• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás naštvalo?

Ja som prezúval všetky kolesá doma už 7x klasickým hydraulickým heverom a nikde som nič neohol, všetko vyzerá tak, ako bolo. Viem, že hever nemá držať na tom plechu medzi výliskami ale na ploche okolo, ale zatiaľ nepozorujem žiadnu zmenu (zistil som to až po asi 5. prezutí, že to je zlý postup). Takže si myslím, že jednu výmenu defektu to zvládne.
 
Stačí koupit takovouhle nebo nějakou jinou podobnou gumovou podložku na hever (každý má jiný hever, tak dávám jen univerzální odkaz) a nic se nikde neohne a auto jde zvednout normálně za zvedací body co jsou v prazích.
 
Já jsem to vyrobil z voděodolné překližky.Slepil dvě 20mm destičky na sebe,tím vznikl kvádřík.V prostředu vyřezal drážku na ten plechový prolis a plochy polepil gumou.Používám už tři roky a bez problémů.Pasuje na všechny hevery s ploškou.?
 
Já už mám z těch nůžkových trochu hrůzu. Koupil jsem v Kelly na 2tuny a vydržel dvě kola než mi to málem spadlo na ruce. Ono jsou u nůžkáče nahoře v té koruně zuby, které tu plochu drží vzpřímeně a ty přeskočí, když to je z bláta. Tak se asi podívám po originálu Mazda
 
A original nema rovnaky problem? 50kg dielensky mam v garazi, tento ma byt len pre pripad defektu.
 
Naše M3 má svůj dodatečně koupený originál od 2017 a maká při každém přezouvání dosud.
Žádný defekt není patrný.
Naopak, originál jsem koupil poté, co jsem v Alza reklamoval 2x nějakou verzi YATO (pojízdný hydraulický), level asi 2-3 tisíce korun.
Pokaždé nějak prolínal olej a chvíli to pumpovalo, chvíli ne a ta nejistota při práci pak.
 
A original nema rovnaky problem? 50kg dielensky mam v garazi, tento ma byt len pre pripad defektu.
Originál používám při přezouvání léta, a nikdy se s ním nic nestalo, i když má nosnost pouze 800 kg (aspoň ten můj původem z 6 GG). A to s ním přezouvám auto mé i rodičů každé jaro a podzim už 3 roky.
 
A original nema rovnaky problem? 50kg dielensky mam v garazi, tento ma byt len pre pripad defektu.
No mechanismus je stejný, ale materiál bude lepší. Ta Kellyna byla fakt špatná, to by měli zakázat prodávat. Mazda 6 je papír, ta ani zdaleka nemá 2tuny a stejně se to hned zbortilo. A ještě na mě v krámě koukali, že to jim ještě nikdo nereklamoval :D
 
Dnes při cestě z nemocnice, tam nějaký pán parkoval okolo obrubníku. A sice mně se nic nestalo, ale hnulo se ve mně, protože jak parkoval tak monstrózně odřel disk vpravo vzadu.. jakože věc, co se podaří jednou za život, ne jen malý škrt ale fakt škráb jako sviň. Takové škody na velice pěkném BMW.. ? A šťastný moc nebyl no. ?
 
Dnes při cestě z nemocnice, tam nějaký pán parkoval okolo obrubníku. A sice mně se nic nestalo, ale hnulo se ve mně, protože jak parkoval tak monstrózně odřel disk vpravo vzadu.. jakože věc, co se podaří jednou za život, ne jen malý škrt ale fakt škráb jako sviň. Takové škody na velice pěkném BMW.. ? A šťastný moc nebyl no. ?
Proto je u mě při koupi pneumatik velikost ochrany ráfku parametr č. 1
 
To dava zmysel, kupim si pneu, co mi ochrania rafiky, ale na mokre sa vysypem zo zakruty a znicim si auto. Ale hlavne, ze pri parkovani som si neoskrel disky. Make sense...
 
zimni XL beru, protoze obrubnik nemusi byt videt, ale letni...to si radsi sklopim zrcatko :D
 
to @Trawn . myslím, že se nemusíš bát toho zvedání v pneuservise přes ramena s gumovýma pukama. Já jezdím 2x ročně na přezutí do pneuservisu v autorizáku a není problém. V místě označených jako zvedací body je to zpevněný, takže žádný strach. Pokud pojedeš do běžnýho pneuservisu, tak ty borce pohlídat, zkontrolovat jestli to opravdu mají pod těma bodama.
 
To dava zmysel, kupim si pneu, co mi ochrania rafiky, ale na mokre sa vysypem zo zakruty a znicim si auto. Ale hlavne, ze pri parkovani som si neoskrel disky. Make sense...
Nezlob se, ale co to meles? Psal jsem neco ve smyslu, ze ostatni parametry nejsou dulezite?
 
Poslední úprava:
Tomuto by v pár prípadoch pomohla funkcia ktorú má napríklad VW a spol (aj Škodovka) = sklopenie zrkadla pri cúvaní.
Bez debat, souhlasím.

Teda jen někomu, tento pán to tam docela narval a dle stylu jízdy si zpětně říkám....že to moc neřešil. Ten by se možná nepodíval ani do sklopených. :D
 
Back
Top