• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

Ja tiez nemam rezervu, 2x som chytil defetk. Raz ma odtiahli, ani som to neskusal lepit. Casovo podla mna rovnako ale aspon som usetril nervy. Druhykrat som dosiel domov, kedze som to mal asi 5km od domu. Nastastie mam pripoistenie pneu, takze zakazdym nova pneu, kedze to boli neopravitelne defekty.
 
Mám i komplet havarijko. Mě by spíš zajímalo, kdyby se to stalo třeba v cizině, pneu nešla zalepit, tak jak by to byl? Auto odtáhnou, ale co pak třeba s lidmi v autě, co pak s objednáním nové pneu atd. Být to třeba v Rakousku a jet na dovolenou do Itálie.
 
Teď akorát při dojezdu k chatě na vysočině kde jsem ubytován stojí pichla Octavie a mění kolo za plnohodnotný co se mu vejde do kufru. V duchu jsem si říkal co bych tu dělal já s mazdou když mám jen nějaký lepení a asistenci.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Proto jsem si tu rezervu radši pořídil ať mám klid. Lepící sadě nevěřím a na asistenci se mi čekat nechce, teda pokud "nepíchnu" víc než jedno kolo ?
 
Moja skúsenosť: volal som asistenčnú službu Mazda a potom hneď asistenčnú službu PZP. V oboch prípadoch prvý kontakt cez automat, že akonáhle bude voľný operátor tak sa ozve:cold_sweat: ( o 5 minút alebo o hodinu ? ) Napokon asistenčná služba Mazda bola o dosť rýchlejšia a navyše prisľúbila odvoz posádky na najbližšie miesto civilizované miesto. Tak som volal do poisťovne, že dávam výpoveď z dôvodu nedostatočných asistenčných služieb.?
 
Mám i komplet havarijko. Mě by spíš zajímalo, kdyby se to stalo třeba v cizině, pneu nešla zalepit, tak jak by to byl? Auto odtáhnou, ale co pak třeba s lidmi v autě, co pak s objednáním nové pneu atd. Být to třeba v Rakousku a jet na dovolenou do Itálie.
Tak záleží jaký rozsah asistenčních služeb máš u své pojistky, takhle obecně se odpovědět úplně nedá. U mě třeba by asistence odvezla auto do sevisu a posádku taky, kdyby to bylo mimo otevírací dobu, tak bych měl já i posádka uhrazený ubytování. Pneumatiku (novou) bych si pak samozřejmě musel zaplatit sám.
Já to chtěl řešit dojezdovkou, ale pak jsem si to rozmyslel...stejně se na tý dojezdovce nedá absolvovat nějaká delší cesta, takže když tam nejde dát plnohodnotné kolo, kašlu na to a kdyby něco, tak prostě ta asistence no, poslední defekt jsem měl někdy 2006/2007 a i tehdy jsem to vlastně řešil asistencí i když jsem měl rezervu, ale byl jsem v kvádru a sněžilo a bylo asi 20 cm sněhu, tak jsem si zavolal asistenci a počkal v hospodě u kafe a oni pak dojeli a kolo mi vyměnili :grinning:
 
Podepisuju. Moje posledni dva defekty byly v takovem pocasi, ze bych se do vymeny nevrhal, v prvnim pripade jsem tam fouknul trochu svinstva z lahve a dofoukal kompresorem a dojel prakticky bez uniku 10km do pneuservisu, v druhym to utikalo pomalu a byl jsem 2km z domu, tak jsem dojel a pak si v pracovni den zavolal odtah do otevrenyho pneuservisu… Na hever a vymenu kolo za kolo svepomoci ani jedno z toho nebylo, v obou pripadech jsem taky na sobe mel formalni obleceni… A v Evrope funguje ta Mazdi asistence, ktera hradi i nutny ubytovani, kdyby se cekalo, nez treba pneuservis otevre… nejak moc ve stresu z toho nejsem.
 
