• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Continental je podle mě průměrnej výrobce s velkým marketingem zasahujícím do testů.
Výsledek je sice stejnej, ale říkáš to špatně. Marketing na výsledek testů nemá vliv. Vliv má to, že Continental staví směsi primárně na 200 - 500km od novoty, aby vyhrávaly v testech, a to už nějaké to desetiletí. Takže marketing se dělá sám tím rozhodnutím upéct takovou gumu, co bude první v testu. Kdybys ty gumy porovnal po 7.000 km, docela bys koukal o kolik jsou Michelin lepší. Ale takový test samozřejmě nikdo neudělá a Continental na to spoléhá.
 
Ja to vím jednou jsem za svýho mladí těmto výsledkům podlehl. Continental nikdy více
 
Poslední úprava:
Ono nie vzdy vsetky legendy a baje musia byt pravdive:
Ja jazdim aktualne GY F1 A5 a zvazoval som aj Conti PC6 ci Michelin PS4 a zvitazil naj pomer cena vykon u GY. Tiez ma presvedcil test
.

Odoslané z MI CC9 Pro pomocou Tapatalku
 
Asymm5 jsou pro většinu řidičů naprosto dostačující a věřím že by 80% času stačily i mě. Cena okolo 10tis za sadu je taky parádní, zvlášť v porovnání s barumkama který stojí cca jen o 1000 Kč míň.
 
Ktorych 20% by nestacili?
Ja som postrehol akurat to, ze kym.neboli zabehnute, nedrzali na 100%. Po najazdeni asi 2000km zacali byt ako prilepene aj pri jazde v serpentinach na hrane. Na brzdach su paradne (v spojeni s EBC a RedStuff) je to skvela kombinacia a kazda jazda sa da uzit
Nevyhoda oproti PS4 je podla mna akurat hmotnost. Inak su to zanedbatelne rozdiely. Aj preto mozu byt v testoch PS4 v dry handlingu rychlejsie.

Odoslané z MI CC9 Pro pomocou Tapatalku
 
Model 2014. V klasických testech nic moc:
  • 22nd: 2017 Auto Bild Summer 43 Tyre Shootout (225/50 R17)
  • 7th: 2014 Auto Zeitung 12 Summer Tyre Test (225/50 R17)
  • 10th: 2014 Auto Bild Top 15 Summer Tyre Test (225/50 R17)
  • 14th: 2014 Auto Bild 50 Summer Tyre Shootout (225/50 R17)
Údajný plusy - nízká spotřeba, velká výdrž a tichá.
Údajný mínusy - průměrnej suchej a mokrej grip. Dlouhá suchá brzdná dráha. Velká náchylnost k aquaplaningu.

Ale zas je až o polovinu levnější oproti běžným gumám, dokonce i Barumky jsou dražší ;) Já bych teda když už lowcost bral Hankook S1 Evo3 nebo Falken FK510.
 
Hankook označovat lowcost je docela odvážné. Jako lowcost používá Hankook značku Laufenn.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Myslel jsem tí, že patří mezi slušnýma výrobcema k těm levnějším
 
Mam zimne matadorky sibir snow, vyborne pneu. Za minuly rok videli raz 2cm snehu a tento rok ani raz. Som so zimnymi pneu skoncila vdaka globalnemu oteplovaniu. Budu celorocky, zimne su pre mna vyhodene prachy.
 
Díval jsem se na statistiku teploty v Brně, za 365 dní byla nejnižší teplota - 8°C a sníh jsme měli 1 den (když nebudu brát poprašek jako sněhovou vrstvu)
@Danka co budeš brát za celoročky?
 
Back
Top