- 1 825
Když mazda uvadela CX-5, normalne se to vsude rikalo, ze je to zvednuta trojka. Nikoliv SUV na bazi 6. Na mne to auto vzdy presne tak pusobilo, je kratky, ma kratkej interier, tomu odpovidajici "pocitove kratky" sedacky, pri jizde vic skace (asi opet diky rozvoru), a rozhodne mi nikdy neprislo treba v interieru designove tak dotazeny, jako 6. Taky mi od zacatku v servisech (Kladno, Usti) rikali, ze na CX-5 se mnohem vic resi podvozek, ktery je udajne poddimenzovany - protoze to auto vazi to samy co 6, jen to potvrzovalo muj pocit, ze je to vysoka trojka. Cenovka tomu vetsinu doby prodeje CX-5 odpovidala, zacinala za 500, nebylo to az o tolik drazsi, nez 3, to az posledni dobou to vyrostlo do nebes. Ja se tu na klanu do CX-5 opiral mockrat, pro me to bylo i v okamzik koupe auto, ktery jsem kupoval pro manzelku a s trochou sebezapreni, hlavne kvuli uzitecnosti a nechuti nebo lenosti jit do jiny znacky, a pak me mnoha vecma prijemne prekvapila... ale muj pozitivni pohled na CX-5 je porad dany kontextem ceny; kdyby stala neco kolem 1 mil Kc, prisla by mi proste docela spatna, zvlast uz dneska, po dalsich dvou letech bez poradneho vyvoje.
Jeste
- Hlucnost nesrovnavam dvoulitr CX5 se sestkou 2.5, tam samozrejme dvoulitr diky sve slabosti a kratkym prevodum prohrava na cele care. Ale 2.5 CX5 a 2.5 6. Stejne jako dynamika je horsi kvuli aerodynamice a tahani AWD, motor musi vic makat, predni sklo a zrcatka vic huci...
- U nas na Litomericku jezdi CX-5 hodne. O dost vic, nez 6 nebo 3.
- Co se tyka ceny, videl jsem ted parkrat u prodejcu CX-5ky, ktere byly az k 1.1m (cenikove), a sice neni tezky si podobne naklikat Kodiaqa, ale ten je zas o dost vetsi kus auta... pak da prodejce vyssi slevu, a myslim ze nakonec je to nastejno. A sice je to trochu pohled "excelovou tabulkou", ale mne osobne po poslednim drobnem faceliftu a v nekterych barvach prestal Kodiaq nebo Tarraco odpuzovat, kdezto Mazda porad vypada stejne . A shora uz se takove cene (po slevach, ktere jsou proti nepremii enormni) blizi premie, jakkoliv k ni mam svoje vyhrady... Proste mi CX-5 prijde vzhledem ke sve "uzitne hodnote" dost draha, prisla mi uz pred tema dvema roky, a ted tuplem. Mozna jsem se proste jen nesrovnal s rustem cen vsech aut, to nepopiram.
Jeste
- Hlucnost nesrovnavam dvoulitr CX5 se sestkou 2.5, tam samozrejme dvoulitr diky sve slabosti a kratkym prevodum prohrava na cele care. Ale 2.5 CX5 a 2.5 6. Stejne jako dynamika je horsi kvuli aerodynamice a tahani AWD, motor musi vic makat, predni sklo a zrcatka vic huci...
- U nas na Litomericku jezdi CX-5 hodne. O dost vic, nez 6 nebo 3.
- Co se tyka ceny, videl jsem ted parkrat u prodejcu CX-5ky, ktere byly az k 1.1m (cenikove), a sice neni tezky si podobne naklikat Kodiaqa, ale ten je zas o dost vetsi kus auta... pak da prodejce vyssi slevu, a myslim ze nakonec je to nastejno. A sice je to trochu pohled "excelovou tabulkou", ale mne osobne po poslednim drobnem faceliftu a v nekterych barvach prestal Kodiaq nebo Tarraco odpuzovat, kdezto Mazda porad vypada stejne . A shora uz se takove cene (po slevach, ktere jsou proti nepremii enormni) blizi premie, jakkoliv k ni mam svoje vyhrady... Proste mi CX-5 prijde vzhledem ke sve "uzitne hodnote" dost draha, prisla mi uz pred tema dvema roky, a ted tuplem. Mozna jsem se proste jen nesrovnal s rustem cen vsech aut, to nepopiram.
Poslední úprava: