- 975
Ja mám čerstvú príhodu - videl som auto na nájazde, mal som miesto, tak som ho chcel pustiť, preradil som sa dosť vopred do ľavého pruhu, ale pripájané auto sa rozhodlo rovno predbehnúť pomalé auto idúce vpravo takže sa zaradil tak 90 rovno predo mňa a pomaly zrýchľoval, ja som rýchlo brzdil a trúbil...
Dosť by pomohlo, keby dĺžka pripájacieho pruhu (alebo aj jeho existencia) bola nejak naznačená na značke. Ono niekedy má pripojovací pruh kilometer, niekedy 100m, takže sa podľa toho zle odhaduje vhodná nájazdová rýchlosť medzi rozbehnuté kamióny, hlavne ak je pred nájazdom ostrá zatáčka, ktorá sa dá prejsť tak 30km/h max bez toho aby ostatní v aute lietali.
Príklad kde je pripájací pruh úplne naprd: na jednom zábere sú rovno 3
Príklad kde je nečakaný pripájací pruh (nie je to diaľnica): 6 z 10 áut predo mnou tu zastaví a dáva prednosť
Príklad kde má nečakaný pripájací pruh asi kilometer ale je za ostrou zatáčkou, takže už tam raz predo mnou zastavilo auto a dávalo prednosť
Dosť by pomohlo, keby dĺžka pripájacieho pruhu (alebo aj jeho existencia) bola nejak naznačená na značke. Ono niekedy má pripojovací pruh kilometer, niekedy 100m, takže sa podľa toho zle odhaduje vhodná nájazdová rýchlosť medzi rozbehnuté kamióny, hlavne ak je pred nájazdom ostrá zatáčka, ktorá sa dá prejsť tak 30km/h max bez toho aby ostatní v aute lietali.
Príklad kde je pripájací pruh úplne naprd: na jednom zábere sú rovno 3
Príklad kde je nečakaný pripájací pruh (nie je to diaľnica): 6 z 10 áut predo mnou tu zastaví a dáva prednosť
Príklad kde má nečakaný pripájací pruh asi kilometer ale je za ostrou zatáčkou, takže už tam raz predo mnou zastavilo auto a dávalo prednosť