Asi nepozná a jsou to jen pomocné prvky. U normálně pracujícího motoru by to ani řidiče zajímat nemuselo. A tím se dostáváme oklikou k jádru věci: Mazda neměla u některých dieselů šťastnou konstruktérskou ruku (egrují a regenerují o stošest) a kupují si je lidé, kteří ty motory nestačí krátkými jízdami ani zahřát na provozní teplotu, natož zregenerovat. Že žádají radu a neposkytnou potřebné údaje, to už je klasika.jj zvýšení spotřeby je jasna vec, ale otázkou je jak někdo kdo má auto chvilku pozná že zrovna opravdu žere víc než obvykle, když jede zrovna trochu do kopce apod. a to že nespadne spotřeba na 0.0 když jede na neutrál je sice pěkný, ale neurčí to když pojede filtr vypalovat, kdy je vypáleno, protože tam prozměnu musí šlapat na plyn a těžko bude pouštět plyn co minutu aby to zjistil. Takže ano trochu to vypozorovat jde, ale jak říkám chce to zkušenosti a hlavně to na 100% včetně průběhu ukáže jen OBD s programem. i-Stop moc neřeší, předpokládám, že kdo chce motoru dát aspon nejakou sanci, jezdi s trvale vypnutým. @Saposvk bohužel nepíše co má za auto a jak auto fungovalo před jeho koupí popřípadě kolik s ním sám najel km.
Poslední úprava: