Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Taky už na to čekámUž aby šla odemknout BP
Ano jede to velice příjemněJak to moje. Jede to pěkně že?
@skokan třeba popíše rozdíl, má 121kW BN se Sebringem a K&N 57i.Ahoj, ma nekdo zkusenost jaky je rozdil mezi stock verzi 121kw a ATM verzi pro Mazdu 3 BM 88kw? Krome toho rozdilu 8kw
Ahoj, ma nekdo zkusenost jaky je rozdil mezi stock verzi 121kw a ATM verzi pro Mazdu 3 BM 88kw? Krome toho rozdilu 8kw
@skokan třeba popíše rozdíl, má 121kW BN se Sebringem a K&N 57i.
Kdyby nešlo přehrát dejte vědět.by bolo fajn natocit ako sa zbiera 3 po obmedzovac ak sa da
Potrvzuji.. konecne to jede.. jak ma a tez z me.. ma smysl jsi to tocit az k tem 7tis otacekMám první pozitivní zkušenosti. Za které moc děkuji Shr3kovi
Otestoval jsem nejprve hybridní mapu, kdy spodek mapy otáček/zátěže/požadovaného momentu ponechán ze G120 a vršek je z G165... snad to říkám správně.
-Je to znát zejména když se nedíváte na otáčky a samozřejmě při podřazení
-Jede to krásně plynule až nahoru k 7000 - super!
To co všichni z G120 znají, ta výkonová díra od 4500ot je prostě pryč - takhle bych si představoval sérii, zkoušel jsem jen „na otočku“
Druhou mapu - Stage 1 - jsem si dovolil ponechat, je zde navíc lehce upraven předstih a jede to s tím přímo ďábelsky !
-Při došlápnutí plynu na jedničku započalo ničení zimních pneumatik, to už jsem věděl že se mu ( i mě) to moc líbí
-Jde cítit jak se auto snaží hrnout vpřed od 3000 a po cestě pěkně až nahoru nabírá další sílu až k omezovači
-Na rovince mě překvapila 2 a 3 - člověk má pocit že na plný plyn opravdu musí držet volant
Tohle motor opravdu oživilo, za mě VERY GOOD
Doplním jen, že před nahráním, došlo prakticky ke kompletní diagnostice a aktualizacím na které Můj autorizák asi neměl čas
M3 2015 BM 2,0 (G120)
-edit: zapomněl jsem dodat že v nádrži mám momentálně N95 / uvidíme co teprve zajistí 98 atd...
To jsi mu měl hned zatnout, abys otestoval zátah nahoře...Dnes setkání s mistrem motorového taktu @shr3k a úprava na 129kW Za půl hodinky hotovo... Jak to jede jsem ještě pořádně nevyzkoušel, nebyl čas. Ale věřím, že nebudu zklamaný