• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak už někdo jezdí s novýma mapama ze 120G na aspoň těch 165 koníků? Jsem napjatej jak strunka, na zkušenosti a na srovnání :)
 
Už jezdí 110 kW ropa na 129 kW s takovouhle pěknou EGR mapou ;) ...
2020-03-14 08_20_41-.png
(úplně flat nebo 0 dávat nechtěl, tohle je stejná minimální hodnota EGR a ten kopec je o 50% nižší, viz ten průhledný původní duch).

Bude to prosím možné provést i u BP s vypínáním válců?
Stáhnul jsem jedno BP, byla tam normální jednotka Mitsubishi se 4 MB pamětí jako třeba u nových GL 2.5, takže to půjde.
 
Poslední úprava:
Čau shr3k, vedel by si to egr aj úplne zakázať a zalepiť alebo je lepšie ho takto obmedziť?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Čau shr3k, vedel by si to egr aj úplne zakázať a zalepiť alebo je lepšie ho takto obmedziť?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Zase jsme přemýšleli, že by bylo fajn, kdyby se oba ventily aspoň trochu hýbaly. Ale samozřejmě tam můžeš dát nulu. To je požadovaný průtok skrz EGR. Nejnižší hodnota je skoro na volnoběh s nulovou zátěží cca těch 200.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
to sh3k: Šlo by to na moje KFko 110kw ? Děkuji za info ;)
Ano samozřejmě, jen potřebuju načíst tvoje KF a pak ještě to s High Power, tyhle novější ŘJ, stejně jako všechny benzíny Skyactiv, jsou už šifrované.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Na 2.0 DISI nemám zatím flasher, ale povedu v patrnosti. Tenhle projekt zatím směřuju spíš na Skyactiv motory. Ale pokud bude dost zájemců na L8, LF, L5 a LF-VD motory, udělám to.


hmmm L5, kdybych věděl jaká změna to bude tak bych nad tím i uvažoval
 
Jedině otestovat s GPS, stopkami nebo jinou telemetrií...
 
Shr3k vedel by si to egr spraviť aj na mojej mape od versa tune?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Shr3k vedel by si to egr spraviť aj na mojej mape od versa tune?
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Ano jsem ve fázi portování Stage 1 VersaTune na poslední mapy ze servisní akce AK016A, některé i o jednu revizi novější.
 
Super, lebo som písal z versa tune a tvrdia že oni majú vždy posledné aktuálne verzie softu. Tak jazdím iba na tom.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
U SH už nestačila písmena, tak došlo k přečíslování.
 
Shr3k tak od 1.6 do 12.6 idem na sk ( ak nebude ten vírus) tak by sa ti dalo niečo poriešiť z tým egr? Ak máš čas.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Zase jsme přemýšleli, že by bylo fajn, kdyby se oba ventily aspoň trochu hýbaly. Ale samozřejmě tam můžeš dát nulu. To je požadovaný průtok skrz EGR. Nejnižší hodnota je skoro na volnoběh s nulovou zátěží cca těch 200.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Ahoj, možná se ptám blbě, ale nebude mít omezení funkce EGR vliv na emise? A je to možné i u G120?
 
G120 nemá EGR ventil. Vliv na emise oxidů dusíku to samozřejmě mít bude.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Už jezdí 110 kW ropa na 129 kW s takovouhle pěknou EGR mapou ;) ...
Zobrazit přílohu 27020
(úplně flat nebo 0 dávat nechtěl, tohle je stejná minimální hodnota EGR a ten kopec je o 50% nižší, viz ten průhledný původní duch).


Stáhnul jsem jedno BP, byla tam normální jednotka Mitsubishi se 4 MB pamětí jako třeba u nových GL 2.5, takže to půjde.
Takže už máš hotovou základní mapu i pro můj motor? Půjde dát třeba i ta mapa od Versatune, verze 1.06, případně i ta 140 kW verze?
 

Podobná vlákna

Back
Top