- 4 577
Jak jsem řekl, C1 je pro většinu běžných lidí co se průměrným tempem pohybuje z A do B stačí. Proto u většiny není problém. Já to řeším z pohledu člověka co jezdí živěji / sportovněji a tam už by mohl vzniknout ten problém.
Znovu říkám že C1 a C4 jsou žravostí vzhledem k DPF stejný, jen C1 vytváří menší vrstvu oleje kvůli ušetření cca 0.1L/100km paliva. To je ten JEDINEJ rozdíl a C1 doporučil výrobce proto, že v době kdy GH vyvíjeli C4 neexistovala. Větší složitost nebo obavy v tom není potřeba hledat
Znovu říkám že C1 a C4 jsou žravostí vzhledem k DPF stejný, jen C1 vytváří menší vrstvu oleje kvůli ušetření cca 0.1L/100km paliva. To je ten JEDINEJ rozdíl a C1 doporučil výrobce proto, že v době kdy GH vyvíjeli C4 neexistovala. Větší složitost nebo obavy v tom není potřeba hledat