Všichni popisujete jedno a totéž (procentuálně příliš mnoho případů)
- podivné chování na příjmu oprav (Servis/pneuservis etc.) - na druhou stranu věřte, že zákazník kolikrát toto nevnímá a přitom podivný je on sám
Nemálo lidí má přístup - chci co nejlevnější, aby se to stihlo včera, platit to ale stejně nebudu a chci doživotní záruku. To jen tak pro nastavení rovnováhy vesmíru...
- rychle rychle udělat práci, protože se spěchá = ignorace nějakých normálních postupů
- neznalost, lhostejnost (viz ty zvedací body - mastif)
- nekvalita práce/postupu
A je to cca napůl tím, že se spěchá a napůl tím, že ti lidi k tomu stejně nemají vztah. A nejvíc nasraného servisáka uvidíte, když mu říkáte jak to má dělat v případě, že to objektivně posouzeno dělá špatně (opět viz ty zvedací body například).
Posledně mě rval v pneuservisu kola rázákem a měl jsem dojem, že dost nafest (práci zakončil momenťákem, takže budiž) a říkám mu - Podívej tak já si alespoň vyřadím na neutrál. Čili udělal jsem něco, co NENÍ potřeba, ale je to MOJE auto a já si se svým vlastním autem můžu dělat co budu já chtít. Nikoho jsem tím od práce nezdržel a žádnou arogantní poznámku neměl. Koukal na mě sice všelijak, ale ne zle a říká - no, dobře. Otočím se pryč, pak zpět a vidím, jak ten druhej co stál opodál (spolumajitel servisu v zásadě) se směje, něco říká a slyším v tom shluku slov na dílně jen "kokot"... Tak jsem k němu přišel a říkám -co je ? Co je za problém ? Jsem vám tady nějak zkomplikoval práci, nebo co je ? Čumel na mě a najednou byl němej a povídá jen : "to není potřeba ale". Říkám - a vám to nějak ublížilo, nebo co ? A držel hubu.
Podotýkám, že jsem platil 13 500Kč toho dne.