• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

  • Vlákno založil Vlákno založil r6d3k
  • Datum založení Datum založení

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Máte někdo zkušenost s Yokohama advan fleva, případně advan sport?
Fleva jsou za pěknou cenu s fajn parametrama. Mají nižší hlučnost.
Zvažuju v rozměru 225/45/19 i hankok K127 Ventus S1 evo 3
Na normální až lehce svižnou jízdu.
 
Jo to bude tím, že já mám vždycky auto které má tak debilní rozměr pneu ?

Ještě by se dali testnout Continentaly Winter Contact TS850P



Celoročky určitě ne, jak sem psal mám 30 tisíc ročně hlavně na okreskách a zrovna včera bylo tak hezky že se mi i rafička tachometru podívala na 160.

Vždy jsem razil že mezi prdelí a asfaltem je guma a od té požaduji to nejlepší co dokáže a univerzální pneu nikdy nebude nejlepší v našich podmínkách, pořád tu je velký rozdíl mezi parným létem a zimou.
Ty Continentaly TS850P jsem koupil teď na zimu v rozměru 225/45 R18, zatím je nemám na autě. Ale na jaře můžu poreferovat.
 
Mě se nakonec povedlo sehnat GY Eagle F1 asymmetric 5 za 9500 Kč (225/45/18). Jsou sundaný z novýho auta, mají najeto necelých 50km, ještě jsou na nich ty barevny pruhy, DOT 0321, paráda
 
Tu tabulku si někdo vycucal z prstu. V manuálu má M6 stanovený utahovací moment 108-147 Nm. Osobně utahuju na 110 Nm a stačí.
Máš pravdu. " Vycucal si ji z prstu" koncern Continental. ;) Vytáhl jsem z ní jen Mazdu. S ostatními jsem nechtěl zatěžovat. Tady je odkaz na kompletní tabulku: https://blobs.continental-tires.com...c101a76f3/tabule-utahovacich-momentu-data.pdf

Mě se nakonec povedlo sehnat GY Eagle F1 asymmetric 5 za 9500 Kč (225/45/18). Jsou sundaný z novýho auta, mají najeto necelých 50km, ještě jsou na nich ty barevny pruhy, DOT 0321, paráda
Blahopřeji. Skvělý kup.
 
Přezuto na zimní Kleber a...

takhle vypadají letní Atlast sportgreen2 po dvou letních sezónách a odhadem do 18 000 km(minulej týden ještě za 200,- pro státo_O)

IMG_20211028_112719.jpgIMG_20211028_112733.jpg
 
A já nadávám na ps4, ze vydržely je 28tkm a to nejsou na minimu, nekomu ještě sezonu vydrží... Takže opravdu se ty "levný" atlasy vyplatí když ani nevydrží? ?
 
Tak mám taky přezuto na ty celoročky.
První dojmy super.

Pocitově je možná mírně tišší nebo má minimálně jiný zvuk.

Co je velký rozdíl je pohodlí. Na Bridgestone Turanza jsem musel mít tlak 2,4 max 2,5 aby se to dalo jak sem šel s tlakem vejš bylo to tvrdý a udrncaný.
Na Continental AllSeason mám tlak 2,7 a řekl bych že je to pohodlnější jak ta Bridgestone na 2,4. Tím myslím přejezd nerovností, děr a td.

Zatím jsem testoval jen teploty -2°C až 15°C na suchu, při těchto teplotách pneu sedí parádně dával jsem si slalom po silnici a drželo to moc pěkně sgejně tak zatáčky.

Tak teď se těším na pořádný lijáky a sníh doufám, že něco bude ?

Zatím tedy najeto 150 km.
 
Přezuto na zimní Kleber a...

takhle vypadají letní Atlast sportgreen2 po dvou letních sezónách a odhadem do 18 000 km(minulej týden ještě za 200,- pro státo_O)

Zobrazit přílohu 37383Zobrazit přílohu 37385
Na asijské gumy asi dobré? Osobně bych se jich bál, cena není vždy nejlepší měřítko ať dole či nahoře! Tím chci říci, že levný výrobek nebo naopak nejdražší výrobek nemusí být ten nejlepší!
Jeden můj kamarád (jezdí závody do vrchu) říká, že 4 gumy jsou vlastně 4 body, které tě drží na silnici!
 
