• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

A co to je Orinž Vajrus? To jsem nikde neviděl a vyhledávač to taky nenašel.
OrangeVirus byl jedním z prvních co se začal zabývat úpravou Skyactiv-G (na starosti to má/měl Mathew Wilson) . Respektive jejich know-how používal i DISI Tune PL (byl oficiálním tunerem OV pro EU) a co vím tak Orange Virus byl i jedním z prvních co v USA odladili Sky-G 2.0 turbo v M3BM už v roce cca 2015. Bohužel v OV zřejmě zjistili že Sky-G bez mechanických úprav nemá cenu dál tunit (Tím nemyslím "odemknutí" slabších verzí kde to řidič opravdu pocítí bez nutnosti čehokoliv) a od Mazdy cca před rokem upustili i když podpora pro už udělaný auta/lidi pořád je přes soukromý kanál/email.
https://www.ovtuned.com/
 
Poslední úprava:
@Max6 S ohledem na prodeje Mazdy a Toyoty v USA vyhrál spíš tržní potenciál... :)
 
@shr3k tak o tom žádná, dolary vždycky vládly světem. :)
Ale druhý faktor opravdu je, že Sky-G v USA nemá "tunerskej" potenciál. A Sky-X 2.0 dokonce ani vývojovej :joy:
 
Asi je to prozatím moc betaverze, obzvlášť pro Američany s jejich soudním systémem...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
@shr3k koupíš si 3ku s eko 2.5 nebo s supereko 2.0X ? Já bych v tomhle měl lehce jasno i bez nějaký legislativy. :)
 
Tak dík za vysvětlení, a díky Shr3kovi už ho taky mám a začínám zkoušet. Zatím to vypadá dobře.
 
jestli tomu dobre rozumim tak uz i v nizsich otackach od 2-3k nahoru uz je znat zmena?
 
Bez hardware úprav ne (hodně IMO udělají svody a downpipe s větším průměrem). Obecně tyhle hodnoty bývají nadsazené a je dost možné, že tvoje auto ani nemá těch 121, ale třeba 115.
 
Bez hardware úprav ne. Obecně tyhle hodnoty bývají nadsazené a je dost možné, že tvoje auto ani nemá těch 121, ale třeba 115.

Ok, jj to je klidne mozne ze nemam ani 121 kW :-)
Btw.. behem 2 měsícu pojedu do zlína na servis tak bych to pak nějak s tebou sladil a udelali by jsme tu upravu na tech 129kW.
 
behem 2 měsícu pojedu do zlína na servis tak bych to pak nějak s tebou sladil a udelali by jsme tu upravu na tech 129kW.
Když to poznají jiní, myslím, že to poznáš taky... ;) Však si můžeš v mezičase nalogovat nějaké hodnoty přes ForScan třeba a hodit je do VirtualDyno. Případně použít Torque Pro. Jen je třeba pokaždé dodržet stejnou trať, delší dobu tankovat stejný druh benzínu (95/98+) a přibližně stejnou teplotu.
 
Díky kompresi 14:1 a z toho vyplývajících svodů 4-2-1 umí motory P5 továrních 85 i 96 kW, automat má bohužel 13:1. Ano, ale tyhlety jednotky upravit neumím.
To jsem pochopil, me spis slo o muj motor ted, kdyz jsem koulal ze to delas. Zase bych radsi k nekomu, kdo to dela a rozumi motorum Mazdy, nez k nekomu u koho nevim co cekat, i kdyz ma dobre reference.
 
A víš jakou tam máš kalibraci? ForScan záložka Configuration?
 

Podobná vlákna

Back
Top