V pátek ráno sjednávám autopojištění. V pondělí večer odjezd na rodinnou dovolenou do HR. V úterý ráno kolem páté hodiny defekt u Mariboru. Po nahlášení nouze na centrálu mi bylo sděleno, že nemají přijatou platbu. Pomoc mi klidně pošlou, ale zaplatím si ji sám ( 130€ za přehození prázdného kola za dojezdovku ). Nevyměknul jsem a přehodil jsem sám. Přesun k pneuservisu a do 08:00 čekání na otevření pneuservisu. Pán byl velmi ochotný, opravil defekt a poradil jak se vyhnout kolonám na přechodu do HR. V 08:05 SMS o přijaté platbě za pojištění. "Teď už si ho nechte !". Za 20 let ježdění na dovolenou žádný problém s autem si říkám, prostě to jednou muselo přijít. Ale co pneu opravené, tak rodinko jedeme. Tři kilometry od hranic SLO-HR v 9:00
Nu což, opět volat asistenci
. Tentokráte už mě v databázi mají, super.
11:15 příjezd nasmluvněné odtahovky
11:50 vyloženi u autoservisu (Ptuj)
12:15 dokončena diagnostika - vadný/é vstřik/y cena za jeden 300€ + práce
12:30 - 16:15 dohadování o možnosti opravy/odtahu s centrálou. Po konzultaci, servis potvrdil dobu opravy delší než 24h. Tím byla splněna podmínka pro repatriaci vozidla + přistavení náhradního vozu. Zároveň zajištění hotelového pokoje pro rodinu do příjezdu odtahovky s náhradním vozem.
16:45 příjezd TAXI a odvoz na hotel
Druhý den dopoledne potvrzení příjezdu odtahovky kolem 15:00h.
16:00 odjezd náhradním vozem směr ČR
21:30 příjezd domů
Třetí den dopolene příjezd odtahovky s porouchaným vozem a odvoz zapůjčeného.
Ať žije dovolená
P.S. samozřejmě není nárok na vrácení peněz za dovolenou, protože jsme ji zrušili v den příjezdu.