Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tady máš oba.Musím kouknout. Tlakoměr je vzadu nad turbem, co má vstup a výstup?
Ahoj po dlouhé době, @shr3k kolik km u CX-5 KE 2,2D je optimální a normální, že bude regenerace probíhat?Tady máš oba.
Obvyklá hodnota je kolem 200 km, extra spořiví s manuálem zvládnou i 250 km.Ahoj po dlouhé době, @shr3k kolik km u CX-5 KE 2,2D je optimální a normální, že bude regenerace probíhat?
No jezdím s 6 a dlouhodobá spotřeba zatím 7l a regeneruje mi to plus mínus autobus 260. Při dálkách i 300km. Olej nepřibývá od výměny před 6000km. Nejezdim pod 2000 ot. a nemám problém za ní tahat. To mám jen 110kW verzi. Tak nevím.Obvyklá hodnota je kolem 200 km, extra spořiví s manuálem zvládnou i 250 km.
A co nevíš? Já zase ve svém okolí neznám 110 kW, která by byla stále 110 kW... Je pochopitelné, že když máš jinak omezovač vstřikovaného množství paliva, sazí je méně.No jezdím s 6 a dlouhodobá spotřeba zatím 7l a regeneruje mi to plus mínus autobus 260. Při dálkách i 300km. Olej nepřibývá od výměny před 6000km. Nejezdim pod 2000 ot. a nemám problém za ní tahat. To mám jen 110kW verzi. Tak nevím.
To je jedna ze dvou podstatných map, kterými se liší obě výkonové verze.@shr3k Co je to ten omezovač vstřikovaného množství paliva, dá se vysledovat jeho hodnota v diagnostice a jaká by měla být?
Podložky pod vstřiky jsem měnil cca kolem 115 tis. A vstřiky jsem kontroloval asi pul roku zpět, hodnoty bylo do 0,5. Ale kouknu znova, děkuji ti za podněty.Tak já mám po vypnutí EGR od pana @shr3k regenerace po cca 260 - 290 km. Záleží, jak moc se šlape na plyn.
Při plynulé pomalejší jízdě je ten interval delší, při jízdě po dálnici se interval naopak zkracuje.
@Petr1976 hodnotu zanesení filtru můžeš sledovat tuším přes hodnotu DPF_ACC (bohužel nejsem v autě a Forscan bez adaptéru nezapnu :-( ) Tam je vidět, jaká je hodnota zanesení a jak ti ubývá při regeneraci směrem k nule. Nicméně, z toho, co jsem tady vyčetl bych se zaměřil na dvě věci: podložky pod vstřiky a vstřiky samotné. Hodnotu vstřiků lze sledovat také přes OBD. Neměla by být přes hodnotu 1
@shr3k Co je to ten omezovač vstřikovaného množství paliva, dá se vysledovat jeho hodnota v diagnostice a jaká by měla být?
Nejnižší hodnota PM_ACC po regeneraci.Podložky pod vstřiky jsem měnil cca kolem 115 tis. A vstřiky jsem kontroloval asi pul roku zpět, hodnoty bylo do 0,5. Ale kouknu znova, děkuji ti za podněty.
Tím zanesením jsem myslel zda jde najít údaj jak je zanesen celkově. A jestli uvažovat o vyjmutí a vyčištění.
Podložky pod vstřiky jsem měnil cca kolem 115 tis. A vstřiky jsem kontroloval asi pul roku zpět, hodnoty bylo do 0,5. Ale kouknu znova, děkuji ti za podněty.
Tím zanesením jsem myslel zda jde najít údaj jak je zanesen celkově. A jestli uvažovat o vyjmutí a vyčištění.
Jak jsem vyčetl z minulých témat regeneraci spouští PM_GEN když dosáhne hodnoty cca 6g/l? Dá se to nějak přenastavit aby to začalo vypalovat např. při 10g/l?Nejnižší hodnota PM_ACC po regeneraci.
Ne nedá. Ostatně je to navázané na další logiku - svícení DPF kontrolky, ukládání DTC kódu atd.Jak jsem vyčetl z minulých témat regeneraci spouští PM_GEN když dosáhne hodnoty cca 6g/l? Dá se to nějak přenastavit aby to začalo vypalovat např. při 10g/l?