• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Fotky a zážitky z cest

  • Vlákno založil Vlákno založil Natural
  • Datum založení Datum založení
Absolutní souhlas. Svět byl v pořádku do 1.7.2006.
 
Tak já sice nejel do Hamburku, ale i tak jsem si dnes těch 500+ km po ČR neskutečně užil...:cold_sweat:

A co mě zase hodněkrát zvedlo ze sedačky na dálnici? Ty imbecilové, co jeli v tý mlze a chumelenici na denní svícení a vzadu nic...je to marný, je to marný, je to...marný :imp:

Zobrazit přílohu 49055
Jsou řidiči a Řidiči.
 
Tohle je nekonečný příběh.Někteří lidi jsou hold idioti a nechápou že to za ně automatika nevyřeší.Na autech měly být jedny světla a bylo by po problému.Tyto denní světla jsou nesmysl, zvláště, když nesvítí zadek.
Je to spíš o šetření automobilek, není žádný problém v řídící jednotce nastavit i krom teda deního svícení vepředu i ty zadní lampy. Třeba Fiat to tak má, tam ještě používají hlavu ve výrobě ;)
 
Nebylo náhodou v původních instrukcích k DRL že smí svítit jen předek? Bylo to kvůli zemím EU kde se běžně přes den nesvítilo a mělo to umožnit aby v těchto zemích auta byly aspoň trochu vidět. U nás to byl samozřejmě krok zpět díky kterýmu dost aut "zhaslo" - protože bylo potřeba šetřit žárovky a xenony - což je za mě argument úplně mimo
 
Je to spíš o šetření automobilek, není žádný problém v řídící jednotce nastavit i krom teda deního svícení vepředu i ty zadní lampy. Třeba Fiat to tak má, tam ještě používají hlavu ve výrobě ;)
Ono ani nejde tak o to co jde a nejde nastavit,jde spíše o to, že lidi jsou vemena a spousta z nich jenom vleze do auta, otočí klíčkem a o víc se nestará.To jestli mu svítí světla je mu putna,má přece automatiku která mu to přepne.
 
Myslím, že zejména některé dámy by ani záměrně rozsvítit neuměly. Ale leckdy v tunelu (Blanka v Praze) vidím i chlapa, který neví, že má v tunelu svítit - denní svícení přece stačí, že? Taková nejspíš nerozvítí ani v mlze, natož aby zapnul zadní mlhovku 😠
 
Jelikož se nám stále nepodařil chytit vánoční kapr,syn vymyslel že si chytíme vánoční pstruhy.😁No moc úspěšní jsme nebyli.🤔Čtyři hodiny chození kolem vody a každy třetí nához olamování ledu z oček prutu.😂V mrazu už mě na ryby nedostane.😄 Nicméně jsme se pěkně projeli a na polňačce se i trochu poklouzali.👍

IMG20231203100435.jpg IMG20231203101037.jpg
 
Jelikož se nám stále nepodařil chytit vánoční kapr,syn vymyslel že si chytíme vánoční pstruhy.😁No moc úspěšní jsme nebyli.🤔Čtyři hodiny chození kolem vody a každy třetí nához olamování ledu z oček prutu.😂V mrazu už mě na ryby nedostane.😄 Nicméně jsme se pěkně projeli a na polňačce se i trochu poklouzali.👍

Zobrazit přílohu 49063 Zobrazit přílohu 49064
Kam jste to vyjeli? :) vypadá to dobře 👍
 
Ja se priznam, ze jsem navzdory svym tvrzenim o netyrani MX-5 snehem a breckou neodolal, a kdyz nam ted v nizine napadlo dobrych 15cm a silnicari zaspali, jako vzdy, rozhodl jsem se vyzkouset, jak Miata na celorockach za takovych podminek drzi... kdy jindy a jak jinak si to tak snadno vyzkouset. Podminky ideal rozmanite - mistama byla nafoukana souvisla vrstva snehu pres silnici, vsude mozne ruzne vysoke a siroke koleje, sem tam rozmoceno, pri vyjeti rano pred 11 -2 st, u supermarketu na cele plose led se snehem. Pri navratu, ze ktereho je fotka zpoza volantu, uz to bylo vic rozpustene.

