Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A svolávačku AK016A máš za sebou respektive klapku čistou?kod P2118 - rozsah/výkon proudu elektromotoru škrtící klapky A..tak kdyby někdo tušil
Ano, presne...ale menil som ho tak ze som prvom kole dal BG produkty, v druhom este olej na preplach aj dalsiu BG109 a az potom normalny olej....bez tohoto rozpustania bordelu by to taketo nebolo...inak este jeden koment k tomu BG109 a BG Quick clean. Tam si písal že olej si menil pred 300 km tak preto asi bol motor čistý .
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Uuuuf tak to zaboli..ved Ty si uz na tom menil skoro vsetko, co to auto od Teba este chce? Dufam ze to vyriesis, daj potom sem vedetNo krrásně vyčištěno...tak hlavně at už je taky klid....já jsem prozměnu zase trochu v pasti...přijel za mnou kluk tady s fora a řešili jsme klasiku...diesel auto jede jak má, ani neškubne a před garáží chybova hláška ..červený vykřičník.hláška o nutné návštěvě servisu....po načtení chyb to vypada na podtlakové čerpadlo..ale ještě projdem celkově možnosti jako sítko, vačku a vstřiky (auto má 230 naj a je to rok 2014 ) a tak se tak pěkně hodinku bavíme o tom co a jak a co jsme všechno už řešil a co kdo řeší i tady na foru a do toho mi volá žena, že dnes má hodně pojížděk tak že na ni budu muset počkat bez auta. Když se už schyluje k večeru najednou opět telefon od ženy..a představte si ... na přístrojovce se jí rožnul stromeček...jak já nemám rád vánoce.....a svítí stejný symboly co jsme dnes řešili + hláška se smykujícím autíčkem...no ve zkratce...polilo mne horko...a po příjezdu domu jsem to načetl.....no jsem zvědav..kdyby se s tím někdo tady setkal..protože tohle jsem zatím neřešil ale utěšuju se že to může být třeba jen nějáka vlhkost na konektoru..protože to hodilo konkrétně tohle...
kod P2118 - rozsah/výkon proudu elektromotoru škrtící klapky A..tak kdyby někdo tušil
No právě..svolávačku na klapku jsem dělal těsně předtím než jsme řešili motor, a samozřejmě u toho proběhlo čištění všeho...sání, klapky a všech dalších zakarbonovaných věcí. No zatím jen poznatek..odpoledne se s tím vydám na dílnu a zkusím pro začátek stříknout konektory a zkontrolovat kabely...vyčetl jsem že by to taky mohlo mít nějakou souvislost s přenosem napětí mezi plynovým pedálem a klapkou..nevím přesně je tam nějáký spínač na pedálu?..respektive za ním..že by v něm byl bordel? No uvidím co zjistim odpoledne..každopádně ted jsem s tím pojezdil pár km cca 20 a hláška zatím nevyskočila a auto jede i na forscanu bez jakychkoli jinych odchylek.A svolávačku AK016A máš za sebou respektive klapku čistou?
diesel - Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)
A jakou chybu auto píše? Mně to akorát občas spadlo do nouzáku. Vždy jsem chyby vymazal. Naposledy jsem už neměl náladu zase chyby mazat, tak jsem to nechal a už 1000km jezdím bez problému.www.mazdaklan.cz
Dělá mě to to samé a taky tomu nerozumím. Schválně dojíždím regenerace aby se neředil olej, ale nevím jestli to ma smysl když při zastavení je rege off a pak zase on. Já si ale myslím že regenerace probíhá stále i při zastavení a je to jenom nějaká softwarová chyba...Ještě další věc co se týče regenerace a prosím vysvětlete mi to někdo. Když začne regenerace na ForScenu ON. Jedu třeba dálnice ok regenerace probíhá, ale přijedu do města regenerace stále ON a jak zastavím na semaforech auto stojí brblá na volnoběh regenerace dle ForScasn OFF. Rozjedu se a regenerace ON. Tak mi to prosím někdo vysvětlete. Díky.
Moje představa je taková, že při regeneraci probíhá dodatečný vstřik nafty při fázi pístu ve výfuku. Zbytková nespálená nafta se drží na stěnách válců a píst ji při sání stáhne do oleje, ale je to jen trochu. Nejhorší je to při přerušení probíhající regenerace náhlým vypnutím motoru, té nafty je nejvíc a proteče kolem pístu do oleje. Ale při stání v křižovatce se regenerace pouze přeruší, proto, pokud není zbyti, nechám auto v garáži klapat alespoň nějakou delší chvíli na volnoběh a pak teprve chcípnu.JJ ale myslím, že vstřik paliva do oleje probíhá pouze po vypnutí motoru, nepředpokládám že při každém zastavení na křižovatce, ta spíš pujde jen o tu ochranu, ale nafta se spálí..aspon tak bych to viděl logicky...ikdyž co je dnes logicky KAždopádně je pravda že za těch 10 tis se to snad až tak nenaředí...pokud si to člověk aspon nejak hlída...vždyt existuje spousta lidi co o tom nic neví a jezdí klidně až po dvaceti tisících ne tak longlife
Aha, to bude pravdivějšíPři regeneraci po nastartování studeného motoru se sráží rozprášená nafta na stěnách válce a je stírána kroužky do oleje.