• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Jasně, těsnění jsou jednorázová. Už jsem to myslím někde psal...
 
Hledal jsem, ale nenašel. Mám nabídku jednoho servisu na čištění saní se starým, nebo novým těsněním. Sada originálních stojí 5000,- bez daně, tak proto se ptám.
 
No, jedna verze je nové těsnění, druhá verze je těsnící tmel. Ale nějak to podražilo, to těsnění. Stávající těsnění už těsnit nebude.
 
Ahoj dnes jsem provedl čištění celého saní,nic mně vše bez problémů až na to že po prvním startu,hlášky viz foto a zkouším mazat a pořád to vypisuje stejně do kola,prosím o radu jak to vymazat.Děkuji

Capture+_2022-04-01-21-46-40.png 20220401_163158.jpg
 
Dakujem za rady skusim to pozret. ;)

Presne to iste robilo aj mne. Vyčistil som ručne sanie , MAP aj MAF filter , kúpil nový snímač tlaku vyfukovych plynov a odvtedy mám pokoj :)
Nebolo to skor vahou vzduchu ? Niekto mi pisal ze cistil sanie ale menili mu snimac vahy vzduchu, lebo raz mi s tym vsetkym skocila aj kontrolka motora a diagnostika ukazala tu vahu vzduchu vtedy
 
Nazdar. Prikladam nove foto ohladom chyb ktore mi dnes vypisala diagnostika priamo ked svietili chyby na budikoch a displayi. Tieto chyby nesli vymazat. Vaha vzduchu nepomohla napada vas este co by to mohlo byt? Ci nieaka softwarova chyba alebo nieco konkretne s abs systemom alebo kamerov? Viz foto

IMG_20220414_140158.jpg IMG_20220414_140154.jpg IMG_20220414_140150.jpg
 
Poslední úprava:
Čau, nesetkal se někdo s takovým jevem že při kickdownu auto se začne malinko "houpat" jako kdyby ubíralo a přidávalo fakt malinko, tak jen jestli se to tady už třeba neřešilo, podotýkám že toto se děje až po odpojení egr ventilů a chiptuningu, do té doby vše ok. díky
 
Dělá mi to též. Zajímavé, že pár stovek km po „chipu" to jelo jak střela a žádné cukání se nekonalo. Je to tím, že osciluje turbo open/close a dochází v určitých otáčkách k mírnému přerušení tahu. Bude to nejspíš zanesené sání a chipem se ten jev jen posílil. Mám čištění v plánu, tak se uvidí, případně se holt vrátím na továrních 129kW. Ty jsi už čistil sání? Kolik máš najeto?
 
Poslední úprava:
Dělá mi to též. Zajímavé, že pár stovek km po „chipu" to jelo jak střela a žádné cukání se nekonalo. Je to tím, že osciluje turbo open/close a dochází v určitých otáčkách k mírnému přerušení tahu. Bude to nejspíš zanesené sání a chipem se ten jev jen posílil. Mám čištění v plánu, tak se uvidí, případně se holt vrátím na továrních 129kW. Ty jsi už čistil sání? Kolik máš najeto?
Mám najeto 140tkm a sání se čistilo ve 120tkm, zítra budu kontrolovat MAP senzor jak je na tom. Jinak čištění se dělalo u Auto efekt Zlín tak snad se to udělalo pořádně, tento úkon teda dělal předchozí majitel, takže mě nezbývá než věřit :D , ale el. serviska je vyplněna poctivě a čištění sání prý dělají skořápkama od ořechu.
 
Tak to mám trochu obavu, že čištění tedy nepomůže, pokud ti to dělá i relativně krátce po vyčištění.
 
Tak to mám trochu obavu, že čištění tedy nepomůže, pokud ti to dělá i relativně krátce po vyčištění.
tak snad to nebude tím, že by bylo sání zanesený, jak sem psal, to "houpání" je fakt minimální a nedělá to vždy si myslím , holt budu muset najet víc km a zkoušet ;) Na druhou stranu po tom chipu je to dobrá střela, tak mě to vyhovuje 202ps a 480nm.
 
Do třetího kvaltu je to těžko postřehnutelné, ale na 4 je to už znatelnější, protože ty otáčky neletí tak rychle nahoru. Také bych raději zůstal u chipu a uvidím po čištění, jak to dopadne. Mám 90 tis, takže stejně čistit musím a chci rovnou vyměnit i podložky pod vstřiky.
 
Do třetího kvaltu je to těžko postřehnutelné, ale na 4 je to už znatelnější, protože ty otáčky neletí tak rychle nahoru. Také bych raději zůstal u chipu a uvidím po čištění, jak to dopadne. Mám 90 tis, takže stejně čistit musím a chci rovnou i vyměnit podložky pod vstřiky.
ty jo tak já sem to zpozoroval trošku jinak, 2.3.kvalt je to lehce znatelny "občas" ale dal už právě ne :D , každopádně podložky určitě výměn a nevim jak je to tady se sítkem v olejové vaně, u předchozí generace R2AA sem to dělal taky u teto generace nevim.
 
Tak hlásím, že mám sání vyčištěno. Na 90 tis. jsem to čekal ještě horší, ale zbytečné to rozhodně nebylo.
 
Tak úplně přesně tohle se mi několikrát stalo taky. A vždy se to stalo při brzdění motorem. Zobrazují se chyby SCBS, Istop, DPF, DSC, DRSS, MRCC a automat přestane řadit. Po vypnutí a zapnutí auta to zmizí, pokud nepadne do nouzového režimu. Pak svítí i kontrolka motoru. Pomůže na chvíli odpojit baterku a chybu tím vyresetovat. Není to řešení, ale dá se tak dojet dál. (vozte klíč 8mm) V servisu načetli chybu P0471 a P0276. V autopalace mi na to řekli, že je zakarbonované sání a vadné turbo. U Balvina mi vyměnili čidlo tlaku výfukových plynů a bylo po problému.
Ahoj, no já stejný problém, včera zkalibrováno a dnes znovu, různé výměny proběhly a pořád dokola. Teď navrženo ověření kamery.. Už nevím, co s tím, totálně nespolehlivé, už mne nebaví stále zastavovat. Je fakt, že je to asi při brzdění motorem. Kolik to vyšlo? Děkuji
 
Stálo to asi 3500,- a bylo to na počkání. Ten senzor se dá běžně koupit a výměna je asi na 10. minut. Je pod deklem motoru vzadu nad výfukovým potrubím, snadno přístupný, drží ho 1 šroub a svorka na hadici.
 
Back
Top