• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

O víkendu jsme udělali i nějaké staré kousky, doufám, že sem kluci dají nějaké reporty, @ondr4 má ze 120 kW R2 147 kW od ATM, na dvou LF (GG FL a @Petros85 GH předFL) jsme nahráli upravené mapy od ruského ADACTu. U té GG jsem to testoval osobně a jede to opravdu na 2-3-4 lépe, než série. Jinak obvyklé 88 kW BM/BN a dvě 110 kW DK 4x4 (z toho jedna s automatem). @JaraSmerda říkal, že to je cítit i u jeho automatu.

Díval jsem se na některé ADACT mapy (mám editor na tyhle staré Denso, bohužel ne staré MELCO) a mimo obligátních map předstihu upravuje i VVT, AFR poměry, omezovače atp. takže žádná primitivní úprava.
 
Poslední úprava:
Ahoj, ma nekdo zkusenost jaky je rozdil mezi stock verzi 121kw a ATM verzi pro Mazdu 3 BM 88kw? Krome toho rozdilu 8kw:)
 
Teoreticky je rozdíl 8kw a 20Nm, jelikož stock má papírově 121kw má 210Nm. Otázka je, jaký je opravdu pocitový rozdíl potom na kolech.

Prostě stock mapy obsajují originální mapu z G165 vytvořenou Mazdou. Stage1 obasuje mapy vytvořené holandskou firmnou ATM, která to dokázala naladit o něco výše (dle uvedených informací).

Věřím, že se tu brzy objeví nějaké grafy z měření, před a po. :)
 
Ahoj, půjde mapa pro BM od ATM (129 kw, 230 Nm) bez dalšího nahrát do BP, pokud samo ATM nabízí pro BP dosud pouze mapu 135 HP, 235 Nm.

Díky za odpověď :)
 
ja si nechal od Shreka prehrat 120kW pred FL R2 na 147kW..rozdil je znat ve strednich otackach a hlavne ve vyssich otackach, kdy markantni a dramaticky pokles vykonu motoru pri otackach 3500 a vyse, se nyni nekona..vykon roste temer bez ztraty kyticky az k omezovaci, coz u naftovych motoru je velka vec..stredni otacky jsou charakterizovany neprilis vysokym narustem vykonu, ale je citit vetsi plnost vykonu..v nizsich otackach jsem markantni vykon nepoznal (protoze turbo)

jsem velmi spokojeny..tristapadesatikonova potvora ve stocku to nikdy nebude, ale tato zmena vas na plynu hezky potesi :)
 
@Jan Hermann Těžko říct, nemám zatím modul do editoru pro tyto nové 4MB jednotky. V principu jsou to stejné motory (upravují se pořád stejné parametry, které se vesměs neliší už od roku 2012). Zatím bych počkal, nicméně jednotku můžeme stáhnout a můžu jim to poslat s dotazem, jak to vypadá.
 
Ahojte, přidávám se k těm, co mají za sebou úpravu z 88 kW na Stage 1. Pocity srovnatelné s ostatními. Do 4000 otáček beze změny, nad už je to o dost zajímavější, hlavně předjíždění na dálnici už je s větší jistotou a především s úsměvem na rtech. Spotřeba šla nahoru, ale je to tím, ze to více točím. Doporučuji všem a díky moc Shr3kovi.
 
Ahoj, ma nekdo zkusenost jaky je rozdil mezi stock verzi 121kw a ATM verzi pro Mazdu 3 BM 88kw? Krome toho rozdilu 8kw:)

@skokan třeba popíše rozdíl, má 121kW BN se Sebringem a K&N 57i. ;)

Ja muzu potvrdit ze po nahrati stock g165 se mi extremne ozivila moje g120 ve 4000 ot. a dal.

A ted pri jezdeni s ATM to jde mnohem lip do otacek a taky se to sbira mnohem driv.. rekl bych ze se to ozivilo hlavne ve 3000 ot. a pridava to rychleji a mnohem plynuleji.

