• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

  • Vlákno založil Vlákno založil r6d3k
  • Datum založení Datum založení

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
88 má 88 protože je to od 4500 omezený, lze to odemknout u Shr3ka viz příslušné téma, teď zpět k pneu!
 
Máte niekto info (z obchodu alebo od výrobcu alebo odkiaľ) kedy budú dostupné viaceré veľkosti Continental premiumcontact 7?

Na 19" majú v súčasnosti len 2 veľkosti a ja potrebujem úplne inú.

Je nejaké pravidlo kedy sa veľkosti pridávajú do ponuky? Po sezóne, pred...?
 
Myslím ze na to žádné pravidlo není. Respektive poptávka - pokud bude velká pak jistě zahájí výrobu požadovaného rozměru. Pokud je nízká pak se jim nevyplatí dělat další rozměr.
Taky bych chtěl aby udělali AllSeason Contact v rozměru 185/60 R16.
 
Ako môžem aktivovať výrobu? Napísať im, že potrebujem 4ks a dúfať, že nás bude viac? :grinning: Alebo napísať že ich chcem 8000 a potom trošku poupraviť objednávku?
 
Nedávno napršelo a zrovna ve chvilce co jsem kouknul bočním oknem to přede mnou chlap zašlápnul kvůli sanitce. Moc místa na brždění mi nezbylo, už jsem si říkal že to rozstřelím, ale přes to jsem zastavil 3 metry od něho.
Díky tomu, že M6 není kovadlina, má schopný brzdy a hlavně Yokohama advan fleeva mají na mokru Ácko to dopadlo na výbornou. Na suchu taky fajn,
 
Taky jsem řešil či jít nebo nejít do Asym 6. Nakonec si je zkusím na neMazda povozu v rozměru 235/45 R18 a uvidíme co vydrží.
Pro zajímavost a porovnání mají nové Asym 5 vzorek 7,5 mm a Asym 6 pouze 7 mm.
Zase další perfektní srovnání:

Za sebe podávám hlášení, že GY Asym6 jsou zdaleka nejlepší pneu co jsem měl kdy nazuté. Zvládají i zátah elektromotoru a brzdí se s nimi naprosto fantasticky ;)
Uvidíme co ta výdrž.
M6 dostala na konec léta GY Eagle F1 Asymmetric 6 FP, v rozměru 225/55 R17 97Y. Najely cca 5kkm, nové 7mm, při přezutí předek na 6.0 a zadek 6,7 mm.
Uvidíme, ale matematika hlásí nic moc :confused: tedy nájezdem. Ale jinak spokojenost.
Taky jsem teď najel cca 4 tisíce kilometrů a jsem na předku na 6 mm. A to ještě ani nebylo pořádné vedro :)
Uvidíme jak budou ubývat dále, ovšem dle videa by to nemuselo být v porovnání s konkurencí až tak špatné. A to i co se týká konzistence výkonu při ubývajícím vzorku ;)
 
A jak fungují na okreskové jízdě? Někde jsem četl že jsou horší než 5ky
 
Zase další perfektní srovnání:

Za sebe podávám hlášení, že GY Asym6 jsou zdaleka nejlepší pneu co jsem měl kdy nazuté. Zvládají i zátah elektromotoru a brzdí se s nimi naprosto fantasticky ;)
Uvidíme co ta výdrž.

Taky jsem teď najel cca 4 tisíce kilometrů a jsem na předku na 6 mm. A to ještě ani nebylo pořádné vedro :)
Uvidíme jak budou ubývat dále, ovšem dle videa by to nemuselo být v porovnání s konkurencí až tak špatné. A to i co se týká konzistence výkonu při ubývajícím vzorku ;)
Tyjo tak to bych asi čekal vydrž 15 tisíc km a přezout. Pokud tedy rapidně neznění průběh opotřebení. Protože i u oetních je fajn držet se aspoň kolem 4mm dezenu aby ta pneu nějak fungovala na vodě.
 
A jak fungují na okreskové jízdě? Někde jsem četl že jsou horší než 5ky
Bohužel nemám přímé porovnání s Asym5 na jednom autě. Nicméně Asym6 lepí parádně a jsou ovšem i stále komfortní. I GTE, který není zrovna okreskový prototyp, poslouchá v zatáčkách na slovo ;)
 
Ja mam vzadu 10tis km jazdene Asym5 (minulu sezonu v predu) a v predu nove Asym6. Hlucnost je pri oboch trochu vyssia- tento parameter mna ale nezaujima. Asym6 trochu viac jazdia v kolajach a tahaju volant po nerovnostiach, komfort je asi rovnaky (mam 2,3bar na R18). Jazdne vlastnosti na suchu su najlepsie co som kedy mal, 140kmh na okreske v zakrute ani nepisknu (na nemeckej dialnici). Na mokrej ceste tiez najlepsie co som jazdil, pri hlbsej vode ale velmi nefunguju. Cena vo februari/unor bola 135euro za kus, co je na urovni michelin, continental atd. Na vydrz som zvedavy, ale pre niekoho, kto jazdi rocne 10-15tis km to spravi na konci ajtak rozdiel par korun korun za rok a radsej sa 2 sezony bavit na fantastickych pneu ako sa 3 sezony trapit na nejakych nexenoch atd. Priklad, znamy kupil letne nokiany lebo chcel usetrit a teraz mu auto plachti na volnobeh ako so zatiahnutou rucnou, oproti starym michelinom.
 
v predu nove Asym6
Na mokrej ceste tiez najlepsie co som jazdil, pri hlbsej vode ale velmi nefunguju.
Jsem "rád", že to čtu, resp. mě taky přišlo, že jsou dost nové na časté projevy aquaplaningu... trochu jsem si spílal, jakože co bych už chtěl, ale pokud to trápí i jiné, něco na tom bude :no_mouth:
 
Za mě Google jistě funguje, @MK-M3 chce asi jen "přenést" více zodpovědnosti na řidiče a jeho chování... a má taky pravdu :innocent:
 
Né funguje, jen jsem si chtěl zas pochválit své pneu které mne při přívalovém lijáku v úterý opět ujistili, že ani při extrémní vodě na vozovce ve 150km/h neví co to ten aquaplaning je.


Opravdu ta pneu drží na vodě jak na suchu - budu je muset testnout na nějakém mokrem polygonu abych našel limity.
 
Poslední úprava:
Jo - jednou větou?

Je to pěkně na pi….u.

Chceš jedny pneu? Kup si celoroční ty tě dnes nebudou limitovat na normálním autě.
Nechceš celoročky? Jezdí dvě sady.

Jezdit letní v zimě nebo zimní v létě je to nejhorší co můžeš udělat.

PS: Do těch teček se doplňuje písmenko ,,Č”
 
Back
Top