• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ahoj! taky mám od Shreka tu 129 kW verzi. Přímo u Shreka jsem po jednom projetí rozdíl nepozoroval, ale ted pár dnech už sou pocity jinde. Možná placebo, ale příjde mi to celkově živější, vytočenej zvuk hezčí a připojení na dálnici je dynamičtější.
Já jsem spokojen.. :-)
 
- dobrá je, že jsem licencoval pro PE (všechny výkonové verze) 175 k/230 Nm (N95) mapu od profesionálů odladěnou na brzdě (ani se moc od těch mých předchozích úprav založených na 165 k příliš neliší, ale nějaké nuance tam přece jen jsou) - nic tedy nebrání ji použít pro všechny možné druhy jednotek i kalibrací (jen teda těm se svody 4-1 a kompresí 13:1 bych možná dal tu moji)

som zvedavy, ci sa to podari vyskusat na dakej G145/165 a aky to urobi rozdiel v dynamike , ci to dokaze vitelne rychlejsie roztocit tazku trojku o G145
 
Taky na to čekám a asi do toho taky půjdu :-)
 
Dnešní návštěva u Shr3ka proběhla vskutku úžasně jsem nadmíru spokojenej software na 129ku auto po nájezdu na dálnici jako by dostalo kopanec na zadnici a na trojku nejakejch málo přes 170 km/h 6000 otáček za minutu,tímto Shr3kovi moc děkuji
 
Taky na to čekám a asi do toho taky půjdu :)
Taky bych do toho šel.Co jsem koukal ale na poláky,tak ty 145 moc přiškrcený nejsou a rozdíl na kolech je třeba jen 10K.Tam bude podstatný rozdíl v tý převodovce a to bohužel malinký navýšení asi moc nespraví.
 
Dneska jsem nazul 18" papuče, ještě že mám taky odemklej hořejšek, teď se ukazuje k čemu to je dobrý :)
Na 16 je to teda živější o dost. :)
Ale rozjede se i tak pěkně .)
 
Podělím se taktéž o dojmy z úpravy od Shr3k.

U mě není ten nárůst tak citelný, poněvadž mám v základu 110kw. Udělal jsem si měření z provozu a vypočítal spíše medián, než průměr, protože mi tam ve dvou případech vylezla nějaká hausnumera. Každopádně u každé "disciplíny" jsem měřil min. 5x, takže naměřené údaje jsou celkem přesné.
Měřil jsem tyto parametry:
zrychlení 0 - 100 km/h
pružnost 80 - 120 km/h
pružnost 60 - 120 km/h na 6. rychlostní stupeň (takový záhul z nízkých otáček - no prostě hovadina :mask:)

Měření proběhlo: 10. 4. 2020
Venkovní teplota u obou měření: 18°C
Pneu TOYO PROXES R40 215/50 R18 - předek nahuštěný na 2.6 a zadky na 3.0
Váha osádky - cca 180kg.

Před úpravou:
výkon 110kw, 204 Nm, AWD

obsah nádrže - 10l
palivo Efecta 95
měřeno dálnice: Otrokovice - Hulín - Kroměříž
Výsledky:
zrychlení 0 - 100 km/h - 9,8s
pružnost 80 - 120 km/h - 7,29s
pružnost 60 - 120 km/h na 6. rych. stupeň - 23,38s

Po úpravě:
výkon 129kw (+ 19kw), cca 230Nm (+ 26Nm), AWD

obsah nádrže: 40l (+ 30l)
palivo Efecta 95
měřeno dálnice: Otrokovice - Hulín - Kroměříž
Výsledky:
zrychlení 0 - 100 km/h - 9,6s (- 0,2s)
pružnost 80 - 120 km/h - 6,8s (- 0,49s)
pružnost 60 - 120 km/h na 6. rych. stupeň - 22,0s (- 1,38s)

Maximálku jsem neměřil, páč je pro mě nepodstatná...

Toť mé naměřené postřehy z úpravy.
 
Ještě údaje v procentech.

nárůst kw: + 17,27%
nárůst Nm: +12,75%
zrychlení 0 - 100 km/h + 2,04%
pružnost 80 - 120 km/h + 6,72%
pružnost 60 - 120 km/h na 6. rych. stupeň + 5,9%
 
Pěknou práci to dalo, kdybys měl v budoucnu ještě možnost změřit, jak to jede na Vervu nebo jiný 98+, bylo by to fajn.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Pěknou práci to dalo, kdybys měl v budoucnu ještě možnost změřit, jak to jede na Vervu nebo jiný 98+, bylo by to fajn.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
To by asi bylo, ale neměl bych už srovnání s Verva před a Verva po... Kdyby se to chytlo a sdílelo se tu, bylo by měření určitě realističtější.
Každopádně Ti díky za úpravu a Tvůj ochotný, profesionální a naprosto pohodový přístup.

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Spíš jen pro info, co to udělá na vysokooktanový benzín... Jestli tam bude rozdíl.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Spíš jen pro info, co to udělá na vysokooktanový benzín... Jestli tam bude rozdíl.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Natankuju Vervu a změřím. Synátor bude opět, jakožto plnohodnotný navigátor a časoměřič, nadšený

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
A já se snad dnes konečně dostanu k tomu videu :) Já tedy musím říct, že u té svojí je rozdíl znatelný. Půjčil jsem na projetí kamarádovi co s námi jel do Švýcarska a tak auto mohl řídit i před úpravou delší dobu a okomentoval to slovy, že "to jede jako hovado" :D Nejvíc poznáte na 2.,3. převodový stupeň takže na nájezdu na dálnici to je opravdu pecka. Nebo předjíždění dřív bylo také jako no stihnu nestihnu; co když si špatně podřadím? Teď pěkně za 3, roztočit a absolutně žádný problém :)
 
Dneska jsem nazul 18" papuče, ještě že mám taky odemklej hořejšek, teď se ukazuje k čemu to je dobrý :)
Na 16 je to teda živější o dost. :)
Ale rozjede se i tak pěkně .)
Rozumím to u správně, že na 16" je auto živější a na 18" je línější?
 
Rozumím to u správně, že na 16" je auto živější a na 18" je línější?

Jj, na 16" to je po odemčení velmi divoké auto... Jak někdo správně napsal, ten rozdíl je opravdu - jede to jak hovado-

Na 18" už to netlačí tolik, ale zase ten charakter podvozku je mnohem víc „UFO“
-Když se podřadí tak akorát, aby bylo přez 4000 otáček, děje se dost i na 18" a to je to co před odblokováním chybělo, teď teprve můžu říct že ty 18" nejsou overkill.

Vůbec bych Mazdu nenazval jako línou, jede teď fakt pěkně. A ještě mě čeká pořád jedna návštěva Shr3ka a to bude zase o chlupík lepší. Juhúú
 

Tak to tady pro vás mám přátelé. Omluvte amatérské záběry, točila přítelkyně ze zadní sedačky. Pokud by někdo měl zájem ještě o jiný záběr dejte vědět. Jinak auto taky má 16" a natankovaná tam je Verva 100 (aditivovaná 98). Dle mě dost dobré :)
 

Podobná vlákna

Back
Top