• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Jasný, v pohodě. Ale ten motor v té jedničkové octavii je asi rarita....
Vím, kamarád ho blázen prodal asi pře 2 rokama.. Krasavec červenej, vejfuk komplet nerez, chip.. To byla raketa kurňa :)

Měl ji od mláděte a co mi říkal tak dostal docela velkorysou cenovou nabídku na ní.
A jedinej problém u něj byl teda ,chronicky, olej přes těsnění...
 
Nechtěl bych být hnidopich ale Octa I neměla 2,0T ale 1,8T. Až Octa II měla 2,0 TFSI... ;-)
:D aha, no tak už v tom mám bordel taky :) Na zadku to mělo 2,0 a cosi, tak možná to byl jen obyč 16V? To už je jedno, ujel jsem mu krásně ;)
 
2.0 v octavii I mělo 85 kW a byl to osmiventil. Nejsilnější byla RS 1.8 T 132 kW. Té věřím že bys v zatáčkách ujel, ale na rovině by tě asi dal. Každopádně je fajn, že ta úprava funguje a opravdu to jde poznat ;)
 
2.0 v octavii I mělo 85 kW a byl to osmiventil. Nejsilnější byla RS 1.8 T 132 kW. Té věřím že bys v zatáčkách ujel, ale na rovině by tě asi dal. Každopádně je fajn, že ta úprava funguje a opravdu to jde poznat ;)
Tak pak me jeste napda ze to byla nejaka splacanina..
Ale zahlidl jsem stitek v zadu 2.0 a cosi... myslel jsem že turbo. no tak ted jsem za debila :D :D
¨
Vzhledově bílá orezlá Octa I

M3 ted jede pěkně... Mazda G120 okradla o tu možnost jet do 6000 ot. tam když řadim, tak to je akorat do 4000 ot. a tam to prostě nejlíp táhne ;)
 
tak jedna vec je co ma auto na zadku a druha co ma motor pod kapotou. Treba u vrtule si nekteri manici umyslne davali na kufr tu nejhorsi motorizaci a nebo naopak znaky M5 atd;)
 
P3Ci,já ti právě psal,že motor 2.0 turbo je v Octavii 1 rarita...myslel jsem,že jsi to pochopil.
Jestli tam byl štítek 2.0 tak je to bohužel atmosféra s 85 kw,která moc nejede. Ten motor tahá spíše odspodu. Takže nemá smysl točit. Se potom nedivím,že jsi mu ujel.

Odesláno z mého SM-A405FN pomocí Tapatalk
 
To asi to nadšení.. :)

Sorry za plácání, už končíme s Octa :)


Ale minicoopera jsem předjel statečně.. :D
 
Už je možné stahovat i editovat jednotky Mitsubishi Electric Corporation (MELCO).
 
Nechcete si řešit Ochcávku v SZ? ;)
Více mne zajímají zkušenosti uživatelů Mazd s chipem. A nemyslím ukazování "kdo má většího", že to jede o sekundu rychleji. :)
A co by tě teda ještě zajímalo? Ono je to totiž celé jen o tom, aby to jelo rychleji.
 
Mám dvě zprávy, jednu špatnou a jednu dobrou:
- špatná je, že 50% úprava požadovaného množství EGR pro SH nefunguje, resp. auto s ní má spotřebu +2 litry - asi počítá se vzduchem (resp. spalinami) které tam nejsou a nedovede si k tomu přidat na požadovaném množství na turbu - takže to budu ještě řešit
- dobrá je, že jsem licencoval pro PE (všechny výkonové verze) 175 k/230 Nm (N95) mapu od profesionálů odladěnou na brzdě (ani se moc od těch mých předchozích úprav založených na 165 k příliš neliší, ale nějaké nuance tam přece jen jsou) - nic tedy nebrání ji použít pro všechny možné druhy jednotek i kalibrací (jen teda těm se svody 4-1 a kompresí 13:1 bych možná dal tu moji)
 
dobrá je, že jsem licencoval pro PE (všechny výkonové verze) 175 k/230 Nm (N95) mapu od profesionálů odladěnou na brzdě (ani se moc od těch mých předchozích úprav založených na 165 k příliš neliší, ale nějaké nuance tam přece jen jsou) - nic tedy nebrání ji použít pro všechny možné druhy jednotek i kalibrací
Jaký výkon a krouťák to dělá na motoru 1.5?
 
