- 1 901
Tak takové auto já nechci vlastnit.To budu jezdit na kole a v případě krajní nutnosti radši použiju nějakou tu zdílenou rachotinu.?Jak jsem říkal,nač stahovat kalhoty, když brod je ještě dalekno to zase nějak dopadne.?Myslim, ze v dlouhodobem horizontu maji vyrobci zpusoby, jak auta i navzdory drahemu pohonu a bateriim zlevnit - proste ojebat vsechno ostatni. Levny recyklovany plasty (kde cekam, ze jim linky na jejich zpracovani staty zadotuji), levnejsi konstrukce (naprav, rizeni...), tichost el pohonu umozni min tlumicich materialu, horsi skla, uzky tvrdy ekopneu, jednodussi interier zavisly na jedne obrazovce, absence komfortni vybavy nevyzadovane regulacema, vyroba v lacinych zemich, i kdyz to odnese kvalita... proste vyrobci splni jen regulatorni pozadavky (autonomni brzdeni, SIM karty hlasici polohu a rychlost, atp.) + typ pohonu, a vse ostatni bude co nejlevnejsi, nebo nebude. Kratkodobe by to trh neakceptoval, protoze si lidi nechteji pohorsit, ale plizive by to bylo predstavitelny. Stejne jako dneska lidem, co nepamatuji silny vysavace, vyrobeny v Evrope, jednoduse opravitelny, prijdou ty dnesni vysavace naprosto v pohode...
Citroen ted mel nejakej takovej koncept, jako ukazku toho, jak udelat v dnesni dobe dostupny auto. A je to strasidelny.