• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Takže už máš hotovou základní mapu i pro můj motor? Půjde dát třeba i ta mapa od Versatune, verze 1.06, případně i ta 140 kW verze?
VersaTune viz 52. Každá jednotka pro motor SH od GJ IPM (facelift) je šifrovaná - nejdřív potřebuju získat dešifrovaný obsah řídící jednotky přímo z auta. Na JMZGL 2016 SH 110 kW MT 2WD jsem bohužel ještě nenarazil.
 
Poslední úprava:
A kdyz jsem ted zjistil, ze tam mam Denso, a v budoucnu jsem chtel jit do toho navyseni vykonu 120G, znamena to, ze to pujde, nebo mam problem? :)
 
Mám první pozitivní zkušenosti. Za které moc děkuji Shr3kovi

Otestoval jsem nejprve hybridní mapu, kdy spodek mapy otáček/zátěže/požadovaného momentu ponechán ze G120 a vršek je z G165... snad to říkám správně.
-Je to znát zejména když se nedíváte na otáčky a samozřejmě při podřazení
-Jede to krásně plynule až nahoru k 7000 - super!
To co všichni z G120 znají, ta výkonová díra od 4500ot je prostě pryč - takhle bych si představoval sérii, zkoušel jsem jen „na otočku“

Druhou mapu - Stage 1 - jsem si dovolil ponechat, je zde navíc lehce upraven předstih a jede to s tím přímo ďábelsky !
-Při došlápnutí plynu na jedničku započalo ničení zimních pneumatik, to už jsem věděl že se mu ( i mě) to moc líbí
-Jde cítit jak se auto snaží hrnout vpřed od 3000 a po cestě pěkně až nahoru nabírá další sílu až k omezovači
-Na rovince mě překvapila 2 a 3 - člověk má pocit že na plný plyn opravdu musí držet volant :)
Tohle motor opravdu oživilo, za mě VERY GOOD

Doplním jen, že před nahráním, došlo prakticky ke kompletní diagnostice a aktualizacím na které Můj autorizák asi neměl čas ;)

M3 2015 BM 2,0 (G120)
-edit: zapomněl jsem dodat že v nádrži mám momentálně N95 / uvidíme co teprve zajistí 98 atd...
 
Ano, je to tak. Díky za referenci, jsem rád, že to je přímo od majitele, který má auto v ruce.
 
Teď nevím jestli je to dobře nebo špatně:) Prosím o podrobnější info třeba do sz
 
Přehodil jsem Google formulář do databáze, víc info v prvním příspěvku. Jsou tam i podrobnější info pro ty, co už jej poslali.
 
Přehodil jsem Google formulář do databáze, víc info v prvním příspěvku. Jsou tam i podrobnější info pro ty, co už jej poslali.
Nejde mi se přihlásit


Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
 
Divné, používá se stejný hash z hesla zde na MK (je to SQL view). Mám testovací uživatele a těmi se tam s loginem (ne mailem) a heslem na MK přihlásím.
 
Divné, používá se stejný hash z hesla zde na MK (je to SQL view). Mám testovací uživatele a těmi se tam s loginem (ne mailem) a heslem na MK přihlásím.
Nejde pořád zkouším a nic. A co tam najdu?
 
Poslední úprava moderátorem:
Už má tady někdo reálnou zkušenost z úpravou M6 GL 2.0 Skyactiv-G 145→165?
 

Podobná vlákna

Back
Top