A co by tě teda ještě zajímalo? Ono je to totiž celé jen o tom, aby to jelo rychleji.

Tak nějak až se usadí to nadšení, že na trojku to jede 150 bo to prakticky nikdy nevyuzijes , tak spíše všeobecné pocity.
Je jasné, že odpich a zrychlení jak v Tesle to mít nikdy nebude. Bóóže, mít za sebou sitko místo sedadla, tak ten tuk odtekl, to je krásné svezení. :-P

Třeba spotřeba?
Pocitově?
Hrabou pneumatiky, tedy ocuralo to hlídání elektronikou?
Atd...
Takové ty věcné uživatelské postřehy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@shr3k , tak tos mě nenadchnul. (jasně že mám 4-2-1, mám úplně sériové auto, na nic jsem nešahal) To se ti profesionálové moc nesnažili. Poměrově mi to totiž vychází, že když by to někdo poctivě ladil jako ten dvoulitr, tak by z motoru 1,5 mělo být 131 k / 172 Nm.
 
@shr3k , tak tos mě nenadchnul. (jasně že mám 4-2-1, mám úplně sériové auto, na nic jsem nešahal) To se ti profesionálové moc nesnažili. Poměrově mi to totiž vychází, že když by to někdo poctivě ladil jako ten dvoulitr, tak by z motoru 1,5 mělo být 131 k / 172 Nm.
:cool: Bulšit:
1) půllitrové válce mají s ohledem na rychlost hoření směsi největší účinnost
2) 125 k lze dostat i z 90k verze
3) to není jako práce s buzolou, děti
 
Tak nějak až se usadí to nadšení, že na trojku to jede 150 bo to prakticky nikdy nevyuzijes , tak spíše všeobecné pocity.
Je jasné, že odpich a zrychlení jak v Tesle to mít nikdy nebude. Bóóže, mít za sebou sitko místo sedadla, tak ten tuk odtekl, to je krásné svezení. :p

Třeba spotřeba?
Pocitově?
Hrabou pneumatiky, tedy ocuralo to hlídání elektronikou?
Atd...
Takové ty věcné uživatelské postřehy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak uživatelské postřehy: hlavní je, že úprava z G120 na 165, kterou mám, mění charakteristiku motoru pouze nad 4000 ot. Takže do 4000 nepoznáš nic, páč tam žádná změna není. Takže když netočíš nad 4000, spotřeba i dynamika je pořád stejná.
Až když točíš 5 nebo 6000, tak se to pozná. Proto je tam uvedeno zrychlení na trojku na 140, protože jinak se to poznat ani porovnat nedá.
Spotřeba se do 4000 nemění, a nad nedokážu říct, to záleží na tom, jak často a moc to vytáčíš. Já jen zřídka, takže jsem zatím změnu spotřeby nepostřehl.
A kola se neprotáčí o nic víc než dřív, protože max. kroutící moment se nezvýšil, asfalt to taky netrhá, a tři sta z místa to nejede. Prostě je to jen ve vysokých otáčkách trochu živější - nic víc, nic míň.
 
Právě jsme s @mazduch nahráli 129 kW do jeho MELCO jednotky, jede to ukrutně.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Díky moc shr3kovi za tenhle soft. Je to opravdu neskutečný...

Doporučuji všem s 3 2.0 88kw zajeďte si ke shr3ekovi. Rozumí tomu, je fajn a ví co dělá. Za jeden necelý den úprava hotová, opravdu doporučuji. Budu psát zkušenosti během dalších dnů ježdění s autem :)
 

Podobná vlákna

Back
Top