• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Předtím jsem měl nějakých 6700. vždycky jsem se rozčiloval že vrchol výkonu je 6500 ot/min a o 200 otáček dál mě sejme omezovač...
Tak jsem to včera zkoušel, a točil jsem 7000 a ještě mě omezovač neodstřihl. Zajímavé, čekal bych, že to bude u GH 2.0 stejné. No každopádně to už je trápení motoru když jsem 500 otáček v červeném. Ale jak jsi psal předtím, že se po úpravě zlepšilo střední pásmo to je pro mě podstatnější. Tam se většina z nás pohybuje nejčastěji. No asi se taky k úpravě přihlásím :)
 
@MAN jestli ono to nebude tím, že máte každý auto s jinou ŘJ a jinou emisní normou. ;)
Vezměte ForScan Lite pro mobil, Vgate Icar2 a jednoduše si nalogujte RPM, abyste se nemuseli přít. ;)
 
My se nepřeme, jen zjišťuji zkušenosti s Tvou úpravou :) já myslel, že gg po fl a gh před fl má stejnou emisní normu, ale možná se pletu.
 
Já myslím, že ten chiptuning v ceně jedné plné nádrže zlevněného benzínu (a to ještě v případě, že jsi s tím spokojen) moc řešíš. :D Ježíš jsou to už staré nepřímovstřikové vrány a tak je k nim potřeba přistupovat. Co bys tam chtěl se sériovým hardware tunit? Předstih, VVT, omezovač a hotovo. Stejně bez přímého sání a vysokoprůchozího výfuku bez katu, snížené hlavy, ostrých vaček s vyšším zdvihem a přesně vyváženého klikového mechanismu víc udělat nejde. Nicméně po tom se z toho stane auto nepoužitelné pro běžný provoz.
 
To je mi jasné, já to moc neřeším :) jen se tak zajímám jak to s úpravou funguje, jestli se třeba chování nějak nezhoršilo. O výkon mi moc nejde, kdybych chtěl nějaké vyšší výkony, vzal bych 2.3 nebo MPS ;)
 
To je mi jasné, já to moc neřeším :) jen se tak zajímám jak to s úpravou funguje, jestli se třeba chování nějak nezhoršilo. O výkon mi moc nejde, kdybych chtěl nějaké vyšší výkony, vzal bych 2.3 nebo MPS ;)
Tak snad když budeš mít pocit, že je to horší, nebo že míra spokojenosti neodpovídá investici, tak není problém to tam vrátit zpět. Já myslím, že tenhle cirkus tady provozuju už dost dlouho na to, aby mě někdo nepovažoval za podvodníka, co sebere peníze a nechá to tak. :D
 
Tak to bych si samozřejmě nedovolil říct a doufám, že to tak nevyznívá. Důvěru v Tebe mám plnou ;) jen se prostě zajímám o zkušenosti těch co mají stejný motor, nic víc :)
 
Je v plánu či technických možnostech to vyzkoušet i na motorech LF-DE? :rolleyes: Trocha živosti by jim jistě prospěla, v tomhle jinak celkem zaostávají – to si musíme přiznat.
 
Je v plánu či technických možnostech to vyzkoušet i na motorech LF-DE? :rolleyes: Trocha živosti by jim jistě prospěla, v tomhle jinak celkem zaostávají – to si musíme přiznat.
Jedině, že nakoupím u ATM otevřenou mapu, musí se sejít víc vážných zájemců, aspoň 3 (v balíku koupeném od ADACTu LF-DE není).
 
Poslední úprava:
@shr3k Jen mi tak napadá, když se jde u Mazdy 2 DJ, Sky-G 1.5 inspirovat hodnotami z Denso jednotky Mazdy MX-5 ND G132, nešlo by se pro Sky-G 2.0 inspirovat z jednotky Mazdy MX-5 ND G184, která nabízí nejvyšší výkon z tohoto dvoulitru ?

Vím, že u dvoulitru v MX-5 došlo už k nějakým kontrukčním změnám, takže možná kvůli tomu to nejde. Nebo jsou tam jiné odlišnosti ?

BTW: Na DisiTune teď ladili dovezenou Sky-G 2.5T v M6 a vytáhli z toho pěkné čísla :)
258k@411Nm stock
299k@493Nm tuned
 
@MikeMaster Nikdo zatím neumí editovat MY2018 a novější se 4MB jednotkou (jedno jestli Denso nebo Mitsubishi Electric) a procesorem NXP, takže není možné načíst příslušné hodnoty (týká se DJ, BP, DK, DM, GL, KF, ND). Jinak ten motor má mimo jiné odlehčené písty a extra vyvážený klikový mechanismus.

Co se týče DISItune, asi našli mapu předstihu v této nové jednotce (týká se ND 184) podle staršího vzoru a oeditovali to přímo v binu (ty grafy jsou dost podobné sérii, takže VVT asi vůbec nedělali/nenašli). To samé s turbem u nové GL 2.5T (možná inspirace/korelace CX-9 2.5T a staršími 2MB jednotkami).
 
Poslední úprava:
Zdravím všechny má už někdo reálnou zkušenost u GH 2010, 2.2 MZR-CD 132 kW?:)
 
Ahoj. Omlouvám se za začátečnický a srabácký dotaz, ale co na případnou budoucí úpravu M3 BP bude říkat autor. servis? Co záruka? Co svolávačky - nepřeplácnou to zpět do původního stavu? Takže třeba budu přepisovat sw před a po návštěvě servisu? Fakt sorry, musel jsem se zeptat, zaujali jste mě a zatím jsem tomu moc neporozuměl. Díky moc.
 
BP upravit zatím nejde, viz první post v tomto tématu tučně zvýrazněná poslední věta, takže na to nebude říkat nic. ;)
 
Ahoj, chtěl bych se zeptat na nastavení omezovače otáček u CX-3 po úpravě na G165. Zasáhl asi v 6200, přesněji to na tom maličkém otáčkoměru nepřečtu. A nebylo to žádné "štěkání", jak na motorkách, prostě jen spadl výkon.
 
@PetrKk Omezovače jsou docela záhada, přestože jsou nastaveny třeba na 7000, auto nejde přes 6500. Někdy ani nejsou do 6500 přítomny mapy prostě, nemají takový rozsah. Však můžeš zkusit to naladění od ATM, co jsem ti nabízel nahrát, třeba ti bude vyhovovat.
 

Podobná vlákna

Back
Top