• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Proč si v servise nenechat nalít do motoru Skyactiv-D Mazda Original Oil?

No jo ale C2 a C3 mají nastavený stejný maximum obsahu složek SAPS, jen C2 má šetřit 2,5% paliva (HTHS pod 3,5). Lajcky řečeno jedinej rozdíl je v tom že C2 je řidší
 
Nemám, co bych dodal a musím opakovat, na co dodatečně šetřit palivo u modelu, který se právě (=v době vydání servisní informace) přestal prodávat a byl homologovaný na Euro 5 už v roce 2009? :D Ty to furt vidíš z pohledu C1/C2/C3, ale to je pro konstruktéry vedlejší, když mají vlastní recepturu a výše uvedené normy musí uvádět jen proto, že musí.
 
Možná si jen nerozumíme. Chtěl jsem říct že to tvrzení - C2 je větší ochrana DPF nez C3 - je blbost. Samozřejmě bych volil C3, protože ty "šetřící" oleje mají jen marketingový výhody, v reálu jsou spíš problémem a žádnou výhodu nepřináší ;)
 
Furt jsi mě nevysvětlil v čem vidíš rozdíl. Protože z pohledu DPF jsou to stejný oleje. :p
 
Já ale nemám povinnost ti vysvětlovat obchodně/provozně/technické záměry aftersales MMCZ/MME. Kontaktuj p. Machače nebo p. Rablanszkého, třeba ti to vysvětlí sami. ;) V příspěvku 80 je myslím vysvětleno z mé strany dost a dost. Jak říkám, zkus si do RF nalít C3 olej, když si myslíš, že v tom rozdíl není. Já bych ho tam nelil, a to jsem měl dieselů od Mazdy myslím za ta léta dost a dost - prostě do RF/R2 patří 5W-30 Dexelia/Original Oil DPF případně jiný Low SAPS.
Motto: Šedá je teorie a zelený je strom života.
 
Jenže C2 a C3 jsou oba mid SAPS, low SAPS je C1 a C4. Stačí se podívat do základních parametrů normy acea kde jsou jednotlivý limity vypsány.
Vzhledem k tomu že mazda nemá vlastní normy jako třeba VW nebo Renault, vychází v Evropě z evropské ACEA viz tabulka, na kterou se odvolává jak servisní tak uživatelsky manuál
Screenshot_20200513-121154.png
 
Vzhledem k tomu že mazda nemá vlastní normy jako třeba VW nebo Renault, vychází v Evropě z evropské ACEA viz tabulka, na kterou se odvolává jak servisní tak uživatelsky manuál
Kontaktuj p. Machače nebo p. Rablanszkého, třeba ti to vysvětlí sami.
 
Mám to v plánu, jsem na to vysvětlení zvědavej, protože to moc smysl nedává nebo ty oleje nesplňují uvedený normy. Uvidím ;)
 
Ahoj mohu použít tento olej ,jezdím krátké vzdálenosti
RAVENOL USVO DXG 5W-30 dík za info
Mazda6 2015 po facelitu 2.2 TD SKYACTIV-D Sport Nav Tourer 5dr
 
Je to jedno protože diesely od mazdy krátký trasy vyloženě nesnáší
 
RAVENOL HLS SAE 5W-30 vypadá parametrově velmi dobře. RAVENOL VMP SAE 5W-30 je pak IMO jejich špička.
Mohu použít tento
RAVENOL USVO VMP 5W-30 Engine Oil ?
A jaký ravenol do automatické převodovky ?
Mazda6 2015 po facelitu 2.2 TD SKYACTIV-D Sport Nav Tourer 5dr
Dík za info
 
Poslední úprava moderátorem:
Mohu použít tento
RAVENOL USVO VMP 5W-30 Engine Oil ?
A jaký ravenol do automatické převodovky ?
Mazda6 2015 po facelitu 2.2 TD SKYACTIV-D Sport Nav Tourer 5dr
Dík za info
Do převodovky originál.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
OK dík,do motoru RAVENOL USVO VMP 5W-30 ,do převodovky origo,díky za info.
 
Poslední úprava moderátorem:
Někde jsem četl, že originál Mazda do převodovky minimálně pro evropskou distribuci vyrábí Ravenol.
 
Back
Top