• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

Já půjdu asi trochu proti proudu :) ale já se snažím většinou držet myšlenky, že každý se něčím živí...když chci přezout auto - jedu do pneuservisu, když chci vyměnit olej - jedu do servisu, když chci....prostě si říkám, že moji práci si taky na něco cením a nejsem nadšený, když si někdo "moji službu nekoupí" a řeší si to hledáním informací na internetu třeba...to není kluci nic proti vám, jen to mám prostě takhle posazený a když potřebuju něco vyřešit, obrátím se na někoho, kdo se tím živí...samozřejmě to má mantinely a trávníkáře na sekání zahrady nevolám a elektrikáře na výměnu žárovky taky ne :joy:

p.s.: a taky si odjakživa myslím, že je fajn ty kola před sezonou vyvážit ;)
 
to ze sa tym niekto zivi neznamena, ze to robi dobre
velmi si vazim sikovnych ludi a na odbornika sa rad spolahnem
ale v poslednej dobe je tych odbornikov pomenej - predavaci su podavaci, investicneho poradcu robi instalater po dvojtyzdnovom skoleni
dokonca aj ti, co vedia, pracu casto sfusuju
takze tvoj pristup zial zdielat nedokazem
 
ja to mam podobne - radsi zaplatim cloveku co na to ma zkusenosti, prostory a vybaveni, nez se s tim mordovat sam, provizorne a zabit tim nasobne vic casu.
Nastesti ma dobryho servisaka takze se nemusim bat
 
Tak částečně souhlasím j @ppfox v tom že na odborný věci jsou odborníci,ale když má někdo dvě sady kol a přehodí si je doma, tak na to nemusí být pneuservisák nee... Akorát vlastník těchto dvou sad předpokládám si je nechá aspon jednou za rok či dva převážit, a to doma určitě nezvládne.Já tohle přehazování na ulici jsem provozoval řadu let na Fiatovi a v pohodě. Teď mám jedny disyk a přehazují mně pneu v autorizáku, což se dostávám k souhlasu s názorem @PHiLiPZ , že odborníků skutečných je málo. Já už takové našel. Když jsem kolikrát viděl v pneuservisu jakl naběhli 4 brigádníci a ani nevěděli že auto má nějaké zvedací body a prostě ty ramena šoupli kam je napadlo, tak jsem šel do mdlob a už jsem tam nepáchnul.
 
Všichni popisujete jedno a totéž (procentuálně příliš mnoho případů)

- podivné chování na příjmu oprav (Servis/pneuservis etc.) - na druhou stranu věřte, že zákazník kolikrát toto nevnímá a přitom podivný je on sám :D Nemálo lidí má přístup - chci co nejlevnější, aby se to stihlo včera, platit to ale stejně nebudu a chci doživotní záruku. To jen tak pro nastavení rovnováhy vesmíru...
- rychle rychle udělat práci, protože se spěchá = ignorace nějakých normálních postupů
- neznalost, lhostejnost (viz ty zvedací body - mastif)
- nekvalita práce/postupu

A je to cca napůl tím, že se spěchá a napůl tím, že ti lidi k tomu stejně nemají vztah. A nejvíc nasraného servisáka uvidíte, když mu říkáte jak to má dělat v případě, že to objektivně posouzeno dělá špatně (opět viz ty zvedací body například).

Posledně mě rval v pneuservisu kola rázákem a měl jsem dojem, že dost nafest (práci zakončil momenťákem, takže budiž) a říkám mu - Podívej tak já si alespoň vyřadím na neutrál. Čili udělal jsem něco, co NENÍ potřeba, ale je to MOJE auto a já si se svým vlastním autem můžu dělat co budu já chtít. Nikoho jsem tím od práce nezdržel a žádnou arogantní poznámku neměl. Koukal na mě sice všelijak, ale ne zle a říká - no, dobře. Otočím se pryč, pak zpět a vidím, jak ten druhej co stál opodál (spolumajitel servisu v zásadě) se směje, něco říká a slyším v tom shluku slov na dílně jen "kokot"... Tak jsem k němu přišel a říkám -co je ? Co je za problém ? Jsem vám tady nějak zkomplikoval práci, nebo co je ? Čumel na mě a najednou byl němej a povídá jen : "to není potřeba ale". Říkám - a vám to nějak ublížilo, nebo co ? A držel hubu.

Podotýkám, že jsem platil 13 500Kč toho dne.
 
to @jirka87 .No už se v tom nebudu patlat, víc lidí,víc názorů. Jenom jsem dal na plac můj pohled a zkušenosti. Když chci být u auta kterého si vážím,protože stálo nemálo peněz, tak né proto abych kecal do práce servisákovi či pneuservisákovi. Spíš jak jsem psal to myslím má pozitivní psychologický efekt na to že svoji práci odvede v pořádku. Z vlastní negativní zkušenosti jsem k tomu začal přistupovat takhle,prostě stojím jak jelito u auta. To že někdo nevyřadí na neutrál při dotahování kol, svědčí o vysoké odbornosti, tudíž tam bych už nejel. Ale jak říkám, našel jsem dobré a zkušené lidi, kteří vědí co dělat. Jedna zkušenost co sem měl u Fiata z autorizáku,dotáhli mi kola utahovacím momentem na dodávky.Když jsem si chtěl přehodil kola na zimní tak zaboha to nešlo-h....a. Musel sem tam jet aby mi to povolili. Tenkrát jsem ještě hloupě a slepě důvěřoval servisům a u auta ještě nestál. To přišlo časem.
 
to ze sa tym niekto zivi neznamena, ze to robi dobre...
samozřejmě s tím souhlasím, taky už jsem za svůj automobilový život proměnil pár servisů i pneuservisů, ale já to spíš myslel obecně - že to nechci dělat z důvodu, že to dám udělat tomu co se tím živí (tomu dle mého názoru odborníkovi) a očekávám stejný přístup zákazníků k mé profesi :) já bych si ty kola samozřejmě taky dokázal v ulici vyměnit sám, ale z principu to nedělám a dělat nebudu, nicméně jsem se tím nechtěl nikoho dotknout a pokud se tak stalo, tak takhle to myšleno nebylo - prostě jen můj názor a přístup k životu a ekonomice obecně :cool:
 
Znám případ ze servisu kdy jeden Rxar potřeboval vyměnit něco na podvozku, (vyhlášený Brněnský servis) nechal v autě zaplou kameru i se zvukem.
Cituji jen zvukovu stopu:
Servisman1: "Co s tím ten š**ín tady chce"
Servisman2 :"Něco na podvozku ko**t nagelovaný"
Servisman1: "Podívej to má otáčkoměr do 10 tisic"
A pak už jen behééééééém ....
Samozřejmě za studena pěkně, tak jak to má wankel nejradši.
Po tomdle bych nejel do servisu s RX ani kdyby mě to opravili zadarmo!!! (neb jak píšete jsou to odborníci co je to živí):p
:p:p
 
Poslední úprava:
Pánové, minulý týden se tady u nás v jednom malém pneuservisu stala menší událost. Chlapíkovi s Volvem nahodili letní kola na auto. Chlapík po ,,servisním úkonu" odjíždí pryč, ujede asi tak pět metrů a jeho pravé přední kolo nabírá jiný kurs, než zbytek auta.
Já už jsem jen viděl to, jak auto stálo v cestě na třech kolech a kotouči. :(
 
MildaMPS, no to je to co jsem psal,když sezonní brigádníci dělají v pneuservise. Takže proč si nevyměnit kola sám před barákem. Aspoň se člověk podívá co novýho v nadkolí ;)
 
@mastif (nejen) proto jsem psal i o tom, že jsem už několikrát změnil pneuservis, teď aktuálně jsem u jednoho chlapíka, co to dělá asi 20 let tady kousek od nás a dělá to sám bez pomocníků/brigádníků a proto má i (logicky) poměrně vyšší ceny, ale to akceptuju když vím, že to udělá dobře
 
Jako horrové zážitky ze servisu bych založil. Máme pozitivní a negativní recenze na servisy, super. Ale zde bychom měli "odstrašující příklady". :D Početl bych si.
 
Jo tak to by byl lepší název vlákna. "Hororové zážitky ze servisu".S tím souhlasím. Byl by to takový průsečík vláken Co vás pobavilo a Co vás naštvalo.
 
Zadejte si pánové na youtube tyto dvě hesla :

"Car Mechanical Fails"
"Customer states"

Otevřete si co máte rádi, vyhraďte si na ty videa tak 2 hodinky a konzumujte jedno za druhým. Nevyjdete z údivu :D zde jeden příklad :

 
Back
Top