• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Ta ochrana je tam dobře viditelná
 
Psal jsem to z telefonu, vidět to bylo dostatěčně i bez zvětšení v mobilním režimu a to nemám nějákej hyper stroj :D

@Uko Ješita mají to i jiní výrobci označuje se to MFS, FR nebo RPB záleží na výrobci

Doplním info k PS4 - Spotřeba mě stoupla na litr, ale přisuzuju to značně těším liťákům viz 17-18 a v 18kovým rozměru je i delší obvod, což v součtu udělá vozidlo znatelně línějším. K tomu když se přidá vyšší přilnavost tak se to na spotřebě projeví, ale stojí to za to ;)
 
Poslední úprava:
A funguje ta ochrana? A maji to i jine pneu nebo je to patent Falkenu?

Má to spousta značek a funguje to celkem slušně pokud nenajedeš do obrubníku ve větší rychlosti. Při takovém lehčím otření to disk ochrání.
 
Je to ideální proti známýmu odírání alu o rantl při parkování, na zimáku mi to zachránilo kolo když mě zadek lehce ujel a klepnul do obrubníku naplocho. Navíc to podle mě vypadá líp než buclatá guma ;)
 
A funguje ta ochrana? A maji to i jine pneu nebo je to patent Falkenu?
Z moji zkusenosti nefunguje. Mel jsem ji na dvou autech, se kterymi jsem tehdy jeste parkoval a jezdil po meste, a zabrani to opravdu jen tomu absolutne nejjemnejsimu otreni... Ale kdyz treba vycniva jeden segment obrubniku, obrubnik je vykloneny, nebo jsem proste byl vic kolmo, cvakne se to a normalne se skrabne disk. A to jsem fakt extremne opatrny a peclivy ridic - co ve meste neziju, nemam na discich jediny skrabnuti ani bez tyhle ochrany. Auto je proste silene tezka vec, pro kterou nejaka guma neni nic - kdo zazil odbrzdeny auto pohybujuci se i treba 1 km/h, vi. Za me je to teda takova spis marketingova vec. Jo a mel jsem to na Nokianech a Michelin.

Na pohled se mi ale pneu s tim vycnivajicim lemem vic libi, pneu je jakoby vic spojena s rafkem, takze z takovyho pohledu za me dobry. Stejne to ve vetsine nizkoprofilovych rozmeru bez toho ani vyrobci nedelelaji.
 
Díky všem za info, tak jsem zjistil, že to mám na Bridgestonech, co jsou na autě z výroby, taky. A potvrzuji,je to spíš optická záležitost. Taky jsem velmi opatrný a už to jeden ráfek schytal,ikdyž jen velmi lehce.
 
NS-2R nejsou špatný, podobný jako Federal 595RS-R jen tolik nedrží za sucha a víc poslouchají na mokru, ale rozdíl je malej
 
NS-2R nejsou špatný...
A nevis jak jsou na tom vseobecne tyhle typy pneu v rozmeru 205/55/16? Na Primere jsem mel UHP GT-Radial 205/50/16 a na nase silnice akorat. Ale 55 ma uz o 1cm vyssi bocnici a toho se bojim, aby se nerolovaly. A ve 215/45/17 tam uz mam zase obavy, ze to bude zbytecny overkill sirka dezenu/vykon a moc nizka bocnice.
 
Záleží jestli ti jde o komfort nebo grip v zatáčce
 
Komfort az tak neresim. To bych tam dal jinak nejaky eco silent 195/65/15. Spis mi jde o to, jestli ty 55 maji bocnici natolik vyztuzenou, ze to dokaze byt jako UHP pneu s nizsi. Kdyby tam slo dat 205/50/17 tak nad nicim nekoumam. Takhle je 215/45/17 SU4 vs. 205/55/16 NS2R
 
Michelin ps4 i když se vyzutá tváří jako kus hadru tak po obutí to funguje relativně dost pevně, šutr jako 595RS-R to není ale je to dost slušný a je to asi to co hledáš, zy GY bufou podobný, záleží jestli se dělají ve tvým rozměru a jestli je cena přijatelná. 595RS-R se dělá max profil 50, NS-2R tuším do 55, případně vic daily guma ty RE050A je levnější jak M nebo G a rozdíl pro člověka co nechce řezat zatáčky je zanedbatelnej
 
Michelin ps4 i když se vyzutá tváří jako kus hadru tak po obutí to funguje relativně dost pevně, šutr jako 595RS-R
A ty je mas v jakem rozmeru ty piloty? Ja u tech GT-Radial mel bocnici 2x polyester a i fachman co mi je nazovatal rikal, ze jdou daleko hur, nez jeste nejaky sirsi s nizsi bocnici. V 55 se prave dela jen NS2R a Toyo R1R. Ale R1R ted hodne vyletely s cenou. Na nissan klubu zase naopak nekteri psali, ze 595RSR ma mekkou bocnici:eek:Nepamatuju si, ale s cim to porovnavali. Kazdopadne v ve 205/55 se nedelaji, tak je to fuk. Zkusim napsat asi jagymu, jestli od nej nekdo nejezdi 205/55. Ten ma taky na nissanklubu ban. Ale ja mam zrejme rokord. Me ho dal ten mental na 10 let:triumph::joy:
 
R1R fungují slušně ale jen za sucha. 595RS-R jsem měl na almeře N15 3 sezóny a bočnice byly tvrdý dost, jezdila jak po kolejích
Já mám lifetime permanent ban už asi 5let
Piloty mam 225/45/18 originální rozměr
 
Já mám lifetime permanent ban už asi 5let
Piloty mam 225/45/18 originální rozměr
:joy::joy: on je hroznej.
Tak to mas bocnici jako u 205/50, to mas dobry. Ta 202/55 ma o 11mm vyssi a toho se prve boji, ze vypalim x papirku a ve finale to bude naprd.
 
Teď se dívám že v tom blbým rozměru 205/55/16 se ze zmíněných dělá jen PS4. Sada se dá sehnat za necelých 8 700 Kč

V 215/45/17 jsou:
FK510 za 7900 (ideal)
Eagle F1 Asym 5 za 9500
V12 EVO 2 za 8000
595RS-R za 9300
 
Teď se dívám že v tom blbým rozměru 205/55/16
No ja kdyz vidim tenhle rozmer, tak prvni co si reknu Ochcavka :laughing:
Ve 215/45/17 je vetsi vyber uz, ale tam uz bych sel spis do nejaky UHP jen, lebo 215 semislick uz by byl overkill na 166k, kdyz kluci na pohodu davaji SR20VE s 205 lepsima pneu.
Falkeny mam v hledacku.
GY mam v hledacku.
Hankook maji pry mekkou bocnici, nekdo psal s Primerou, ale urcite budou dobry i tak.
Federal viz vyse.
Zatim man faforita nenapadne Nexen SU4, maji dobre reference.
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

Zajimave se jevi i General Altimax One S, ale jeste nejsou moc vyzkousene.

Ve 215/45/17 bych teoreticky potreboval jen dve. Na aute, kdyz jsem ho loni kupoval na podzim v patek 13.o_O jsou zanovni Dunlop Sport Maxx RT2 DOT 5218. Mel jsem je na Aurisu a jsou dobry. Vycutnul bych jen ty uplne obyc touring Hankook Ventus Prime2.
 
Federal není semislick, ale UHP
 
Back
Top