• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

Tak já musím zaklepat, ale na šestce za 6 let a na trojce za sedm let jsem neměl na letních origo discích ani škrábanec. Na zimních už něco bylo, ale také žádná katastrofa. A u nové trojky to doufám bude pokračovat. Tam přece jenom na tom tmavém disku by to bylo vidět.
 
zimni XL beru, protoze obrubnik nemusi byt videt, ale letni...to si radsi sklopim zrcatko :D
Obcas auto clovek pujci manzelce, obcas potka v protisměru
Chápu, ale možná by to pánovi ani tady nepomohlo...to by musel mít takové ty offroad balóny. :D
Zalezi na tom mno.... Tyden pote, co jsem zene na auto koupil funglove18" Fuldy (opet byl parametr. c. 1 ochrana rafku), jsem byl primym svedkem toho, jak krasne bokem PL kole narazi na obrubnik. Stal jsem metr od toho, takze jsem videl, jak se ta guma krasne zvejka. No ale disky v poradku.
 
Obcas auto clovek pujci manzelce, obcas potka v protisměru

Zalezi na tom mno.... Tyden pote, co jsem zene na auto koupil funglove18" Fuldy (opet byl parametr. c. 1 ochrana rafku), jsem byl primym svedkem toho, jak krasne bokem PL kole narazi na obrubnik. Stal jsem metr od toho, takze jsem videl, jak se ta guma krasne zvejka. No ale disky v poradku.
Holt jsou situace kdy ani sebelepší příprava nepomůže a nedá se svítit. Je to holt ochrana mé osoby při pohybu na silnicích. :D
 
Keď ste pri tých diskoch. Dva týždne dozadu som sa ráno cestou do práce v zákrute míňal s protiidúcim autom a chytil pravým predným jamu tak, že som zničil fungel novú letnú pneu. Ranné zdržanie našťastie len hodina vďaka veľmi ochotnému mechanikovi. Dokonca mi vyhrabal nejakú starú letnú v rovnakom rozmere 17''.
Výsledok je mierne nakopnutý disk ?
 
Já už mám z těch nůžkových trochu hrůzu. Koupil jsem v Kelly na 2tuny a vydržel dvě kola než mi to málem spadlo na ruce. Ono jsou u nůžkáče nahoře v té koruně zuby, které tu plochu drží vzpřímeně a ty přeskočí, když to je z bláta. Tak se asi podívám po originálu Mazda

Stane sa aj s hydraulickým..

1654252448731.png
 
Ale tu zdvihak vydržal. A hviezda povolila…
 
Tak jsem si zase při započetí předjíždění na dálnici sklopil zpětná zrcátka. Ne jen, že je člověk za jitrnici, ale považuji to i za krajně nebezpečné. Za toto řešení by si konstruktér zasloužil kopanec do vajec ?
 
Tak jsem si zase při započetí předjíždění na dálnici sklopil zpětná zrcátka. Ne jen, že je člověk za jitrnici, ale považuji to i za krajně nebezpečné. Za toto řešení by si konstruktér zasloužil kopanec do vajec ?
Jak se ti to podařilo??
 
Hravě. BN má ve dveřích kolébkové tlačítko vyklopeno-auto-přiklopeno, je to nízkozdvihové, takže stačí jen lehce zavadit a je to :D.

Sice se mi to za 4 roky stalo tak 5x,ale vždy v ten nejméně vhodný okamžik.
 
No BP taky,ale jak se ti podaří za jízdy zavřít zrcátka??Na dálnici docela nepříjemná příhoda.?Kdysi mě na Ducatu za jízdy vypadly klíče ze zapalování za jízdy,ale to mělo přes 250k?Ale auto to nepoznalo.
 
Tak jsem si zase při započetí předjíždění na dálnici sklopil zpětná zrcátka. Ne jen, že je člověk za jitrnici, ale považuji to i za krajně nebezpečné. Za toto řešení by si konstruktér zasloužil kopanec do vajec ?
Pokud to odlehčím…, tak jestli u toho umíš srolovat uši, drsně přimhouřit oči plus upustit trochu páry z nosu, může to nakonec vypadat jako skutečná příprava na až neskutečný manévr :cool:
 
Back
Top