- 245
Musíš hledat Orange Virus tuningA co to je Orinž Vajrus? To jsem nikde neviděl a vyhledávač to taky nenašel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Musíš hledat Orange Virus tuningA co to je Orinž Vajrus? To jsem nikde neviděl a vyhledávač to taky nenašel.
OrangeVirus byl jedním z prvních co se začal zabývat úpravou Skyactiv-G (na starosti to má/měl Mathew Wilson) . Respektive jejich know-how používal i DISI Tune PL (byl oficiálním tunerem OV pro EU) a co vím tak Orange Virus byl i jedním z prvních co v USA odladili Sky-G 2.0 turbo v M3BM už v roce cca 2015. Bohužel v OV zřejmě zjistili že Sky-G bez mechanických úprav nemá cenu dál tunit (Tím nemyslím "odemknutí" slabších verzí kde to řidič opravdu pocítí bez nutnosti čehokoliv) a od Mazdy cca před rokem upustili i když podpora pro už udělaný auta/lidi pořád je přes soukromý kanál/email.A co to je Orinž Vajrus? To jsem nikde neviděl a vyhledávač to taky nenašel.
137 kW dostaneš z motoru PE jen s hardware úpravami viz. třeba Gryllz a eko1980. Cca 129 kW (motor od motoru, samozřejmě na N98+) je možné, třeba @skokan to tu má, tak ti třeba poreferuje víc než jedním slovem.Plánuješ @shr3k upravu 121 kW na cca 137 kW (184 k)?
Bez hardware úprav ne. Obecně tyhle hodnoty bývají nadsazené a je dost možné, že tvoje auto ani nemá těch 121, ale třeba 115.
Když to poznají jiní, myslím, že to poznáš taky... Však si můžeš v mezičase nalogovat nějaké hodnoty přes ForScan třeba a hodit je do VirtualDyno. Případně použít Torque Pro. Jen je třeba pokaždé dodržet stejnou trať, delší dobu tankovat stejný druh benzínu (95/98+) a přibližně stejnou teplotu.behem 2 měsícu pojedu do zlína na servis tak bych to pak nějak s tebou sladil a udelali by jsme tu upravu na tech 129kW.
Tak urciteKdyž to poznají jiní, myslím, že to poznáš taky...
VIN sem https://www.mazdaklan.cz/extranet/request.phpPredpokladam VIN.
Vinko uz jsem mel...tak jsem to jenom updatoval.
To jsem pochopil, me spis slo o muj motor ted, kdyz jsem koulal ze to delas. Zase bych radsi k nekomu, kdo to dela a rozumi motorum Mazdy, nez k nekomu u koho nevim co cekat, i kdyz ma dobre reference.Díky kompresi 14:1 a z toho vyplývajících svodů 4-2-1 umí motory P5 továrních 85 i 96 kW, automat má bohužel 13:1. Ano, ale tyhlety jednotky upravit neumím.