PetMazda
člen KLANu
- 31
Jak jsem už psal výše. Na BFG jsem už pár zim odjezdil a opravdu jsem nezaznamenal horší přilnavost než u Alpinů. Jediný rozdíl byl ten, že Alpin měly lepší záběr na sněhu, takže tam, kde jsem nasazoval na BFG řetězy jsem ještě jel Alpinama. A zaručenému kilometrickému proběhu uváděnému nota bene na oficiálních stránkách výrobce bych klidně věřil. V USA si v tomto nikdo nedovolí lhát. Konkurence by ho totiž "sežrala". Jinak BFG Ti nenutím, jen píšu své zkušenosti a co si vybereš je Tvoje věc.45000 mil ? to jako ze daji 70000 km….?
Pokud ano znamená to jediné (fyziku neokecaj) ze buď jezdily po speciálním povrchu který v ČR opravdu není a nebo je směs pneu tvrdá. A tvrdá směs vždy znamená dvě věci.
Delší vydrž.
Horší přilnavost.
Jak sem psal vydrž mě nezajímá jde mi o max výkon.
Na kolo taky kupuji pneu s měkkou směsi aby drželi a životnost je mi fuk.
To je sice fajn, ale mě by ho nikdo nedovezl takže si cinknu na asistenci a nechám si prezout/opravit proste dle potřeby.
Ty dvě sady jsem vozíval dřív tehdy jsem moc neřešil vyvažování a sám sem si to venku přehodil.
Od doby co mi zacli házet kola na větších ráfcích už vyvažování řeším a byt třeba neupadne zavazicko tak i vliv různého ojeti a td se hodí mít to proste před sezonou v cajku. To jestli nechám už o par stovek v servisu víc za prehození pneu mě netrápí investice cca 20000,- za další disky to vynahradi na dalších 10 let.
A kdo vi v jakem stavu bude auto za 10 let nebo jestli mi ho za měsíc zas sejme nejakej kamionak a já budu řešit jiné auto.