• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Proč si v servise nenechat nalít do motoru Mazda Original Oil?

Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Ok,už mlčím, našel jsem též v němčině :-).
Ale předtím jsem našel německé stránky Ravenol,kde bylo fakt napsané SL,věř nebo ne.Mrkni na tuhle stránku.



Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Ok,jasne,jen je zavádějící,že Ravenol-shop.de se tváří jako oficiální přímý prodejce produktu z Ravenol.de.
Ale jak říkají Němci lange Rede, kurze Sinn,rozumím a děkuji Ti

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
On i Ravenol.cz vypadá jak oficiální web, ale je to jen českej eshop. Sice aktualizuje informace, ale kolikrát i s větším jak pulročním zpožděním
 
On i Ravenol.cz vypadá jak oficiální web, ale je to jen českej eshop. Sice aktualizuje informace, ale kolikrát i s větším jak pulročním zpožděním
Ok,díky moc,o starost min,kde shánět olej SN

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Další novinka od ravenolu !
Ravenol HCL (5W-30 A3/B4) má nyní jako jedinej olej v této kategorii API SN ;)
 
Další novinka od ravenolu !
Ravenol HCL (5W-30 A3/B4) má nyní jako jedinej olej v této kategorii API SN ;)
Ahoj,malý opatrný dotaz...experimentovat s 5W40 VST od Ravenol,též SN asi neni dobre, kdyz mi manuál píše 5W30,že?:-)
Díky.

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
VST už je SP. Pokud máš teď 5W-30, neubývá, a nehoníš často motor tak stačí HCL. Samozřejmě VSTčkem nic nezkazíš, vzhledem k tomu že je to asi nejlíp aditivovanej olej za přijatelnou cenu - otázka je, jestli to využiješ.
 
VST už je SP. Pokud máš teď 5W-30, neubývá, a nehoníš často motor tak stačí HCL. Samozřejmě VSTčkem nic nezkazíš, vzhledem k tomu že je to asi nejlíp aditivovanej olej za přijatelnou cenu - otázka je, jestli to využiješ.
Tak mám Mazdu 3BP jen chvíli, výměnu jsem ještě nedělal,protože olej byl menen 27.100,mám teď 28.500.
Pakliže tím nic nezkazím,zkusil bych ho na dalsi mezivymenu po 10.000.:-)

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Pokud máš nový BP, šel bych zatím určitě do té 5W-30 HCL
 
Tak řekněme zánovní auto :D
 
zdravim pokial tomu dobre rozumiem ak mam specifikaciu oleja v knizke A3/A5 mozem tam naliat jedno z toho ake chcem ???
 
zdravim pokial tomu dobre rozumiem ak mam specifikaciu oleja v knizke A3/A5 mozem tam naliat jedno z toho ake chcem ???
Ano můžeš použít oba. A3 je olej s normální viskozitou, A5 je lehkoběžný se sníženou viskozitou.
 
tak potom bude asi lepsie ta a3 ? o snizenu viskozitu sa asi zajimat nebudem inac ten mazdacky je tusim a5
Ano, pro běžné a zátěžové podmínky ve smyslu sportovní jízdy je lepší A3. Pokud jezdíš časté krátké trasy se studeným motorem, tak bych se "řidčí" A5 nebál.
Jen doplním, že s M3 denně jezdím kratší trasy do 15 km, když jedu delší trasu, rád se svezu sportovně. Do motoru leju DXG s mírně sníženou HTHS 3,25 a bez problémů.
 
Poslední úprava:
Ahoj, netušíte někdo kde hledat rozdíl nebo se jen výrobce nudil a inovoval balení do retro podoby?
Ptám se tady, pač prodejce bude vědět prd.
1713327913817.png
 
Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Back
Top