• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Trochu jsem pogooglil, a zda se, ze v USA to stoji kolem $500 - $650 a v Nemecku cca 900 EUR. Komplet v autorizaku. USA nema DPH, takze proto je to nizsi cena. Taky vidim v nejakym nemeckym katalogu cenu samotnyho original skla (toho akustickyho, se senzorama) 500 EUR. Tak na tom autoskloservis asi pekne rejzuje.
 
Nejradši bych si nafackoval :oops:
To je tak, když si s A-převodovkou spleteš D s R- ´raketou’ :scream:
67F4739C-FF72-4109-A531-417B790C7C02.jpeg
 
Předpokládám, že na CX-5 je nárazník také plastový. Takže by se mohl narovnat, když mu trochu pomůžeš. Před asi 15 lety jsem s Pažoutem 307 zaparkoval v Liptovském Mikuláši v nějaké vilové čtvrti (to jsem tehdy ještě dost řešil parkovací poplatky) a po návratu z prohlídky města jsem měl v boku předního nárazníku pěknou jámu :worried: - byť jen promáčklinu. Dalo se odhanout, z kterého domku někdo vycouval a nevšiml si. Zazvonil jsem na sousedy, jeslti něco neviděli, ale bez šance. Policii jsem radši nevolal. Tak jsme odjeli na hotel a druhý den ráno kouknu na nárazník a nic tam nebylo! :) I lak vydržel. Ten plast měl dost velkou tvarovou paměť a zase se vyboulil. Tady to asi nepůjde díky hranám samo, ale třeba stačí trochu pomoct. A pak už třeba jen lak-tužka.
 
Souhlas, moje boule na narazniku na Mazde 3 (BM, pearl white) se taky po par dnech a horkem pocasi sama vratila. Po rozleseni zustaly pouze nepatrne hrubsi vrypy po jejich hranach, ale z dvou metru naprosto neviditelne... a to jsem to mel na dost podobnem miste, akorat horsi :). Odrelo me parkujici auto. Bohuzel kvuli odrenemu plechu se to muselo nechat lakovat, jinak bych to byval vubec neresil, ten naraznik se fakt "vylecil sam".

Mazdu 626 jsem koupil s velkou kulatou bouli vzadu na narazniku, predchozi majitel asi nacouval do patniku, a to jsme vratili po nahrati tepelnou pistoli zevnitr. Taky bez nasledku. Ale to jeste byly jiny plasty (nebo to je furt stejny?) a jiny laky...
 
Díky za postřehy, jak jste psali šlo to vrátit, ale bohužel je tam díra od ostrého rohu káry.
Nechám při opravě namontovat aspoň parkovací senzory, ještě ze jsem si couvnul, takhle jsem to podal ženě
627498CE-2755-4746-B197-1D9BA87FDA0A.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Včera ráno se mi rozsvítila kontrolka tlaku pneu. Na parkovišti u obchodu jsem našel v pravém zadním kole hezký hřebík. Takže cesta do pneuservisu. Naštěstí byl nedaleko a udělali to na počkání. Jen to trvalo trošku dýl, všichni přezouvají na zimu. Ale i tak ta hodina zpoždění rozhodila celé dopoledne. Ale nakonec štěstí, že to bylo v Brně a ne někde v polích :) Tímto mám potvrzeno, že ta kontrola tlaku opravdu funguje. Okem ten pokles tlaku na gumě vidět nebyl. Utíkalo to dost pomalu.
 
...Tímto mám potvrzeno, že ta kontrola tlaku opravdu funguje. Okem ten pokles tlaku na gumě vidět nebyl. Utíkalo to dost pomalu.

Jo, taky muzu potvrdit! U meho auta se ta kontrola tlaku pneumatik ozyvala porad, i kdyz vsechny kola byly v poradku a spravne nafoukane. Dva krat sem to kontroloval sam, a potreti dokonce v pneu-servisu. Ujel sem par kilometru, a zas! Na me M6 se to neda nikde zresetovat, takze sem musel do servisu kvuli kalibraci. Ted je konecne ticho a doufam ze to tak i zustane...
 
Tak to mám opačnou zkušenost. Za čtyři roky se mi to ozvalo snad poprvé a naštěstí oprávněně.
 
Jo, taky muzu potvrdit! U meho auta se ta kontrola tlaku pneumatik ozyvala porad, i kdyz vsechny kola byly v poradku a spravne nafoukane. Dva krat sem to kontroloval sam, a potreti dokonce v pneu-servisu. Ujel sem par kilometru, a zas! Na me M6 se to neda nikde zresetovat, takze sem musel do servisu kvuli kalibraci. Ted je konecne ticho a doufam ze to tak i zustane...
U GL je to v navodu tak, ze dofouknes kola na predepsany tlak a pote nez vyjedes, tak provedes reset. Vlevo pod volantem je tlacitko...provede se sparovani a hodnoty jsou preulozeny. Pote uz hlida odchylku od tohoto nastaveni.
 
Reset bol u aut, ktore cez ABS senzor meraju otacky kolies. Nove meraju priamo tlak snimacmi v disku, tam nie je co nulovat.
 
Mne sa nízky tlak hlási občas v zime, ale po chvíli to väčšinou zhasne, niekedy to ale vydrží celú jazdu.
 
u GL 2018 plus už tlačítko na reset není :-/ :-(

Presne tak. Mylil se i automechanik, ktereho sem musel dotahnout k autu aby se presvedcil, ze tam neni. Prej na M6 pred faceliftem (GJ) jeste bylo. Usetrilo se jedno tlacitko, jenze kdyz to chce clovek zresetovat, musi jet do servisu. To je pokrok, to nezastavis...
 
tak není to přímo co mě naštvalo, ale co mě u nových Mazd štve dlouhodobě, pro automobilku minimální náklady , pro uživatele funkce , která celkem chybí a konkurence s ní nemá problém :mad::mad::mad:, mimochodem nevěděl byste někdo, kde něco takového sehnat ?
 
Poslední úprava:
Na něčem se šetřit musí. ;) Termín minimální náklady je docela relativní pojem v tom objemu vyrobených aut. Myslím, že @Krabat by ti asi mohl vyprávět.
 
Navic je dost možné, že výzkumu vyslo, že by to používalo třeba 5 % řidičů, takže se vybrala jiná vylepšení a změny... ať už vedoucí třeba ke zvýšení spolehlivosti, nebo k uspokojení potřeb důležitých pro větší počet zákazníků (spekuluji). Osobně jsem to nikdy nikoho neviděl použít... což neznamená, že mám pravdu.
 
Back
Top