Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Bohužel nepřišli a až když jsem reklamoval naúčtovanou částku 12 000 za diagnostiku a zkušební jízdy, kdy mi jen potvrdili že auto opravdu cuká, tak jsem se sám zeptal a mohl by to dělat třeba vstřik ? Až potom aby ode mne měli klid se udělal test vstřiků a přišlo na špatné hodnoty u jednoho.@harry Skvělá zpráva. Jsem si myslel, že ti dělali nějakou předraženou diagnostiku, to na to nepřisli?
A číslo vstřikovaču jsi zjistil až po vymontování a nebo se to dá zjistit i jinak?Bohužel nepřišli a až když jsem reklamoval naúčtovanou částku 12 000 za diagnostiku a zkušební jízdy, kdy mi jen potvrdili že auto opravdu cuká, tak jsem se sám zeptal a mohl by to dělat třeba vstřik ? Až potom aby ode mne měli klid se udělal test vstřiků a přišlo na špatné hodnoty u jednoho.
Dá se zjistit podle VINu z EPC.A číslo vstřikovaču jsi zjistil až po vymontování a nebo se to dá zjistit i jinak?
Tak dnes bolo auto v servise, radu o kontrole senzorov tlaku odignorovali s tým, že mechanik snáď vie čo má robiť. Prebehlo teda načítanie chýb - nula chýb, korekcia vstrekov a nútená regenerácia filtra. Cestou zo servisu sa situácia zopakovala, po prejdení cca 80km sa obsah popola skokovo zvýšil z 1,6 na 3,7 na úseku 500m. Takže skúsim iný servisJak jsme probírali, viděl bych to nejdřív na vymontování tlakoměrů a jejich kontrolu. Zejména č. 2.
To znám, moje auto doslova skákalo při 1800 ot a v autorizáku Mazda nikdy nezjistili žádnou závadu - chyby vždy 0.Tak dnes bolo auto v servise, radu o kontrole senzorov tlaku odignorovali s tým, že mechanik snáď vie čo má robiť. Prebehlo teda načítanie chýb - nula chýb, korekcia vstrekov a nútená regenerácia filtra. Cestou zo servisu sa situácia zopakovala, po prejdení cca 80km sa obsah popola skokovo zvýšil z 1,6 na 3,7 na úseku 500m. Takže skúsim iný servis