Tak s rezervou v kufri mas minimalne o jednu možnosť viac ako defekt vyriešiť. ?Aj ja mam takú peknú fotku. Tiez to pekne klepkalo…

0D7C4EE6-B5BB-4DB1-9387-A1221F5CD0B2.jpeg
 
Tyhle srouby atp by mela zvladnout uplne ci skoro uplne utesnit ta zelena vec v lahvi, aspon pokud se ten sroub pak za jizdy nevytrhne (a tedy je to nejspise vrut, nikoliv metricky zavit s tupym koncem :)). Lepi to fakt slusne, ten defekt, kde jsem to pouzil, byl klic (fab) zapichlej do vodo-drazky v dezenu. Rikali, ze kdyby nevyletel a zustal, normalne bych s tim mohl jet i vic nez tech 10km, jen je po delsi dobe prej skoro nemozny tu zelenou vec z kola vycistit; ono to malinko uchazelo, jak to bylo cerstvy, ale udajne by se to behem chvile utesnilo uplne (kdyz to vytrhavali a cistili, pry uz to tesnilo). Pry s tema zastrikanyma defektama dokonce lidi-ignoranti jezdi i trvale, aniz by to nechali opravit, dokud to nezacne znovu uchazet, coz se mi zda sileny…
 
Na MTB to mam v plastich nalito trvale a tak je to spravne, tak to ma byt ?

... klidne je mozne, ze uz tam par defektu bude a ani o tom nevim ?
 
Já na dálnici u Poděbrad rozerval pneumatiku, v kufru jen lepící sada. Takže klasika asistenčka z POV, neděle dopoledne, za hodinku mě nakládal, v pneuservise jsem strávil asi taky hodinku a fičel dál.
Ve svých autech vozím plnohodnotnou rezervu. Má to své výhody i nevýhody. Ale stejně se vám nebude chtít na dálnici měnit pneumatiku směrem do jízdního pruhu. ;)
 
Tak jsem si dnes já idiot dojebal disk.No jsme na sebe pěkné nasraný.?No co už,stalo se.Nemáte někdo zkušenost s nějakou home made opravou?Napadlo mě to z lehka přebrousit a přetřít opravnou tužkou.Je to na hraně tak to snad nebude moc vidět.

IMG20220529124554.jpg
 
Tak koukám, že mám nejvyšší možnou asistenční službu MAX+. Poškozená pneumatika tam je také koukám. Asi bych si měl občas ten rozsah pojistky také přečíst.

Zobrazit přílohu 40762
Ještě si pročti podmínky okolo toho odtahu, já to mám tak, že když je vozidlo v případě poruchy neopravitelné do 12hod od nahlášení na asistenci, tak mám odtah ne jen do nejbližšího smluvního servisu, ale kamkoliv (max.do místa bydliště), v případě nehody samozřejmě vždy. Tohle je pro mě hodně důležité, nechci nikdy řešit to, že se mi někde něco vysere v sobotu večer na druhém konci republiky (nedejbůh v zahraničí) a auto budu muset nechat tam, nebo platit raketu za odtah.
 
Nemate niekto tip na hever k Mazde(za mene ako 100€)? Kufor mam prazdny, kludne tam budem v lete vozit zimne koleso a v zime letne, bude to lepsie ako dojazdovka. Ale neviem najst nic vhodne odskusane na vymenu na krajnici. Vsetky vlakna odkazuju na hevery, ktore sa uz nepredavaju.
 
Mazda má vůbec dost specifické zvedání heverem. Hydraulickej hever se za práh nedá dát (pokud nemáte nějaký gumový nástavec s prolisem) a rameno a další zdvihací body jsou tak daleko pod autem, že pak nemůžete ten hever pumpovat. Nůžkový zvedák musí mít určitou korunu (tu dosedací plochu). Zatím jsem to na svém musel řešit heverem z tátové Kie. Trochu se děsím chvíle, kdy to dám do pneuservisu, oni to kopnou na ty klasické puky za práh a ohnou tu slaboučkou hranu podél prahu.
 
Back
Top