• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

  • Vlákno založil Vlákno založil r6d3k
  • Datum založení Datum založení

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
To by byla dobrá informace, kdybych věděl, jakou mají hloubku dezénu nové. Jen odhaduji - 6 mm? Vážně o nich uvažuji.
Mali myslim 6,7mm ako nove, co mi prislo dost malo. Ak sa nevies rozhodnut, ja ich jazdim druhu sezonu a kupil by som ich znovu. Jedine su trochu hlucnejsie v kombinacii s neodhlucnenymi podbehmi. Okrem nich mozno este nove PremiumContact 7 by som zvazil, ak chces kupovat z premiovych znaciek.
 
Moje mereni v krajnich hlubokych podelnych drazkach ukazalo 7mm, mereno digitalni suplerou... Rozmer 205/45/17, najeto na nich 490 km. S hlucnosti bych souhlasil, navzdory pozitivnimu EU stitku :).

Napadlo me mrknout se, kolik mely ty Potenzy S001, na kterych Miata prijela z Japonska, a ktere neuspesne nabizim :), a podle nejakeho Singapurskeho webu Bridgestonu maji nove rovnez 7 mm.

EDIT: Tady ovsem nekdo take nameril tem GY F1 A6 jen 6.7 mm. Mne prislo, ze ty prostrednejsi drazky jsou melci, nez ty u kraje dezenu... Tak jsem meril tu krajni. Jako je mozny, ze jsem to meril nepatrne pod uhlem a ne kolmo ke kolu, protoze jsem tam bezel ted vecer a meril to na pneu nasazeny na aute...
 
Poslední úprava:
Tak Goodyear Eagle F1 Supersport nasazený a je to pecka. Hned po nasazení jsem v nich jel půl hodiny v silným dešti, takže jsem měl trochu obavy (přece jen jsou určený hlavně na suchej provoz), ale bylo to zbytečný. Ty gumy neproklouzly i při vjetí do stojaté vody bylo auto ovladatelný. Včera pri jízdě na suchu přes okresky jsem dostal co jsem očekával - jede to jak po kolejích - takže velká spokojenost. Otázka je, jak dlouho to takhle vydrží.

A taky další otázka - co teda na zimu. Bude stačit Hankook iCept evo 2, případně iCept RS3, nebo jít do Bridgestone Blizzak LM005 nebo jistota Goodyear UG Performance 3?
 
Ty tvoje supersporty bych rad otestoval.....

Na NC jedu druhou sezónu potenza sporty a jsou lepsí než loni.

Icept evo 2 jezdím 2 sezony a zdaji se pořád ok. RS3 mají jen v některých rozměrech. Má je prítelkyně na fábii 1a chvalí si je. Za tu cenu nenu co řešit.
 
Ja mam na GY Asymm 6 na Miate najeto uz bezmala 2.5 tis km, byl jsem minuly destivy vikend v Alpach, vetsinu cest jsem absolvoval na mokrych silnicich po silnem desti a behem teplot v rozmezi 9 - 15 stupnu, a jsem z tech pneu absolutne nadseny. Za mokra se to vubec neda srovnat s Potenzama S001... s tema jsem byl v Alpach na podobnych silnicich loni ctyrikrat, parkrat jsem taky musel absolvovat dest nebo jizdu za mokra, a sice mi na vode prisla Miata skvele "zabavna", tak kdyz jsem zrovna zabavu nechtel, tak jsem se porad trochu bal zachazet s plynovym pedalem... s GY jsem ted letel zatackovityma udolnima silnicema podel rek skoro porad 80 - 110, kolikrat jsem chytil i pulkou auta nejakou vetsi louzi, kterou jsem treba za zatackou nebo horizontem necekal, a nikde to vylozene neustrelilo... za me perfektni. Kdyz jsem koukal na GoPro zaznam, tak kontrolka trakce si taky prakticky nezablikala (casto blikne, i kdyz neni znat zasah, a popravde na pristroje pri jizde moc nekoukam - proto jsem to mohl zhodnotit az doma ze zaznamu). Na dalnici za silneho deste 130 km/h taky s naprostou stabilitou. Pripada mi to az jako nejaka magie, kterou v GoodYearu provedli... na normalnim aute bych si toho rozdilu mezi pneu asi tak moc nevsiml, resp. nikdy driv jsem tak dramaticky rozdily pri zmene pneu nepozoroval, ale na Miate je to znat hodne (letni Potenzy - celorocni Hankooky - letni GoodYeary).
 
