Wesker
výkonný člen KLANu
- 303
Ako alternativa je to postacujuce, ani cez srob nevyjde uplne vsetko.Ty kaly a bordel co je dole pochybuju že dobře vysaješ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ako alternativa je to postacujuce, ani cez srob nevyjde uplne vsetko.Ty kaly a bordel co je dole pochybuju že dobře vysaješ.
To je snad jasný. Můžeš ještě po vypuštění a zvednutí auta při vyndaným vypušťáku nalít trochu oleje (třeba zbytek novýho z minulý výměny) a tím trochu "výplachnout" ten spodek vany.Ako alternativa je to postacujuce, ani cez srob nevyjde uplne vsetko.
Ahoj, já teď taky kupoval na doporučení olej do převodovky RAVENOL MTF-2 75W-80 balení 4L s tím, že to nejdříve po vypuštění půl litrem propláchnu a pak naleju zbytek. Jinak motorový jsem tam teď měnil za origo mazďácký, protože ho tam němčour předemnou x let dával taky a přišlo mi, že má stále dobrý chod a při výměně nechyběla ani deci. Takže dokud to nežere a má to kultivovaný chod, tak nebudu prozatím měnit za jinou značku.Zdravim vopred sa ospravedlňujem že sa pýtam to čo je tu už preberanie len sa chcem uistiť že nenalejem do auta nejakú hlúposť, mám mazdu 6 gh 2.5 a chcel by som vymeniť motorový olej Ravenol VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 a do prevodovky RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80.Este možno zmienim ze mi bol radšej za ten mtf-2 odporúčaný RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85.Vdaka za postrehy...
Fajn, tak dám ten mtf-2...Ahoj, já teď taky kupoval na doporučení olej do převodovky RAVENOL MTF-2 75W-80 balení 4L s tím, že to nejdříve po vypuštění půl litrem propláchnu a pak naleju zbytek. Jinak motorový jsem tam teď měnil za origo mazďácký, protože ho tam němčour předemnou x let dával taky a přišlo mi, že má stále dobrý chod a při výměně nechyběla ani deci. Takže dokud to nežere a má to kultivovaný chod, tak nebudu prozatím měnit za jinou značku.
Taky mám čerpadlo na olej asi za 500,- Kč, nesmí se ta hadice tam nasunout moc ani málo, jinak to nesaje nebo nenasaje všechno, jde to celkem rychle, ale podle mě je lepší to vypouštět spodem, když to má pořádnej proud, vezme to veškerej bordel na dně. Jako alternativa dobrý, ale stejně člověk musí sundat ten spodní dekl a vyměnit filtr.Tak dnes pokracovanie melodramy s vymenou oleja.
Zakupil som si 60W cerpadlo na 12V za 20e aby som ten olej vytiahol, kedze srubu mam znicenu a vysledok?
Paradicka
Vytiahlo to dokonca viac oleja ako ked zvyknem vypustat cez srubu.
Tusim az nejak 4.8-5l vyslo von.
Trvalo to zopar minut, olej musi mat teplotu cca 50-60 stupnov.
Dal som sa na to cca 15 min po 40km jazde a slo to uplne v pohode, len treba sa trosku pohrat s nasavacou hadicou.
Konecne tam mam Ravenol VST 5W40 a novy filter.
Tam je asi taky zádka na imbus jak u M3 což? Asi bych nechal vyměnit za obyč klíč.Suhlasim.
Ja som to preplachol tym Totalom este predtym cize vymenil som olej na 2x v priebehu cca 300km cim som to trosku precistil.
Ked bude moznost zajdem ku znamemu ktory ma montaznu jamu a pozrieme sa na tu skrutku, na obyc. zdvihaku sa s tym tazko manipuluje
nieco take?Jen dodám: M14x1,5 (ideálně ocelový s magnetem)
Ten inbus styl co vydrží pět výměn oleje a je taky na výměnu se používal od cca 2012-2013 do cca 2017-2018. Pak se Mazda zase vrátila k 6ti hranu na 17ku klíč jako používala před Skyactiv teCnologií (asi moc stížností že tahle inovace se nepovedla)
Ty origo šrouby mají taky ten magnet?Sedne tam klasický výpušťák z modelů z předchozích let, kdy se ještě nedával imbus.
Ne nemají.Ty origo šrouby mají taky ten magnet?