• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

@PetrKk Omezovače jsou docela záhada, přestože jsou nastaveny třeba na 7000, auto nejde přes 6500. Někdy ani nejsou do 6500 přítomny mapy prostě, nemají takový rozsah. Však můžeš zkusit to naladění od ATM, co jsem ti nabízel nahrát, třeba ti bude vyhovovat.
Ano, zkusím naladění od ATM. Až pojedeš někam k nám, tak se ozvi.
 
Zdravim,

objel sem cca dvakrat republiku s upravou od @shr3k 120–>132 kW a co napsat...:

1. rozumi tomu in & out
2. zadny garazovy pokusy, ale tovarni Mazda nastaveni
3. necekal sem, ze 10% navyseni (nyni 400Nm) udela tolik radost z jizdy = tiha uz neovlada motor, ale motor tihu...proste jede to jak z praku
4. kdo resi u GH spotrebu, tady je cesta...prumer 5,8 l/100km (taky sem cumel)

Dan
 
Zdarec,

jojo, sam mne to popisoval i navrhoval. Odpoved zni: sem posera:) Podívej ma to nalitany >240 a nechci to prehanet.

Nicmene hlavou mne tech 200k vrta...to je jasny
 
Ale ale ale....a vsechno kolem ok? Jakoze spojka prevodovka brzdy ramena blabla...

+ jak dlouho s tim takle jezdis?
 
myslím teď 300 tis km najeto, a obavy mám právě u te spojky , ale zase tam neni takový skok těch 15 kW
 
Jo..pak docvaklo, ale nechtel sem to uz zehlit:)

Ja to beru tak, ze ma kara jezdila 240tis na 120kW, takze se setrila. Skok na 147 je 23%. Ty ses v podobny situaci, jen mensi 11% skok z dyl+vic zatezovanyho kusu..esi teda tahle logika plati. Pak si rikam..borci si v garazi cipujou tdicka o 40% bez mrknuti a litaji s tim plnej ceres.

No pokecam si o tom s chuti, laka me to udelat..asi si hodim kackou
 
I já musím poděkovat, pochlubit se a napsat zkušenosti.
Výtečná spolupráce, krátce po zadání do formuláře jsme se domluvili na pátek (přestože byl státní svátek 8.5.), kdy jsem měl cestu přes Prahu. Načtení map proběhlo překvapivě rychle. Když jsem se v neděli přes Prahu vracel (konečně na letních pneu s disky stříknutými černou matnou K2 pro), už byly připraveny upravené mapy, vše proběhlo napoprvé bez nejmenšího problému.
Hned v pondělí jsem jel na emise a STK (souhra náhod), obojí bez problému, žádná závada. Takže kdyby snad někdo váhal v obavě, že pak neprojde, já v souladu s předpokladem prošel. Po STK jsem měl v plánu měření akcelerace, ale začalo pršet, takže s toho sešlo.
Další dny bylo chladno, takže jsem na testovací úsek vyrazil až dnes, kdy počasí odpovídalo loňskému testu. Na mírném kopci jsem měřil čas zrychlení z 40 na 140. Loni to bylo 22 sec., letos s novými mapami 18 sec. Obojí na N95. K tomu snad ani netřeba nic dodávat.
Bohužel jsem zapomněl vyzkoušet omezovač otáček, tak snad příště.
Velké poděkování shr3kovi.
 
Volnoběh, směs, VVT sání/výfuk, předstih, mapa pedálu.
 
Jo..pak docvaklo, ale nechtel sem to uz zehlit:)

Ja to beru tak, ze ma kara jezdila 240tis na 120kW, takze se setrila. Skok na 147 je 23%. Ty ses v podobny situaci, jen mensi 11% skok z dyl+vic zatezovanyho kusu..esi teda tahle logika plati. Pak si rikam..borci si v garazi cipujou tdicka o 40% bez mrknuti a litaji s tim plnej ceres.

