• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Zatial upravu nemam, ale mozno bude niekoho zaujimat vysledok merania mojej GH 2.5 125kw. Mal som meranie po montazi LPG gratis, tak som to vyuzil.
Na LPG je cesrtvy plyn z Tomegas a benzin je tam Shell 95, ktory bol v nadrzi uz 2 mesiace.fb81830784f7f1c5549b8e0566e681e4.jpg221a4542d900d7ee5df59a9279a68a8d.jpg
 
Zatial upravu nemam, ale mozno bude niekoho zaujimat vysledok merania mojej GH 2.5 125kw. Mal som meranie po montazi LPG gratis, tak som to vyuzil.
Na LPG je cesrtvy plyn z Tomegas a benzin je tam Shell 95, ktory bol v nadrzi uz 2 mesiace.fb81830784f7f1c5549b8e0566e681e4.jpg221a4542d900d7ee5df59a9279a68a8d.jpg
Zakarbonovaný ventily?
 
Jakože ten samý motor v MX-5 60k Km neujede? Emise vůbec ne, protože je to tovární naladění. Převodovku nebo spojku zničíš i s 66 kW verzí, takže to je spíš na křišťálovou kouli. ;)


Ne, žádnou 141 kW jsem zatím nedělal. A není to moje úprava... ;)
a zkoušel to už někdy na G-100, nebo bych byl první :-D
 
Jj jen ho po cestě sehnat :p
 
Přidávám pozitivní zkušenost: mazda 6 GH 2,2 (původně120kw po fl)
shr3k mi nahrál chip od ATM. Přímo jsme porovnávali s kvalitním konkurenčním chipem tuzemské produkce stejných cílových hodnot výkonu. Úprava od ATM mi příde živější s lepším výkonem ve vyšším spektru otáček. Spotřeba vypadá stejně jako u konkurenčního chipu. (Před chipem jsem měl 6,7, po chipu 6,3). Najeto mám cca 235 tkm. Za mě u shr3k nejlepší mazda tuning! :-)
 
A to tam nemáš ještě to doladění jako @DVM6 ...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Dnes po ránu zhruba hodinová příjemně strávená zastávka u Shr3ka taky pro nějakého toho koníka. Zatím jsem velmi spokojen, auto lépe táhne od nižších otáček, otáčkoměrem putuje s větší radostí a o něco rychleji takže se úprava určitě vyplatí i pro starší kousky ;) až přestanu s testováním a nebudu každou chvíli v červeném tak ještě uvidím co spotřeba :cool:
 
Má už někdo zkušenost s shrekovou úpravou na 2,5 141 kW?Projev motoru,reakce na plyn atd.
Tak první 141 kW v pátek, ATM Stage 1. Včetně jemného doladění předstihu na N98 ode mne, níže korekce původních hodnot předstihu od ATM.
PY3H_98plus_octane.png
 
@shr3k je možné že po tvojí dnešní aktualizaci je to auto živější, nebo to je jen placebo efekt :-D
Jinak ještě jednou děkuju ;-)
 

Podobná vlákna

Back
Top