- 1 383
dá se říct kolik je u tohoto motoru nebo všeobecně ještě v normě...?Úbytek 1L/1500km (pokud se plnilo po horní rysku) je cca 6,7L/10tkm to už je opravdu dost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
dá se říct kolik je u tohoto motoru nebo všeobecně ještě v normě...?Úbytek 1L/1500km (pokud se plnilo po horní rysku) je cca 6,7L/10tkm to už je opravdu dost
Diesel od Mazdy s DPF nikdy nežere olej přes kroužky.To je diesel s DPF nebo benzin?
Měl jsem RF5, tedy bez DPF a nežral olej. Když žere, tak ne přes kruhy, ale hlavně přes podložky pod vstřiky.no možná žere, ale nafta ho stačí doplňovat...
Ehm, to co píšeš je pěkná blbost. Tak za prvé - Mazda má vstřiky pod víkem ventilů, tedy olejem jsou i zalité vstřiky, pokud podložka podfukuje, tak tento olej jde do spalovacího prostoru!!!! Jak může jít nafta přes podložky pod vstřiky do oleje, co to je za blbost. Jakože vstříknutá nafta, která se nespálí se dostane do víka ventilů, hm tak to bych chtěl vidět.@sedvo přes podložky pod vstřikama proniká nafta do oleje, ten pak ředí a znehodnocuje. Rozhodně přes ty podložky neproniká olej do vstřiků, už jen proto že tlak oleje je mnohem nižší než tlak nafty ve vstřikách.
TVL, spotřeba oleje u RF či R2 je způsobena tím, že podložka pod vstřikem je KO a jelikož jsou vstřiky pod víkem ventilů, kde je olej (tlak žádný), tak jak je to zalité olejem, tak při nadzvednutí podložky, ten olej steče do válce, kde se spálí. Nafta do oleje se dostává jenom přes pístní kroužky, kdy kapky nespálené nafty ,co jsou na stěnách válce ten příslušný pístní kroužek stáhne do oleje.Dostane se přes podložky ze spalovacího prostoru do oleje, ve spalovacím prostoru pri kompresnim zdvihu je velkej tlak, při expanzi taky a při sací a výfukové době tam není takovrj podtlak aby si prostor olej nasal, zároveň olej v místě podložek není natlakovanej, takže ani tak se tam nemá jak dostat. Co na to @shr3k? Nebo @Max6?
netuším jak to bylo u RF, ale u SH je to přesně jak to píše @no_hits , byla na to i svolávačkaEhm, to co píšeš je pěkná blbost. Tak za prvé - Mazda má vstřiky pod víkem ventilů, tedy olejem jsou i zalité vstřiky, pokud podložka podfukuje, tak tento olej jde do spalovacího prostoru!!! Jak může jít nafta přes podložky pod vstřiky do oleje, co to je za blbost. Jakože vstříknutá nafta, která se nespálí se dostane do víka ventilů, hm tak to bych chtěl vidět.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk