Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ty Continentaly TS850P jsem koupil teď na zimu v rozměru 225/45 R18, zatím je nemám na autě. Ale na jaře můžu poreferovat.Jo to bude tím, že já mám vždycky auto které má tak debilní rozměr pneu ?
Ještě by se dali testnout Continentaly Winter Contact TS850P
Celoročky určitě ne, jak sem psal mám 30 tisíc ročně hlavně na okreskách a zrovna včera bylo tak hezky že se mi i rafička tachometru podívala na 160.
Vždy jsem razil že mezi prdelí a asfaltem je guma a od té požaduji to nejlepší co dokáže a univerzální pneu nikdy nebude nejlepší v našich podmínkách, pořád tu je velký rozdíl mezi parným létem a zimou.
Tu tabulku si někdo vycucal z prstu. V manuálu má M6 stanovený utahovací moment 108-147 Nm. Osobně utahuju na 110 Nm a stačí.
Máš pravdu. " Vycucal si ji z prstu" koncern Continental. Vytáhl jsem z ní jen Mazdu. S ostatními jsem nechtěl zatěžovat. Tady je odkaz na kompletní tabulku: https://blobs.continental-tires.com...c101a76f3/tabule-utahovacich-momentu-data.pdfTu tabulku si někdo vycucal z prstu. V manuálu má M6 stanovený utahovací moment 108-147 Nm. Osobně utahuju na 110 Nm a stačí.
Blahopřeji. Skvělý kup.Mě se nakonec povedlo sehnat GY Eagle F1 asymmetric 5 za 9500 Kč (225/45/18). Jsou sundaný z novýho auta, mají najeto necelých 50km, ještě jsou na nich ty barevny pruhy, DOT 0321, paráda
Na asijské gumy asi dobré? Osobně bych se jich bál, cena není vždy nejlepší měřítko ať dole či nahoře! Tím chci říci, že levný výrobek nebo naopak nejdražší výrobek nemusí být ten nejlepší!Přezuto na zimní Kleber a...
takhle vypadají letní Atlast sportgreen2 po dvou letních sezónách a odhadem do 18 000 km(minulej týden ještě za 200,- pro stát)
Zobrazit přílohu 37383Zobrazit přílohu 37385
Helééé, jako nebylo to nejhorší, nikdy jsem neměl problém, si tak říkám jak budou lepit GY když tady s těma čajnama jsem měl občas strach že už to je mocNa asijské gumy asi dobré? Osobně bych se jich bál, cena není vždy nejlepší měřítko ať dole či nahoře! Tím chci říci, že levný výrobek nebo naopak nejdražší výrobek nemusí být ten nejlepší!
Jeden můj kamarád (jezdí závody do vrchu) říká, že 4 gumy jsou vlastně 4 body, které tě drží na silnici!
Jsi odvážný!Helééé, jako nebylo to nejhorší, nikdy jsem neměl problém, si tak říkám jak budou lepit GY když tady s těma čajnama jsem měl občas strach že už to je moc
Na ty Kleber krislap HP3 si nemůžu stěžovat, ale jezdím jen po Vysočině, takže nic náročnýhoTy klebery v rozměrech do 195 loni a předloni dopadaly docela dobře v testech
Na PS4 najet 28 tis. km je dost slušný počinek. Viděl jsem předchozí gen. PS, které jezdily na šotolině/asfalt 50/50 a po 12 tis. byly na odpis. Jen pro úplnost - synek, co je měl, pojal jízdu jako jednu velkou rally. Jinak ty PS bežně najíždějí tak 20-23 tis.A já nadávám na ps4, ze vydržely je 28tkm a to nejsou na minimu, nekomu ještě sezonu vydrží... Takže opravdu se ty "levný" atlasy vyplatí když ani nevydrží? ?
Ty Klebery mě mile překvapily, na prašanu nic moc, ale za mokra a hlavně za břečky drží jak blázen. V zimě jsem na nich nalétal cca 20 tisíc a moc jsem nepoznal, že by ubejvali. Ani drahé nejsou, jedny nové jsem teď kupoval v rozměru R15 i na Oktávku.Na ty Kleber krislap HP3 si nemůžu stěžovat, ale jezdím jen po Vysočině, takže nic náročnýho