Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
BP a DM bude asi z tohoto hlediska totéž, že?Až bude možnost BP, dám všem vědět...
Zkusit se to může.Má smysl se registrovat s G165? ASi není zatím šance to trochu zvednout ke G184 když jsou ty motory HW rozdílné?
Jsi nahoře v seznamu...Ahoj zjistíš víc ? JMZDK6W7601319*** předem dík
Na 2.0 DISI nemám zatím flasher, ale povedu v patrnosti. Tenhle projekt zatím směřuju spíš na Skyactiv motory. Ale pokud bude dost zájemců na L8, LF, L5 a LF-VD motory, udělám to.Ahoj @shr3k, máš nějaké zkušenosti s motorem v Bl 2.0 disi? Jaké jsou tam možnosti? Když nebudeme brát v úvahu změnu za MPS. Dikys
Můžeme se sejít ve Zlíně v Autoefektu, jezdím tam tak jednou za 3 týdny čt-pá a pak zůstávám do neděle. Když si úpravu předem připravím, tak je to na cca hodinu.Ako dlho trva uprava? Zvazujem tiez, ale cesta do Prahy z mojho bydliska trva 5 hodin.
Ano, je to v prvním příspěvku i následujících. Důležitý je parametr kompresního poměru, pokud bude 14:1 (=dlouhé svody kroucené), půjde to na 85 kW určitě a možná i na úroveň MX-5 ND.je ve vyhledu i DJ?
Půjde podle tvého názoru (někdy v budoucnu ) nějakým SW zásahem vypnout funkci deaktivace dvou válců? Mluvím teď primárně o 2,5l benzínu s touto funkcí.Rozhodl jsem se nabídnout možnost jednoduchého zvýšení výkonu pro továrně přiškrcené motory Skyactiv řady P5 (1.5) a PE (2.0). Zatím bych se nechtěl pouštět do nějakých velkých akcí, proto princip je jednoduchý: nejde jen tak přehrát řídící jednotka 1:1, protože v PCM je zabudováno hodně funkcí souvisejících především s přítomností i-ELOOP, manuálu/automatu atp., proto je potřeba upravit stávající datové mapy podle příslušných výkonnějších verzí (mimo jiné předstih, tlak v railu atp.). Základním principem ale bude: žádný problém při kontrole na emisích nebo ohrožení motoru - proto bude naladění vycházet ze sériových map.
Motory P5 zastavěné v malé platformě mají také odlišné svody pro různé výkonové verze, tudíž lze třeba bez problémů provést upgrade P5 ze 66 na 85 kW (* upraveno), ale na stock kalibraci 55 kW už je třeba manipulovat s předstihem nebo koupit kroucenec 4-2-1 svodů s katem za bratru 15000. V první fázi se tak bude jednat o ty nejsnadnější úpravy, kde je hardware úplně stejný a je pouze softwareově uříznutý vrchol výkonu, což jsou P5 90 (na 115), PE 120 a 145 (na 165). Převodové poměry v převodovkách samozřejmě nevylepšíme, dlouhé převody slabších verzí zůstanou. Pro základ úprav budou použity samozřejmě nejnovější PCM kalibrace dostupné pro daný model.
Pokud se to osvědčí, pokračovali bychom s tuningem ostatních motorů (nějaké extra tuning kalibrace mám nakoupené) a je možné, že později dojde i na motory PY (2.5) a diesely S5/SH. U SH bych raději z důvodů, které jsou tu už rozebrány, šel maximálně stock 110 kW na stock 129 kW, s tím jsou dobré zkušenosti. Asi bude možné podobně upravit i starší diesely R2 v GH a BL (ačkoliv tam se nejslabší verze liší kompresí, takže by bylo nutné otestovat nějaký kompromis, nicméně 110 a 120 kW na 132/136 kW by neměl být problém).
Formulář pro předběžné zájemce je zde a slouží k tomu, abych si podle VIN udělal představu o použitých řídících jednotkách (jestli Denso nebo Mitsubishi) a jejich kalibracích:
https://forms.gle/y4ST9UjeiDWAxug66
Zaváděcí ceny bych si představoval úměrné výkonovému zisku s nějakým základem:
2000 za 1.5 90→115 a 2.0 145→165
3000 za 2.0 120→165,
což je částka, kterou dáte za 2-3 diagnostiky pomocí VCM-II nebo MDARS v servisu a je myslím přiměřená.
IMO nejjednodušší je odpojit ty dva OCV ventily a pak deaktivovat v ŘJ příslušné chyby, aby nesvítila kontrolka poruchy motoru. Nebo někdo někdy najde příslušné mapy a upraví se ty.Půjde podle tvého názoru (někdy v budoucnu ) nějakým SW zásahem vypnout funkci deaktivace dvou válců? Mluvím teď primárně o 2,5l benzínu s touto funkcí.
Díky za koment. Každopádně kdyby si ty mapy náááhodou našel a upravil ty, tak dej určitě vědět!IMO nejjednodušší je odpojit ty dva OCV ventily a pak deaktivovat v ŘJ příslušné chyby, aby nesvítila kontrolka poruchy motoru. Nebo někdo někdy najde příslušné mapy a upraví se ty.