- 119
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Čidla jsem přeměřil a zdají se být OK. Ještě chci nechat zkontrolovat trysky. Poradil bys mi kde je zkontrolují případně kde je mohu poslat na test?Jo takhle, "pole" ty říkáš PIDu. Však máš PIDy vyjmenované v návodu na kontrolu senzorů, co jsem ti nalinkoval. DP_DPF je diferenční tlak.
Čidla jsem přeměřil a zdají se být OK. Ještě chci nechat zkontrolovat trysky. Poradil bys mi kde je zkontrolují případně kde je mohu poslat na test?
Předpokládám že to bylo na záruku, jinak asi tak klidný nebudeš, že?No včera jsem to přivezl z Mazdy a ve faktuře není napsané čištění sání takže to asi nikdo nedělal. Ale auto jede podstatně lépe než předtím. Tak uvidíme.
EGR je stále málo průchodný, případně klapka v sání zabordelená, případně to někde přisává vzduch. Ad regenerace, podívej se na hodnotu PM_ACC, pokud je do 8.0 g/L, tak automatická regenerace probíhá.Caute pani, auto sa mi vratilo zo servisu, turbo zrepasovane. Problem s EGR ale nadalej pretrvava a po 300km sa mi zas objavila chybova hlaska P0401. Je mozne ze by mi kvoli EGR nepustalo regeneraciu ? Este to auto nepoznam, mam ho par dni , no este som nevidel ze by spustilo regeneraciu filtra.... Chcel by som dat teda pre zaciatok odstavit egr, nejake odporucenie, kde by mi to spravili za normalnu cenu ? A staci to odstranit elektronicky? Nie je treba ziadna zaslepka, alebo nieco podobne ?
Vdaka..
Obecně vzato, mělo by být možné regeneraci DPF zaznamenat okamžitým zvýšením spotřeby o několik litrů, tenhle měřák Mazda má. A inaktivací i-Stopu, pokud není trvale vyřazený.jak píše Shr3k přikláněl bych se k zabordelenému sání (klapce) obzvlast kdyz bylo turbo na repas. Z vlastní zkušenostibych doporučil Egr odstavit uplně..viz Shr3kova možnost
A jen na okraj, mas auto chvilku, regenerace probíhá cca každých 200-250 km, ale její začátek a konec poznáš na 100% jako nováček asi jen s pomocí OBD a patřičných prográmků. Myslím že chvilku potrvá naž bys ji zaregistroval bez toho. Dá se to ale chce to chvilku jezdit a ani tak na to nepříjdeš s jistotou, kontrolku to nikde nemá.