Otázka je co ty GY budiu dělat po 2 sezónách
 
Otázka je co ty GY budiu dělat po 2 sezónách
Myslim ze po dvou sezonach budou nekde v pneunebi :) Necekam, ze by mi mely vydrzet nejak moc vic, nez 10 - 15 tis km / 2 roky…

Jeste jsem byl zmerit hloubku dezenu, predek 6.5mm a zadek 6.2mm, digitalni suplerou na stredovych drazkach. Vnejsi krajni drazka vzadu 5.9mm. A maji za sebou 2800 km. Tak zatim to nijak moc neubyva…
 
Já na 5ky měl tusim 24tkm za 2 sezony - pořád jsou na prodej se 4 - 4,5 mm :D
 
Premyslim, ze bych na BN vzal v rozmeru 215/45/18 Falken Azenis FK510 (520 se v mem rozmeru nedela). Vy, co jste je jezdili, muzete je doporucit? Zatim jsem k nim cetl vicemene jen chvalu. Jsou UHP, ze?
 
Stále jezdím 4tá sezóna předek byl před sezonou 4,5 a zadek 5mm vlastnosti víceméně pořád stejné, za mě poměr cena/výkon, na to že před 4 rokama jsem koupil celou sadu za 10tk. Tak super.
 
No a prepocteno na kilometry to dela cca kolik? Prave ta cena je oproti Michelinu sympaticka.

Krome techto Falken Azenis a Michelin PilotSport, mate jeste nejaky tip na UHP pneu v danem rozmeru?
 
Pořízeno při 58tis teď najeto 94 s tím že procentuální se víc jezdí v létě na zimacich jezdím jen nutné minimum. Takže bych řekl že takových 25 tis mít za sebou budou.
 
Já trochu lituji že jsem na BN nesehnal nějaká fakt pěkná a lehká kola a neobul celoroční Continental Allseasons. Máme je na Sportage a jsou skvělý a úžasně tichý. Zatímco PS5 mě moc nepřesvědčily. Drží dobře ale hučí stále hodně jako PS3 a i po najetí pár tisíc km stále hodně lepí a házejí štěrk.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Macyn:
Prosim te, ochranu rafku maji, ze? Foto bys asi nemel?
 
Jej, vzpomnel sis. Diky moc. Tak nejaka ochrana tam je, to je dulezite.
 
Tak jsem se totalne zamotal v typech pneumatik o_O. Mel jsem za to, ze existuje kategorie touring, HP a UHP. Jenze ono je taky max performance, extreme performance, premium touring, trackday/competition.

Predpokladam, ze co do pouzitelnosti na bezny vuz a denni jezdeni to bude v poradi touring, premium touring, HP, UHP, max performance, ale extreme performance a competition uz na dany ucel pouzitelne nejsou? Je to tak spravne?
 
Já trochu lituji že jsem na BN nesehnal nějaká fakt pěkná a lehká kola a neobul celoroční Continental Allseasons. Máme je na Sportage a jsou skvělý a úžasně tichý. Zatímco PS5 mě moc nepřesvědčily. Drží dobře ale hučí stále hodně jako PS3 a i po najetí pár tisíc km stále hodně lepí a házejí štěrk.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Tak příště budeš chytřejší a už taky přejdeš na AllSeason 🤗
 
Back
Top