 a 2.0 145→165
3000 za 2.0 120→165,
což je částka, kterou dáte za 2-3 diagnostiky pomocí VCM-II nebo MDARS v servisu a je myslím přiměřená.
Půjde podle tvého názoru (někdy v budoucnu ;)) nějakým SW zásahem vypnout funkci deaktivace dvou válců? Mluvím teď primárně o 2,5l benzínu s touto funkcí.
 
Půjde podle tvého názoru (někdy v budoucnu ;)) nějakým SW zásahem vypnout funkci deaktivace dvou válců? Mluvím teď primárně o 2,5l benzínu s touto funkcí.
IMO nejjednodušší je odpojit ty dva OCV ventily a pak deaktivovat v ŘJ příslušné chyby, aby nesvítila kontrolka poruchy motoru. Nebo někdo někdy najde příslušné mapy a upraví se ty.
 
IMO nejjednodušší je odpojit ty dva OCV ventily a pak deaktivovat v ŘJ příslušné chyby, aby nesvítila kontrolka poruchy motoru. Nebo někdo někdy najde příslušné mapy a upraví se ty.
Díky za koment. Každopádně kdyby si ty mapy náááhodou našel a upravil ty, tak dej určitě vědět! ;)
 

Podobná vlákna

Back
Top