• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

  • Vlákno založil Vlákno založil r6d3k
  • Datum založení Datum založení

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Lepší by byla giulia😎
Moc malé. Ale hezké.

Neklouže to při tom tlaku? Jak když na asymm 5 ze zvědavosti zvedl tlak z 2,2 na 2,5 tak sice auto míň žralo, ale cítil jsem se nejistě a na mokru to docela klouzalo. Kdybych dal 2,9 tak by to bylo nepoužitelný. Ale zas jsem měl 225/45/18
2000 kilo pohotovostní, to se rozloží...
1711107349419.png

Myslím ze shr3k má teď 5er BMW.
Tu automobilku s heslem ,,radost z jízdy” kamos dodává ,,do servisu” 😂
Jestli ještě neměnil polomotor, tak je to břídil. ;)
 
Moc malé. Ale hezké.


2000 kilo pohotovostní, to se rozloží...
Zobrazit přílohu 50604


Jestli ještě neměnil polomotor, tak je to břídil. ;)
Já to čekal 😂

Podívej ten ne, ale každou chvíli něco bylo tak už si z toho dělal sám legraci - předtím měl další 2 pětky a s těmi řešil jen spotřebák. Řeklo by se náhoda, ale jeho táta koupil novou 7 a ta byla opravdu v servisu víc jak na silnici. Obě auta jdou z domu 7 bude nahrazena zrejmně Panamerou nebo nějakým SUV to se ještě neví a kamos už koupil Mustanga Mach1 a na denní popojizdky má služební Q5.

PS ale ty mas teď tu novou 5 ne? Ta je aspoň pekná.
 
nová 5ka a pěkná? to snad ne, mě příjde že bmw dělá čím dál hnusnější auta a nebo se to číňanům líbí
 
Ale za mne dělali pěkný po e46 e39 pak to byl hnus velebnosti v podání rozjetého Bangla který asi opravdu chtěl Číně vlízt do zadele (což se mu splnilo jelikož teď děla pro Xiaomi ale zde musím smeknout jelikož to se povedlo), ale teď zas to beru jako dost návrat ke klasice a designem se mi to líbí.
 
@Ondrej K - on je ten rozdil hmotnosti vykoupen cenou. Já mám ty hankooky v 17" teď 4. Sezónu (jen přes zimu) a musím říct že teda dost hučí (jako zatím každej hankook co jsem na nějakým autě měl) ale spotřebu mam na nich nižší než s 18" asymetric 5 a fungují furt slušně. Jsou horší na studeným povrch na záběr (prokluzují víc než bych si představoval) ale zase brzdí hodně slušně i po těch 4 sezónách a nevyjel jsem s nima kopec u baráku jen jednou kdy byl ráno vyloženě pokrytej hladkým ledem jinak mě překvapily. Musím taky ale říct, že na lehčím Jazzovi 3.gen. kde se používají celej rok, fungují líp.

Volil bych je buď celoročně pro nenáročnýho řidiče, kterých je na silnici většina (dal jsem je mámě na auto taky - jezdí hlavně po Brně) a nebo misto zimní sady na městskej provoz, kde je přes zimu hlavně mokro nebo břečka s tím, že občasnej sníh řidiče neodstaví. Na GH teď už koupím na další sezonu klasický zimáky protože mě přijde, že bych je využil tady 30km od Brna víc.
Podívej, já mám od loňského podzimu ty Hankook kinergy v 18" na GH a už se nehodlám vracet k dvěma sadám obutí.

Jezdím denně 2x51 od Náměště nad Oslavou k Černé Hoře, což je docela pestrá cesta a zatím nebyl žádný problém. Pravda, že letos nebyla úplně plnotučná zima, ale těch pár týdnů sněhu a ledu daly podle mě ty gumy líp, než barum polaris poslední generace, co jsem měl předtím. ( Ty jsem zdědil s vozem a byly málo jeté).

Jediný rozdíl jsem zaznamenal v o 0,5l vyšší spotřeba, než na letních turanzách, které ale na mokru byly v strašné.... Na kinergy se mi jezdí dobře za každého počasí a to si nemyslím, že jezdím úplně na klobouka...😎

Uvidím, kolik na nich dám, ale příští budou určitě zase celoročky...
 
Turanza jsou touring gumy takže na výdrž s nižší spotřebou.... Já mám třeba odjakživa na zimnich (a celoročkách) nižší spotřebu než na letních. Je to dáno použitím UHP pneu v létě, který víc lepí a s tím roste spotřeba.
Ale zas ty H750 mě na rozdíl od jakýchkoliv UHP vydržely 4 sezóny.
 
Má někdo zkušenost s Continental PremiumContact 7? Letos dojezdím Turanzy T005 a poohlížím se po gumách na příští rok. Ve hře jsou Turanzy T6 a ty Continentály...
Jinak T005 chválím, až na výdrž...
 
Já mam na prodej A5 sadu za 2tis a nikdo se zatím za měsíc neozval
 
Já mám na prodej Hankook Ventus 215/45 R18 sadu za tisícovku a taky to nikdo nechce ;)
 
Chm, tak asi Potenzy hodit ze skaly....
 
Já sám lituji že jsem to neudělal. Tahal jsem se s nimi do sklepa a teď mi tam zabírají místo a tahat se s nimi zas někam na skládku se mi nechce.
Cenu jsem dal symbolickou jsou to pneu tak na 2 sezóny když si vemu ze jedna v tomto rozměru stojí 3500 tak 1000 za sadu je fakt charita, ale i tak nic.
Jestli si je nikdo během léta neveme tak je na podzim hodím na skládku.
Jsem čekal zájem aspoň od někoho kdo by si chtěl ,,zadriftovat” tam lidi kupuji kde co když to za víkend spálí….
 
Hoďte to na slovenský bazos. Ja som svoje GY F1A5 predal so 4,5mm za 50€ 2ks. Slováci možno viac šetria na penu 😀
 
Tak pokud nemate vlastni pneuservis, tak pak uz to jako charita moc nevychazi. A to je podle me duvod, proc to nikdo nechce.
 
Tak pokud nemate vlastni pneuservis, tak pak uz to jako charita moc nevychazi. A to je podle me duvod, proc to nikdo nechce.
1000,- za sadu a 1000,- za obutí - ukaz mi jak M3 s 215/45 R18 obuješ za 2000,- komplet - na normálních novych pneu to vychází na cca 15000,-

PS a když je tu plno šetřílků co se bijou hrdě do prsou že 7-8 let staré pneu na 2-3mm jsou OK tak jsem čekal že za 4 roky staré pneu s 5,5mm za 1000 za sadu mi urvou ruce 😂
 
Imho se tady míjíte cílovkou. Pokud si někdo koupí Mazdu, respektive auto na které se obouvají 18" gumy, tak není ve skupině "kolenovrti". Jo kdyby někdo z vás prodával 15" nebo 16" co pasuje na starší fabii nebo oktávku, tam byste to prodali v pohodě.
 
Neresim, jete gumy jsem koupil jednou v zivote a podruhe uz takovou blbost neudelam. Zde beze-zbytku plati, ze nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne veci. Pravdepodobne to tak nevidim jen ja sam :no_mouth:
Tak s tím souhlas proto jsem si koupil nové auto - ale každý to má jinak.
 
Back
Top