• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Poslední úprava:
Mne to ide. Dal som tam svoju L5, aky je predpoklad co by sa s tym dalo spravit?
Vdaka
 
Tak mám po návštěvě shr3k a tímto mu ještě jednou děkuji za odblokování i-stopu a hlavně načipování CX-3. Po krátké testovací jízdě (po důkladném ohřátí) musím uznat že auto je živější a hlavně se nechá ochotně vytočit až k omezovači. Až pojedu na dálnici tak to testnu víc. Co jsem zkoušel tak na trojku dám 140 Km/h.
 
Já díky, ostatně i za tento postřeh, CX-3 má proti 165k BM/BN (ze které pochází zdrojové mapy) skutečně posunuté soft i hard omezovače otáček i rychlosti o pár set otáček/pár km. A taky škálování snímače EGT. Budu se snažit samozřejmě mapy ještě vylepšit (i s free aktualizacemi už nahraných).
 
Poslední úprava:
Ahoj, tak už mám taky odblokovanou G120 na 165, ještě jednou děkuju shr3kovi. Byli jsme to hned projet, a měřil jsem zrychlení na trojku z 80 na 140. Před úpravou jen se mnou v autě to bylo za 10 a něco vteřin, po úpravě se mnou a shr3kem za 9 a něco vteřin. Takže auto je i s větší zátěží rychlejší. Zkoušel jsem i maximální rychlost, ale tam to žádný velký rozdíl nebyl, snad pár km/h, ale tak přesný ten tachometr ani není. Tak to jsou moje zkušenosti z první jízdy, časem ještě změřím zrychlení 80 - 140 zase jen s mou zátěží.
 
Druhou mapu - Stage 1 - jsem si dovolil ponechat, je zde navíc lehce upraven předstih

Na tohle jsem se chtěl zeptat - změna předstihu. Kdyžtak mě opravte, informace mám z wikipedie... Předstih má jediné ideální nastavení, tzn. ani brzo, ani pozdě. Znamená to, že z výroby toto není dokonale nastavené? Nebo to je špatně jen v určitých otáčkách? Nebo to výrobce nastavil zbytečně moc "na jistotu", ale dá se to ještě vyladit pro daný motor? Díky za vyjasnění :)

Ptám se kvůli vlivu na životnost motoru, nechci rýpat a nevyznám se v tom :grinning:
 
Znamená to, že z výroby toto není dokonale nastavené?
Z výroby je to nastaveno pro EU, Balkán, Rusko, Ukrajinu a bývalé sovětské státy a mnoho dalších úplně stejně (v rámci jednoho motoru ve všech výkonových provedeních) tak, aby auto přežilo bez úhony jízdu na všechny druhy benzínů, které se v této oblasti vyskytují. Samozřejmě, že když natankuješ u Lojzy v JZD modrý armádní benzín, co ležel 20 let ve skladu a pojedeš v parném létě pilu, klepsenzor to brzy zjistí a předstih stáhne.
 
Ahoj, taky jsem byl u shr3ka a supééér, G120 - Stage 1, výsledek - klobouk dolů. V aktuální situaci bych to popsal asi jako jet s rouškou a bez roušky. Auto konečně jede jak by měl dvoulitr jet, konec zadýchávání ve vyšších otáčkách... Servis prvotřídní, s diagnostikou a nabídkou kódování komfortních systémů. Takže ještě jednou díky...
P.S. Akorát mi spotřeba na okreskách nějak stoupla :joy:, že by za to mohla pravá noha??? :joy::joy:
 
Ahoj, taky jsem byl u shr3ka a supééér, G120 - Stage 1, výsledek - klobouk dolů. V aktuální
Ahoj, taky jsem byl u shr3ka a supééér, G120 - Stage 1, výsledek - klobouk dolů. V aktuální situaci bych to popsal asi jako jet s rouškou a bez roušky. Auto konečně jede jak by měl dvoulitr jet, konec zadýchávání ve vyšších otáčkách... Servis prvotřídní, s diagnostikou a nabídkou kódování komfortních systémů. Takže ještě jednou díky...
P.S. Akorát mi spotřeba na okreskách nějak stoupla :joy:, že by za to mohla pravá noha?? :joy::joy:
Ahoj, tak blahopřeju k radosti z nové hračky. A něco konkrétnějšího by nebylo? Třeba zrychlení nebo maximálka před a po?
 