A neni to vubec tak spatny, jak jsem se bal. Na brzdach je to primo velmi slusny... nevim jestli gumama nebo tim, jak je auto lehky. Co je trochu blby je rozchod kol, prislo mi, ze leckde se moc nevejdu do koleji, takze to pak cloveka taha sem tam. Taky jsem se bal, abych se nepolozil brichem, ale Miata snad neni tak nizka. Adheze do kopce na mistech se souvislym snehem spatna, to si pri vetsim zrychleni zacne zadek plavat sem a tam, ale pokud jsem zvolnil a jel plynule, tak i to je uplne v pohode. I toho supermarketu to nakonec s trochou citlivosti slo bez jakehokoliv prokluzu (teda, kdyz jsem prijizdel, tak me ta kluzkost a nedo i pretacivost prekvapila, proto jsem pri odjizdeni zkusil, zda to jde i bez ni, a jde).

Pak teda doma peclive owapkovat auto, a zase pod pergolu a po vyschnuti pod kryci plachtu.

Kdyby na nutnost jizdy po snehu nebo brecce nekdy doslo, treba pri necekane snehove nadilce na podzim nebo na jare v Alpach, tak po tehle zkusenosti budu daleko klidnejsi.

FullSizeRender_Original.jpeg IMG_8241_Original.jpeg FullSizeRender_Original.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Jelikož se nám stále nepodařil chytit vánoční kapr,syn vymyslel že si chytíme vánoční pstruhy.😁No moc úspěšní jsme nebyli.🤔Čtyři hodiny chození kolem vody a každy třetí nához olamování ledu z oček prutu.😂V mrazu už mě na ryby nedostane.😄 Nicméně jsme se pěkně projeli a na polňačce se i trochu poklouzali.👍

Zobrazit přílohu 49063 Zobrazit přílohu 49064
Nezoufej, pořád je šance, že jste chytili alespoň pěknou rýmu.
 
Stojím si tak na kraji silnice zatím co čekám na ženu až se vrátí z místního trhu a vedle zastaví cx5. Říkám si, ok Mazd tu jezdí dost. Až když odjíždí všimnu si, že je nějaká delší, a ona to cx8 :)
Foto severní Vietnam.

20240225_151939.jpg
 
Pár obrázků,nikoliv ze silnice.Moje práce mě po cca 10 letech odplavila na Mohan - Dunaj, kanál do přístavu Roth je to za Norimberkem.Z Rotterdamu jseme pluli 500km proti proudu Rýna do Mohuče,tam jsme odbočili doleva na řeku Mohan a pluli 382km proti proudu.A pak 91km po výše zmíněném kanále.Celkem propluto 48 plavebních komor včetně nejvyšší na trase 25 m vysokou komoru Leerstetten.

IMG_20240305_123000_hdr.jpg IMG_20240305_121857.jpg IMG_20240305_123434_hdr.jpg IMG_20240305_131429_hdr.jpg IMG_20240305_125137.jpg IMG_20240305_123438_hdr.jpg IMG_20240305_123409_hdr.jpg IMG_20240305_131424_hdr.jpg
 
Pár obrázků,nikoliv ze silnice.Moje práce mě po cca 10 letech odplavila na Mohan - Dunaj, kanál do přístavu Roth je to za Norimberkem.Z Rotterdamu jseme pluli 500km proti proudu Rýna do Mohuče,tam jsme odbočili doleva na řeku Mohan a pluli 382km proti proudu.A pak 91km po výše zmíněném kanále.Celkem propluto 48 plavebních komor včetně nejvyšší na trase 25 m vysokou komoru Leerstetten.

Zobrazit přílohu 50387 Zobrazit přílohu 50388 Zobrazit přílohu 50389 Zobrazit přílohu 50390 Zobrazit přílohu 50391 Zobrazit přílohu 50392 Zobrazit přílohu 50393 Zobrazit přílohu 50394
Tak to já znám jenom Baťák na kánoi.😂

IMG20230705102514.jpg
 
Abych jen nebrblala, že jsem byla víc jak měsíc bez auta, tak to mělo i své výhody, že jsem tolik neřídila.. Cestovalo se Xedosem a při tom jsem si zkusila fotit za jízdy skrz jeho střešní okýnko 😂👌
Cesta na Vítkov.

GH od @zarcoo

CN2A3008.jpg
 
Poslední úprava:
Back
Top