• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
No netvrdím s jistotou. Moc to nepoužívám. Hřeje to tedy fakt rychle. No spíše si myslím že tohle zlepšili a dali výhřev po celém opěradle když už ušetřili na multilinku

Budu mít pujcenou trojku v sedanu tak to porovnám.
 
No netvrdím s jistotou. Moc to nepoužívám. Hřeje to tedy fakt rychle. No spíše si myslím že tohle zlepšili a dali výhřev po celém opěradle když už ušetřili na multilinku

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Celkově ale zjevně ty peníze vrazili do jiných užitečnějších věcí. Měl jsme zatím většinu aut s multilinkem a tady bych to nepoznal. Pochybuju že většina lidí by to poznala. Naladili to fajnově :)
 
Jo tomu věřím. Ale i přes ideální rozpočet jsem z několika důvodů volil raději právě předešlé BN. Ale určitě několik prvků zase vrátily tak jak to lidé chtěli u mé generace.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jo tomu věřím. Ale i přes ideální rozpočet jsem z několika důvodů volil raději právě předešlé BN. Ale určitě několik prvků zase vrátily tak jak to lidé chtěli u mé generace.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Mne jediná věc, která se mi opravdu nepodařila zatím vyřešit je řidičovo zrcátko, kde se sklíčko prostě při vysokých rychlost mírně chvěje. To je na palici. Žádný servis zatím nebyl ochotný to 100% vyřešit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ještě k těm oknům na klíči. Já to v létě používám prakticky pokaždé když přicházím k autu. I ta chvíle stačí aby se dalo do auta nasednout bez toho aby nás s dětmi praštila přes nos tepelná vlna. Nebo třeba přijedu s kamionem na základnu a při průjezdu kolem mazdy ji už pěkně začnu větrat a nelezu pak z 22 stupňů do 60 ale jen do 30 třeba :) jsem za tuto funkci velmi rád a je škoda, že ji novější modely nemají
 
Jak pise kolega MAN, je to velice uzitecna funkce (tedy byla) a taky sem ji vyuzival: vyjdu treba z prace, jdu k autu co stoji celej den na slunci, uz z dalky odemknu a otevru vsechny okna aby vitr trochu interier profoukl. Kdyz prijdu k autu, muzu nasednout, zatahnout okna a pustit klimu...

Mozna kdybych to na starem aute nemel, tak by mi to nechybelo. Jenze kdyz si clovek na neco dobreho zvykne, tezko se pak toho vzdava...
 
Hlavně nechápu proč to nedají na všechna auta. Měla by to být základní užitečná funkce. To je ale totéž jako denní svícení včetně zadních + funkce... Spuštění potkavacek během aktivace stěračů.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nevim jestli by to az tak zvedlo cenu. A kdyz uz spominas ty sterace, taky bych rad videl trochu vetsi spozdeni mezi ostrikovanim a stiranim, aby sterace nebehaly nasucho...
 
Tak to se už rovnou můžeme bavit napříč všemi modely o špatném snímání stirani za pomalé jízdy a mrholeni. Při pomalých jízdách stírá velmi líně. U rychlosti nad 60km už ok. Mají to ale i nové modely. Řidiči pak prepinaji na manual a tahle vychytávka ztrácí smysl.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nevim jestli by to az tak zvedlo cenu. A kdyz uz spominas ty sterace, taky bych rad videl trochu vetsi spozdeni mezi ostrikovanim a stiranim, aby sterace nebehaly nasucho...
Toto musim suhlasit, tiez ma celkom na BN sere... Na starom Nissanovi sa dokonca dalo len tuknut kratko k sebe do packy a isla voda bez spustenia stieracov, fajn vec, ked mal clovek velmi spinave sklo.
 
Tak to mi nepřijde třeba, že by snímač nějak divně šel. S tím jsem měl naopak problém na BMW a u nových modelů je už vyřešeno stírání ostřikovačema přímo na ramínkách.


Sent from my iPhone A2407 using Tapatalk
 
Zadný ostrek na CX5 je tiež super.. Stierač ide nasucho pol okna kým príde k tomu potoku saponátu ktorý tečie zhora, tým navlhčí polovicu okna a potom treba znova striekať aby šiel namokro aj tú prvú polovicu pri pohybe nazad. Chce to cvik..
 
Mě to štve pořád a už ani nepíšu každý parkovišťový zářez, ale páteční příchod k MX-5 mě zase dokázal přimět k zamyšlení, jak může být někdo tak blbej, slepej, bez známky slušnosti nebo nevím co všechno..:mad::bomb: Auto stálo 2 hodiny venku na obrovským prostoru a přede mnou už potom stálo auto bez koule, takže někdo klasicky ťuknul a ujel.
No nic, vyklepáno, vyrovnáno, plasty nacvaknutý a jezdíme dál :cool:
20201121_141033.jpg
Mimochodem bezpečnostní klanový rámečky mají opravdu něco do sebe, jednak přežil a navíc RZ držela v rámu :)
 
Ja asi nikdy nepochopím, prečo sa na mňa musí vždy niekto natlačiť keď stojím na prázdnom parkovisku. Stáva sa to skoro vždy.. zastavím naschvál ďalej od vchodu, tak aby okolo mňa boli 2-3 voľné miesta a keď prídem, tak niekto stojí tak, že nemôžem otvoriť poriadne dvere aj keď sú okolo stále voľné miesta.

Mazdy sú skrátka príťažlivé...
 
Ja som takto videl na vlastne oci pani v malom suv, ktora pri pozdlznom vyparkovani nacuvala do mojho stareho Nissana, isli sme prave nahodou s manzelkou okolo. Vychadzala z mensieho miesta, potom to nacuvala do mojho auta znova druhykrat, ale to som uz stal pri nej a maval na nu, potom nacuvala este tretikrat a odisla sposobom, ako keby som pri nej ani nestal a nesnazil sa o komunikaciu...

Doteraz neviem, ci bola pani taka vystresovana, blba, slepa alebo tazko povedat... Ale mozno to robia aj chlapi, to neviem:)
 
Na Kladně u spořitelny na plným parkovišti nějakej exot zaparkoval tak šikovně, že se z jedný řady kolem něj nedalo projet. Viděl jsem tam lidi vyjíždět přes trávník přímo na vozovku....:)
 
Mam dojem, ze nekteri si jen kvuli tomu davaji na auto tazne zarizeni. Pak klidne couvaji dokud se koule neopre o naraznik nebo spztku auta za nima, a jedou pryc. Vedi, ze na jejich aute neni zadne poskozeni...
 
tak já to používal především v létě, je to prostě komfortní řešení o které je Mazda ochuzena. Venku pařák v autě ještě větší, jednoduše si otevřeš všechny okýnka ještě před nastoupením do rozpáleného auta, další příklad - parkuju na chalupě, větrám si auto a někam odcházím, nemusím lézt do auta a zavírat okýnka, stačí zavřít všechny přes klíč a takových situací je nespočet, prostě jak píšu k o m f o r t ;)
Mám černou M6 GH a využívám to hodně v létě, kdy "vypustím to parno" na dálku z auta, nedostanu takovou horkou facku a klima je pak účinnější a rychleji vychladí auto. A moje příští auto bude bílé! :-)
 
Zlaty Superb II. Mel jsem tam solarni sibr, u zaparkovaneho auta to napajelo ventilatory a ty ve vedru honily vzduch po aute.
 
Back
Top