nevím, nejsem teď v ČR a papíry mám doma, ale na 145t km mi měnili těsnění pod vstřiky z důvodu degradace oleje naftou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
nevím, nejsem teď v ČR a papíry mám doma, ale na 145t km mi měnili těsnění pod vstřiky z důvodu degradace oleje naftou
Ne každých 100000km tam jde Castrol Syntrans Transaxle a funguje skvěle.Je chyba v uživatelským manuálu i autodoc katalozích a servisní manuál pro předfacelift není pro nás smrtelníky dostupnej.
On před cca 5 lety Castrol Multivehicle byl nahrazen modelem Castrol Syntrans Transaxle. I když se oficiálně uvádí jako přímá nahrada, má jinak naladěný aditiva i viskozní vlastnosti. Např na nissanclubu v almerach ten starší fungoval bez problémů. Po nalití novýho modelu to přestalo za studena řadit a začalo chytat přes zuby. Jestli máš ještě ten starší, může to fungovat.
Mám předfacelift, zkoušel jsem tutelu car technyx 75w-85 co v almerach jako jediná fungovala, v GH ne. Tam zafungoval až ten Ravenol MTF-2 75w-80 stejně jako ostatním ať už tady nebo těm co jsem poradil na FB nebo jiných fórech. Což mě utvrzuje v tom, že to jsou stejný převodovky G66M-R viz tabulka. To tam máš těch 340tkm jednu náplň?
Zobrazit přílohu 26042