• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

@Jan Hermann Těžko říct, nemám zatím modul do editoru pro tyto nové 4MB jednotky. V principu jsou to stejné motory (upravují se pořád stejné parametry, které se vesměs neliší už od roku 2012). Zatím bych počkal, nicméně jednotku můžeme stáhnout a můžu jim to poslat s dotazem, jak to vypadá.
Díky za odpověď
 
@skokan třeba popíše rozdíl, má 121kW BN se Sebringem a K&N 57i. ;)
Zatim jsem nemel moc cas to pohonit po okreskach, ale prvni postrehy po upg na ATM jsou;
Original G165 ma o trochu vyse nastaveny omezovac. ORIGO SI PAMATUJU, ze na dvojku zasahoval pri 98 km/h, ted 93 km/h.
Jednicka ted konci pri 58 km/h a trojka 138 km/h pri 6300-6400 otackach. origo kvalty 1 a 3 jsem nehrotil, tak nevim. Celkove mi prijde lehke oziveni ve strednich otackach 2-3k. Jde o trochu lepe za plynem, nijak zvlast znatelne jelikoz jezdim spis 4k a vyse, tak tam uz to poznat nejde. Pokud by se podaril posunout omezovac na tech 7k, urcite by to pro G165 bylo lepsi. Takhle radim jeste o neco rychleji, nez s origo mapu.
 
Ahojte, velmi ma tesi ze je mozne g120 takto pekne vylepsit. Chcel by som sa opytat. Nemoze byt potom problem na emisnej kontrole? Popripade technickej kontrole?
 
Myslím že na nic nepřijdou, nemají jak podle mě.
Emise se neměřej v 5000 ot. a kdyby mi takhle turovali auto na volnoběh, což vlastně ani nejde , tak by měli mín zubu a nejen ode mne :)
Technická taky nebude vyčítat ecu, jen zkontrolují jestli na palubce nesvítí nějaka chyba poklud se nemilim.
..Sorry za chyby je ráno...
 
@P3Ci na technické (emisích) mně auto napichávali, a kontrolovali chyby. Až po konstatování "bez závad" změřili emise...
Samozřejmě kontrolka žádná nesvítila.
 
Ahojte, velmi ma tesi ze je mozne g120 takto pekne vylepsit. Chcel by som sa opytat. Nemoze byt potom problem na emisnej kontrole? Popripade technickej kontrole?
Emise, které se měří, to má stejné, možná v max. otáčkách jsou emise oxidů dusíku větší díky chudší směsi. Readiness kódy jsou normálně zachovány (tady zejména lambda), maximálně přečte jiný checksum.
 
O víkendu jsme udělali i nějaké staré kousky, doufám, že sem kluci dají nějaké reporty,na dvou LF (GG FL a @Petros85 GH předFL) jsme nahráli upravené mapy od ruského ADACTu. U té GG jsem to testoval osobně a jede to opravdu na 2-3-4 lépe, než série.

Díval jsem se na některé ADACT mapy (mám editor na tyhle staré Denso, bohužel ne staré MELCO) a mimo obligátních map předstihu upravuje i VVT, AFR poměry, omezovače atp. takže žádná primitivní úprava.
Kdyby sem pánové dali nějaké zkušenosti bylo by prima. Docela by mě to zajímalo :)
 
Kdyby sem pánové dali nějaké zkušenosti bylo by prima. Docela by mě to zajímalo :)
Nevím jestli se dá mluvit o zkušenostech, neměl jsem zas tak moc příležitostí to v klidu odzkoušet ale mám pocit že se zlepšil průběh ve středních otáčkách. Před a po úpravě jsem si jen tak z mobilu zkoušel rozdíl v pružném zrychlení a časy mi přišly přibližně stejné. Nicméně od úpravy jsem nečekal nějaký zásadní nárůst výkonu, přece jen jde o starší atmosféru. I kdyby se tam přidalo 5-10 koníku, rozdíl nebude tak viditelný jak když se změní z 88 na 129Kw... Jo, a včera jsem si všiml při nájezdu na dálnici že je snad o kousek posunutý omezovač, ale to ještě ověřím. Tak i tak jsem spokojený a shr3kovi děkuji :-)
 
Díky :) je mi jasné, že velký rozdíl tam být nemůže jen mě právě zajímalo jak jste s úpravou spokojení, zda se třeba nezvýšila spotřeba a tak :) chápu, že na takové soudy je ještě brzy, obzvlášť teď když člověk nikam pořádně nemůže :mask:
 
