Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nebolo to skor vahou vzduchu ? Niekto mi pisal ze cistil sanie ale menili mu snimac vahy vzduchu, lebo raz mi s tym vsetkym skocila aj kontrolka motora a diagnostika ukazala tu vahu vzduchu vtedyPresne to iste robilo aj mne. Vyčistil som ručne sanie , MAP aj MAF filter , kúpil nový snímač tlaku vyfukovych plynov a odvtedy mám pokoj
Mám najeto 140tkm a sání se čistilo ve 120tkm, zítra budu kontrolovat MAP senzor jak je na tom. Jinak čištění se dělalo u Auto efekt Zlín tak snad se to udělalo pořádně, tento úkon teda dělal předchozí majitel, takže mě nezbývá než věřit , ale el. serviska je vyplněna poctivě a čištění sání prý dělají skořápkama od ořechu.Dělá mi to též. Zajímavé, že pár stovek km po „chipu" to jelo jak střela a žádné cukání se nekonalo. Je to tím, že osciluje turbo open/close a dochází v určitých otáčkách k mírnému přerušení tahu. Bude to nejspíš zanesené sání a chipem se ten jev jen posílil. Mám čištění v plánu, tak se uvidí, případně se holt vrátím na továrních 129kW. Ty jsi už čistil sání? Kolik máš najeto?
tak snad to nebude tím, že by bylo sání zanesený, jak sem psal, to "houpání" je fakt minimální a nedělá to vždy si myslím , holt budu muset najet víc km a zkoušet Na druhou stranu po tom chipu je to dobrá střela, tak mě to vyhovuje 202ps a 480nm.Tak to mám trochu obavu, že čištění tedy nepomůže, pokud ti to dělá i relativně krátce po vyčištění.
ty jo tak já sem to zpozoroval trošku jinak, 2.3.kvalt je to lehce znatelny "občas" ale dal už právě ne , každopádně podložky určitě výměn a nevim jak je to tady se sítkem v olejové vaně, u předchozí generace R2AA sem to dělal taky u teto generace nevim.Do třetího kvaltu je to těžko postřehnutelné, ale na 4 je to už znatelnější, protože ty otáčky neletí tak rychle nahoru. Také bych raději zůstal u chipu a uvidím po čištění, jak to dopadne. Mám 90 tis, takže stejně čistit musím a chci rovnou i vyměnit podložky pod vstřiky.
Ahoj, no já stejný problém, včera zkalibrováno a dnes znovu, různé výměny proběhly a pořád dokola. Teď navrženo ověření kamery.. Už nevím, co s tím, totálně nespolehlivé, už mne nebaví stále zastavovat. Je fakt, že je to asi při brzdění motorem. Kolik to vyšlo? DěkujiTak úplně přesně tohle se mi několikrát stalo taky. A vždy se to stalo při brzdění motorem. Zobrazují se chyby SCBS, Istop, DPF, DSC, DRSS, MRCC a automat přestane řadit. Po vypnutí a zapnutí auta to zmizí, pokud nepadne do nouzového režimu. Pak svítí i kontrolka motoru. Pomůže na chvíli odpojit baterku a chybu tím vyresetovat. Není to řešení, ale dá se tak dojet dál. (vozte klíč 8mm) V servisu načetli chybu P0471 a P0276. V autopalace mi na to řekli, že je zakarbonované sání a vadné turbo. U Balvina mi vyměnili čidlo tlaku výfukových plynů a bylo po problému.
Ahoj, byla moc složitá ta demontáž toho sání? Musel si koupit nějaké nové těsnění nebo tak? A poslední vec, pomohlo to od cukání atd? Děkuji moc za odpověď.Tak jsem se do toho hold musel pustit sám,jelikož servisy jsou max vytížené.
Tohle v tom bylo
Zobrazit přílohu 22837 Zobrazit přílohu 22838 Zobrazit přílohu 22839 Zobrazit přílohu 22840