Ahoj, tak blahopřeju k radosti z nové hračky. A něco konkrétnějšího by nebylo? Třeba zrychlení nebo maximálka před a po?

Moje subjektivní pocity... jen upozornim ze moje mapa je uplne prvni a pujdu jeste nechat nahrat tu co ted mají ostatní...

Když bych shrnul charakter motoru původně:
do 2000 to nejelo moc
do 3000 pomalu nastupuje moment
okolo 4000 nášup
od 4500-4700 do konce už jen počítadlo.

Teď:
-do 2000 je jakoby nabuzenej při reakci na plyn, ale nejde mu to moc - chápu
-od 2500-?2950? to je ideální na pohodlnou jízdu
-od 3000 na 2 a 3 kvalt pěkný povezení na okresce, ani na 4kvalt to není vůbec vlažný
-od 4000 do 5500-5700 to jede pekelně rychle
- někde před 6000 tam už se u mě moc neděje, teprve teď jsem začal testovat VP Racing.

Pro mě takový max. zdravý limit, je šlápnout na plyn ve 3000 a řadit mezi 5500-6000 na vyšší, to je pak tak od zhruba 4000-4200 a zase to jde moc pěkně do otáček.

Sečteno podtrženo, dřív zábava skončila ve 170 :) Teď jedu 190 a furt ještě cejtím rezervu, ne jako předtím počítadlo.


-1. test s Octavia 2,0 Turbo - furt mě chtěl předjíždět a jel jak dobytek, ujel jsem mu a pak jsem ho nechal ujet já, tady bych vůbec nečekal srovnávání, asi mu už žere olej)

-2. test Mini Cooper - ten jel rychle tak jsem ho zkusil dohnat a dohnal a divil se že ve 170 došlapnu plyn a frrrrrrrrrrr :)
Ten pocit když uhýbal a já měl zrovna 4000 na 4 kvalt? k nezaplacení ! :D
 
Dobrá pohádka s tou octavii a mini cooperem.
Mám teda úpravu od disi tune, ale že bych si troufl na dvoulitrový turbomotor? Snad ne. Jestli ovšem nemyslíš naftu...
 
Dobrá pohádka s tou octavii a mini cooperem.
Mám teda úpravu od disi tune, ale že bych si troufl na dvoulitrový turbomotor? Snad ne. Jestli ovšem nemyslíš naftu...

Stojím si za tím co jsem napsal.

Byla to Octa I 2,0T a vím moc dobře o jakej motor se jedná... moc dobře to vím.. Možná by mi ujel kdyby jel rychleji, ale v těch 140 jsem to byl já kdo začal ujíždět, a nesmíš zapomenout že se třeba mohl bát do zatáček, já ne, já se bál o zimáky a tak jsem včas (180) přestal blbnout, pak ujel zase on - logick yby měl mít dál ještě navrch
.
A minicooper, tak prostě jak to píšu tak to je, Minicooper s ladakem prasil na hradecký a já ho celkem svižně předjel v rozšíření na 3 pruhy.

Věř si čemu chceš, že jo ;)
Spíš jsem zvědavej jak mi to pojede na 18" letních.
 
Stojím si za tím co jsem napsal.

Byla to Octa I 2,0T a vím moc dobře o jakej motor......................

Hlavně by chtělo teda říct, že to není z Nurburgringu ani ze sprintů na sraze. Ty týpky co jsem jim ujel neznám, bůhví jak hodně šlapali na plyn.

Jak říkám, jen jsem popsal dvě situace které nastaly...
Nepotřebuju se v tom nějak extra zdržovat, ale udělalo mi to radost, ono jet se zamklym pedalem a pak bez nej.. To je hodně zajímavej a razantní skok. Ale vymýšlet - to si nevymýšlím.
 

Podobná vlákna

Back
Top