Jsem naprosto nadsenej, ze uz to sem ani nestiham dal psat..
Fakt Pecka !
 
@P3Ci tak to rad slysim! Taky se chystam na upravu mapy od ATM, jsem na to dost zvedavej:D
 
@r1c1 mi posílal video s jeho 145k GJ EURO 5 s jednotkou Mitsubishi (ve skutečnosti má mapy stejné jako 165k, jen ty převody jsou přetěžké) s ATM Stage 1
#funfact v mapách u těchto MELCO jednotek vesměs chybí na ose X otáčky 7000 a 7500 :D, jako u jiných (BM/BN, DK)...
 
A nejlepší je že na 4 to pokračuje a nezdá se že by to bylo slabší, pořád to stejně akceleruje.
Což je potom docela zajímavé, jakmile to jede třeba 170 a furt se drží plyn - auto pořád stejně akceleruje.
Někdy otestuju v německu maximálku zase 8J..

Mít krátkou převodovku z G165, bylo by to ještě o mnoho lepší.. Spis uvazuju o mensich 17" kolech.. toto je na 18" a na zimakach 16" to bylo docela o dost lepsi akcelerace.
-Na druhou stranu-
Přirovnal bych to teď podle starších dob jako správnej cesťák(G120) vs. sporťák (G165)
...
víc už asi nejde udělat, ale po roce ježdění se stock g120 si teď naplno užívám „horního spektra otáček samozřejmě“ a rozhodně je o co stát.

K těm bavorákum starejm to teď nemá zase tak daleko. <- zde nerejpat pls, je to tak a nejen motorem :)
 
Poslední úprava:
Mám první pozitivní zkušenosti. Za které moc děkuji Shr3kovi

Otestoval jsem nejprve hybridní mapu, kdy spodek mapy otáček/zátěže/požadovaného momentu ponechán ze G120 a vršek je z G165... snad to říkám správně.
-Je to znát zejména když se nedíváte na otáčky a samozřejmě při podřazení
-Jede to krásně plynule až nahoru k 7000 - super!
To co všichni z G120 znají, ta výkonová díra od 4500ot je prostě pryč - takhle bych si představoval sérii, zkoušel jsem jen „na otočku“

Druhou mapu - Stage 1 - jsem si dovolil ponechat, je zde navíc lehce upraven předstih a jede to s tím přímo ďábelsky !
-Při došlápnutí plynu na jedničku započalo ničení zimních pneumatik, to už jsem věděl že se mu ( i mě) to moc líbí
-Jde cítit jak se auto snaží hrnout vpřed od 3000 a po cestě pěkně až nahoru nabírá další sílu až k omezovači
-Na rovince mě překvapila 2 a 3 - člověk má pocit že na plný plyn opravdu musí držet volant :)
Tohle motor opravdu oživilo, za mě VERY GOOD

Doplním jen, že před nahráním, došlo prakticky ke kompletní diagnostice a aktualizacím na které Můj autorizák asi neměl čas ;)

M3 2015 BM 2,0 (G120)
-edit: zapomněl jsem dodat že v nádrži mám momentálně N95 / uvidíme co teprve zajistí 98 atd...
Potrvzuji.. konecne to jede.. jak ma a tez z me.. ma smysl jsi to tocit az k tem 7tis otacek

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
 
Dnes setkání s mistrem motorového taktu @shr3k a úprava na 129kW Za půl hodinky hotovo... Jak to jede jsem ještě pořádně nevyzkoušel, nebyl čas. Ale věřím, že nebudu zklamaný
 
Dnes setkání s mistrem motorového taktu @shr3k a úprava na 129kW Za půl hodinky hotovo... Jak to jede jsem ještě pořádně nevyzkoušel, nebyl čas. Ale věřím, že nebudu zklamaný
To jsi mu měl hned zatnout, abys otestoval zátah nahoře... ;)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 

Podobná vlákna

Back
Top