Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Díky za info, mám manuál, 90 tisíc nájezd, koupeno nyní po doplacenem leasingu, jinak olej dělám po 10tis u všeho co jsem kdy měl, , nebo po roce, pokud to nenajedu... Prevodovku také jistě vyměním preventivně - náplň, jinak ještě mě čeká 6. servis v Mazde, auto je do 9/22 ještě v garanci. Zkusím ještě poslat VIN, jestli z toho něco poznáš. Šel jsem do nafty z toho důvodu, jelikož pracuji v dopravě, tak mám možnost tankovat na shellu bez DPH. Jinak první dojmy docela fajn, krásný tvary kastle, výbava a docela pěkně jede. Mám to teprve týden, tak se stále seznamujeme. Díky moc za rady... ?ujištěn prodejcem? Na dílně tento tyden stály dvě mazdy..a obě stejny problém - kupodivu - večer volám na Mazdu ve Vsetíně..jen s ohledem na to že byla za neuvěřitelnou cenu 160 tis., nájezd 220 tak zjišťuju jak vypadá...a na celý večer jsme se smál na celé kolo, když mi prodejce říká, že na motoru nic nedělal, opravy a závadovost jsou pomluvy a fámy..a že to auto najede bez problémů milion km protože můžu být v klidu když ve 180 na tom někdo dělal rozvody..to už jsem nevydržel rychle zavěsil a azačal se smát na cele kolo ..a ted k tvému dotazu
Auto skvělé, krásně jede, motor bohužel i v tomto roce má své mouchy..ikdyž nemusí být tak velké jak z kraje..rozhodující bude VIN - kvuli problému s nejtkem a turbem - a každopádně se nevyhneš po nějáke době dekarbonizaci motoru. Duležité je
1. hlídat olej a pravidelně měnit ideálně po 10 tis.
2.hlídat dovypalování (pokud možno) DPF
3.pokud je to automat samozřejmě měnit olej převodovky..pokud není i tak se patří vyměnit
4.a kontrolovat podložky pod vstřiky at nepodfouknou
na začátek asi vše...zbytek určitě najdeš na foru když se tím prokoušeš.
Díky, a jaký máš rok výroby? A taky motor SH? Já ty podložky pod strikama raději stejně asi udělám...No u mě po 120 tisících je to stále OK i sáni bylo teď při kontrole OK. Jo a olej měním po18 až 20 tisících, po žádných 10 jak tu všichni píší, že bez toho ten MOTOR SKORO ZEMŘE ....
Mám to v podpisu ten rok výroby, GL 02/2017.Díky, a jaký máš rok výroby? A taky motor SH? Já ty podložky pod strikama raději stejně asi udělám...
ví prosím někdo kde se dá sehnat mimo AS Mazdy toto čidlo : SH02-18-211C
Já to čidlo vyčistil a je po cukání
Super, Odolena Voda, to mám za kopcem. Můžu se zeptat jakou metodou to čistili? (ořech. skořápky, suchý led, nebo jiná mechanika) Vyčistili to i kolem ventilů v hlavě? Dosedací plocha mi přijde docela poškrábaná. Mám totiž stejný problém s karbonem a musím to pořešit. Mám najeto 190tis
poprosim Vas o kontakt na mechanika, ktery to zvladl. DekujiTak včera proběhlo čištění sání u mého auta. Abych načerpal informace, byl jsem téměř celou dobu u toho a pořídil i nějaké foto před a po. Předně chci napsat, že rozdělávat egr ventil nemá vůbec význam. Zanesení samotného sání tím nezjistíte, je to totiž oddělené.
Zanesení sání se dá zjistit, buď odděláním nasávací hadice a průzkumem zespod, nebo odděláním teplotního čidla/čidla váhy vzduchu a průzkumem nějakou k tomu určenou kamerou.
Pro představu přidávám foto z čištění.
Klapka sání před a po:
Zobrazit přílohu 26970 Zobrazit přílohu 26971 Zobrazit přílohu 26993
A jeden z ventilů před a po:
Zobrazit přílohu 26994 Zobrazit přílohu 26995
Zalezi odkud jses a jak na to spechas. Kdybys byl pobliz Olomouce, Prerova nebo chtel dojet neni problem napis PM.poprosim Vas o kontakt na mechanika, ktery to zvladl. Dekuji