No pokecam si o tom s chuti, laka me to udelat..asi si hodim kackou


Jdu do tech 147kW

PS: bez hazeni kackou
 
Mazdar všem... Tak dnes me MazDr Skr3k zvedl moji mazdicku na 129kw....nabídl mě dvě mapy na vyzkoušení, ale po domluvě jsem zvolil mapu od DiSi tune. Nevím zda jsem první u tohoto motoru (2.0, 107 kW) ale zatím sem nikdo nepsal... Subjektivní pocity po cestě domů cca 40km....doufam že nemám nějaké to placebo... ale auto jde lépe za plynem, jde cítit větší zátah. Při vytáčení na 2 až 3 do vysokých otáček, což jsem zkoušel tady na našich valašských kopečkách, je to zvýšení výkonu fakt znát. Tímto děkuji za skvělý servis i když u stahování ŘJ to trošku vázlo:)
 
Prolítnul jsem letmo téma, ale nikde to nenašel. Proběhl už u někoho pokus na G165?
 
Pánové, po včerejšku v Palkovicích, kde jsme díky @Tomas76 zase o něco chytřejší v deaktivaci AdBlue u CX-7, dneska husarský kousek. Úkol zněl, získat původní naladění VersaTune pro můj motor (129 kW SH06 s automatem a zamknutý na VIN) za každou cenu. Obětoval se tady ve Zlíně mechanik a jeho 110 kW SH1S s automatem: změnit VIN, nahrát do auta kalibraci pro 129 kW (samozřejmě diskotéka, není i-ELOOP, bezklíčový vstup), motor radši nezapínat, pomocí VersaTuneru (který byl potom spokojen jak s VIN, tak s originální kalibrací) postupně nahrát a flasherem postahovat všechny jejich tunes, samozřejmě po asi 3 flashi se zbláznila jednotka ABS, ale to už víme ze zkušeností se @zed, ani baterka se odpojit nemusí, stačí ABS/DSC pojistka. Pak vrátit zpět VIN, originál 110 kW kalibraci, vymazat asi tisíc chyb (včetně těch nesmazatelných od ABS) a voilá, výsledkem jsou 3 originální VersaTune naladění Stage 1, Basic a Valet. A samozřejmě za odměnu dostala mechanikova 110kW po chvíli práci v editoru VersaTune Stage 1 a letí, no vzpomněl jsem si na moji ex... No trochu jsme se báli, že bude potřeba znovu aktivovat immobilizér díky změně VIN, ale nebylo to potřeba.

Edit: Je sobota a 100% portace VersaTune Stage 1 Performance na SH1S byla dokončena.
 
Poslední úprava:
Takže dnes proběhl tuning naší CX3 by to @shr3k . Bylo na výběr z několika typů map, nakonec u mě vyhrál Orinž Vajrus. Taky proběhlo vypnutí i-stopu (doufám ,že bude Chardonnay chutnat ;)). Na zpáteční cestě jsme místo 50 kiláků domů najeli asi 100 testovacích o_O a auto jede fajnově, je živější, jde pěkně do otáček,omezovač posunutý, spotřeba zatím stejná:eek:, uvidíme, jak se to bude jevit dál ;) .
 
Takže dnes proběhl tuning naší CX3 by to @shr3k . Bylo na výběr z několika typů map, nakonec u mě vyhrál Orinž Vajrus. Taky proběhlo vypnutí i-stopu (doufám ,že bude Chardonnay chutnat ;)). Na zpáteční cestě jsme místo 50 kiláků domů najeli asi 100 testovacích o_O a auto jede fajnově, je živější, jde pěkně do otáček,omezovač posunutý, spotřeba zatím stejná:eek:, uvidíme, jak se to bude jevit dál ;) .
A co to je Orinž Vajrus? To jsem nikde neviděl a vyhledávač to taky nenašel.
 

Podobná vlákna

Back
Top