Na asijské gumy asi dobré? Osobně bych se jich bál, cena není vždy nejlepší měřítko ať dole či nahoře! Tím chci říci, že levný výrobek nebo naopak nejdražší výrobek nemusí být ten nejlepší!
Jeden můj kamarád (jezdí závody do vrchu) říká, že 4 gumy jsou vlastně 4 body, které tě drží na silnici!
Helééé, jako nebylo to nejhorší, nikdy jsem neměl problém, si tak říkám jak budou lepit GY když tady s těma čajnama jsem měl občas strach že už to je moc :joy:
 
Ty klebery v rozměrech do 195 loni a předloni dopadaly docela dobře v testech
 
A já nadávám na ps4, ze vydržely je 28tkm a to nejsou na minimu, nekomu ještě sezonu vydrží... Takže opravdu se ty "levný" atlasy vyplatí když ani nevydrží? ?
Na PS4 najet 28 tis. km je dost slušný počinek. :cool: Viděl jsem předchozí gen. PS, které jezdily na šotolině/asfalt 50/50 a po 12 tis. byly na odpis. Jen pro úplnost - synek, co je měl, pojal jízdu jako jednu velkou rally. :grinning: Jinak ty PS bežně najíždějí tak 20-23 tis.
 
Mel jsem PS3 na Mazde 3 (165k hatchback), a najel bych na nich urcite kolem 45 - 50 tkm, kdybych ji neprodal. 20 - 23 by mi prislo jako extrem ve skoro trvale ztrate adheze, at uz v zatackach nebo pri rozjezdech. Ale samozrejme zalezi dost i na aute, sirce/hmotnosti, geometrii, teplotach... Staci mrknout na google v anglictine a samozrejme se pozorovani dost rozchazeji podle stylu jizd a vykonu aut, od 15 do 50 tkm (to kdyz koukam na zkusenosti majitelu veskerych aut, tzn. i sportovnich), ale myslim ze zrovna s modernima Mazdama, krom MPS, se skoro neda jezdit tak, aby to sezralo gumu za 15, jako nejaky trhac asfaltu, se kterym jeste majitel jezdi na track days. Krom toho, ze jsou slaby, tak jsou jeste Mazdy hodne lehky, a vetsina modelu ma docela slusne rozlozeni hmotnosti.
 
Na ty Kleber krislap HP3 si nemůžu stěžovat, ale jezdím jen po Vysočině, takže nic náročnýho :D
Ty Klebery mě mile překvapily, na prašanu nic moc, ale za mokra a hlavně za břečky drží jak blázen. V zimě jsem na nich nalétal cca 20 tisíc a moc jsem nepoznal, že by ubejvali. Ani drahé nejsou, jedny nové jsem teď kupoval v rozměru R15 i na Oktávku.
 
Tak k postupnému hodnocení Continental AllSeason přidávám další bod a to jízdu v dešti.
V pondělí lijáček a mokrá vozovka, Mazda mi hlásila 4°C až 6°C.
Jel jsem tedy po okreskách 3,2,1 třídy a pneu drželi jak na kolejích tak jsem postupně přidával až jsem jel nějaké úseky 140km/h. Zkoušel jsem slalom a brždění plus trhání volantem a vždy jsem dostal okamžitou reakci a bylo cítit že pneu má perfektní přilnavost a nedochází k její ztrátě a ,,plavání”.

Byl jsem hodně mile překvapen takovou přilnavost v dešti jsem zatím s žádnou zimní ani letní pneu nezažil a v podstatě se auto chovalo tak jako bych jel za sucha.

Takže jsem zatím potěšen a jak tu kolega při mém výběru psal o těch Hankook cwloročkách jak drží na mokru tak musím souhlasit, že celoročka v tomto opravdu exceluje.

Teď ještě aby napadl letos sníh ?
 
Back
Top