O víkendu jsme udělali i nějaké staré kousky, doufám, že sem kluci dají nějaké reporty, @ondr4 má ze 120 kW R2 147 kW od ATM, na dvou LF (GG FL a @Petros85 GH předFL) jsme nahráli upravené mapy od ruského ADACTu. U té GG jsem to testoval osobně a jede to opravdu na 2-3-4 lépe, než série. Jinak obvyklé 88 kW BM/BN a dvě 110 kW DK 4x4 (z toho jedna s automatem). @JaraSmerda říkal, že to je cítit i u jeho automatu.

Díval jsem se na některé ADACT mapy (mám editor na tyhle staré Denso, bohužel ne staré MELCO) a mimo obligátních map předstihu upravuje i VVT, AFR poměry, omezovače atp. takže žádná primitivní úprava.

Ahoj všichni, mohu potvrdit, že je to znát i u automatu. Asi to nebude takové jako u manuálu, neměl jsem srovnání, ale já jsem spokojený auto je citelně živější a tímto @shre3kovi děkuji za perfektní domluvu a provedení úpravy .
 
Gryllz zkoušel různé mapy a sériová funguje taky OK. :D
 
Od soboty mám přehranou mapu od ATM stage 1 pro svoji M3 BM. Jsem z toho nadšenej! Nárůst výkonu je dost znát, hlavně ve vyšších otáčkach... Auto prostě ožilo:D Včera jsem stím jel delší trasu z HK do Příbrami za Maxem, na menší servis... A co se týče spotřeby ta ještě o něco málo klesla. Je to super! @shr3k mohu jen doporučit, skvělá domluva a rychlost za jakou to bylo hotové + vypnutí i-stop.
Ještě jednou díky!:)
 
Už jsou známé výsledky a měření po remapu na @Gryllz M3 ? Jsem na to docela zvědavej :)
Zatím jsme zjistili ze ja sem na tom lepe bez SW uprav :D. V cervnu budu objednávat https://bbrgti.com/collections/mazda-mx-5-nd/products/bbr-starchip-remap-update tak pak uvidíme jestli ty ostre vacky po jejich chipu hodi aspoň něco navíc, uvadeji az 30 koni...Byl bych spokojen za aspoň 15-20 :) No uvidíme jak muj finalni projekt dopadne...
Edit: Chtel jsem napsat nas projekt s @Gryllz ,protože jsme to cele jeli vlastne spolu od zacatku. On akorát chtěl resit remap z disitune a ja chtěl remap z bbrgti.
 
Poslední úprava:
@eko1980 hodnotis pocitove a nebo jsi byl na brze po nahrani ATM map ? Vim, ze jsi byl na brzde se stock mapou a tvymi hw upravami.
 
@MikeMaster ja nemám nahrané žádné mapy, stále original Mazda. Testovali jsme v provozu na viceproudovych silnicích a ve vyšších otáčkách ,rychlostech jsem rychlejší.
 
Tak omezovač posunutý je, teď motor točí do 7000
A předtím měl kolik? Mé gg točí taky tak nějak. Kolem 6900-7000 myslím než zasáhne. Díky za zkušenosti ;)
 
@MikeMaster ja nemám nahrané žádné mapy, stále original Mazda. Testovali jsme v provozu na viceproudovych silnicích a ve vyšších otáčkách ,rychlostech jsem rychlejší.
Přesně tak, PCM se dokáže minimálně co se předstihu týče, mírně přizpůsobit, i do plusu (stačí sledovat ve ForScanu KNOCKR, LRN_KCS a SPARKADV), což je případ @eko1980 . Variabilní časování nebo směs si sice neupraví, takže průběh výkonu resp. momentu zůstává na sériové úrovni, ale spolu s vysokoprůtokovými svody a vačkami s větším a rychlejším zdvihem rychleji vyplachuje a na N100 je více odolnější proti klepání, takže si tam postupně přidá na LRN_KCS a SPARKADV.
 
A předtím měl kolik? Mé gg točí taky tak nějak. Kolem 6900-7000 myslím než zasáhne. Díky za zkušenosti ;)
Předtím jsem měl nějakých 6700. vždycky jsem se rozčiloval že vrchol výkonu je 6500 ot/min a o 200 otáček dál mě sejme omezovač...
 

Podobná vlákna

Back
Top